Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysnutrauksesta

Vierailija
13.05.2011 |

Asiaa osaavat: mites se meni se täysnutraus? Kesä on jo ihan ovella ja kevään painonpudotusurakka vielä puolitiessään...

Montako pussia saa syödä päivässä? Mitä muuta saa suustaan laittaa alas? Montako päivää jatketaan ja mikä on henkisesti tai fyysisesti se vaikein kohta? Ja mikä motivoivinta, paljonko lähtee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattia, kurkkua yms saa syödä, jos haluaa. Vaikeinta on ekat päivät, sitten helpottaa, ja tulee energinen ja hyvä olo. Ja niihin pirtelöihin tottuu kyllä, kun vaan pääsee niiden ekojen päivien ohi (silloin saattaa tulla myös päänsärkyä ja palelua). Mutta kannattaa sinnitellä vaan, sitten paino kyllä tippuu nopeasti. Itse nutrasin normaalipainossa ja lähti 2 viikon täysnutrauksella n. 6kg. Lisäksi osanutrasin vielä pari viikkoa, lähti vielä 2kg lisää. 2-3 viikkoa on se maksimi mitä omatoimisesti saa täysnutrata, mutta sillä kyllä saa sen 5-8kg pois, alkupainosta riippuen. Ja osanutraamalla voi sitten sen jälkeen jatkaa. Voi toki pidempäänkin täysnutrata, mutta lääkärin valvonnassa. Mulla ei ole koskaan ollut niin energinen ja pirteä olo kuin nutratessa, se energian määrä on ihan huimaa. Jaksaa tehdä mitä vaan ja on onnellinen ja hyvä olo.

Vierailija
2/3 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanutrannut olen ennenkin, mutta tämä täyslinja on uutta mulle. Mielelläni kuulen tietsti muidenkin kokemuksia, mutta näillä pääsee jo alkuun.

Mikä pirtelö on muuten mielestänne parasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes sain voimakkaan allergisen reaktion nutripusseista..

Jostakin syystä elimistö alkoi hylkimään jotakin ainesosaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan