Lakkaako ihminen olemasta luuseri jos ottaa vastaan työharjoittelupaikan ilman palkkaa?
Palkaksi 35 viikkotunnista saa ruhtinaalliset 9£/päivä.
Kommentit (8)
näitä joulupukkiin vielä uskovia on työnantajan oven takana jonoksi asti. Sieltä vaan seuraava ilmainen työntekijä kehiin eikä ketään tarvitse palkata.
ja siihen suostuit sillä hetkellä, kun ilmoittauduit työttömäksi työnhakijaksi. Ei ole olemassa subjektiivista oikeutta olla tekemättä töitä vaan pelkällä työvoimapoliittisella tuella + korvauksella menet harjoittelemaan.
Muista: se on oma valintasi! Älä mene työkkärin asiakkaaksi, jos et hyväksy pelin ehtoja.
ja jos työkkäri pakottaa, katuu työnantaja sitä päivää kun minut harjoitteluun otti. Laiskempaa ja tyhmempää ja osaamattomampaa työharjoittelijaa kuin minä, ei löydy.
ja jos työkkäri pakottaa, katuu työnantaja sitä päivää kun minut harjoitteluun otti. Laiskempaa ja tyhmempää ja osaamattomampaa työharjoittelijaa kuin minä, ei löydy.
samasta yksinkertaisesta asiasta. Ilman työnantajan edustajan opastusta en "osaa" edes pöytää pyyhkiä. Kysyn luvan jokaiseen tekemiseeni kahteen kertaan ja sitten kun teen, tumpeloin tahallani ainakin pari kertaa ennen kuin saan homman tehtyä.
Jos maksat itse,niin kyllä on hölmö veto lähteä 9 punnalla per päivä ;)
Jos sulla ei ole työtä, niin ei se tarkoita, että sä olet luuseri. Tuollaisissa harjottelupaikoissa ne laittaa sut tekemään todennäköisesti pelkkiä paskahommia tai sitten sä raadat niskalimassa eikä hengähdystaukoja ole näkyvissä.