Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehellä ei ole käytöstapoja. Ei osaa tervehtiä kättelemällä

Vierailija
13.05.2011 |

Ei koskaan esittele minua jos tapaamme jossain esim. hänen työkaverinsa tai muun tutun, jota en ole ennen nähnyt. Luulee että T-paita ja farkut on sopiva asu juhlissa yms.

Ehkä tää johtuu sukutaustoista. Mies on maaseudun duunariperheestä, minulla esim. isovanhemmat opettajia ja kauppiaita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se kätteleminen on joissain piireissä niin vaikeaa? Pitääkö siihen tosiaan oppia jo lapsena, jotta olisi luontevaa?

Vierailija
2/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI minunkaan mieheni esittele minua toisille jos seison vieressä. Sanoo vaan myöhemmin että on se minusta "maininnut" mutta haloo miksi ei voi esitellä siinä tilanteessa?

Sitten juhliin kuten ristiäisiin, rippijuhliin ja muihin tärkeisiin paikkoihin mieheni pukee kauluspadan, tämän alle t-paidan ja reisitaskuhousut (maastokuviolla).. häpeän silmäni päästä kun muut osaavat olla juhlallisesti mut mies laittaa päälle vaatetta mitä pitää baari reissuilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaseudulta ja duunariperheestä.

Hän itse perustelee kättelemättömyytensä mikrobikammoisuudella. Hänen vanhempansa ovat aina kätelleet, kun olet käynyt kylässä.

Onhan se totta että kättely on hieman jälkeenjäänyt tapa torjua tautien leviämistä. Meistä moni kaivelee nenäänsä milloin sattuu ja masturboi+paskoo+kusee. Käsienpesu unohtuu helposti ja hyöty nollaantuu heti, kun tartumme erilaisiin pintoihin käsillämme.

Tietenkin olisi kohteliasta mainita syytä miksei kättele. Mieheni mainitsee aina hyvin maireesti ettei tahdo muiden paskoja käsiinsä, mutta hyväksyy kuitenkin henkisesti kättelevien hyväksynnän.

T: Hoitsu

Vierailija
4/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se niitä sormiaan nuole sen kättelyn jälkeen niin mitä pahaa siinä olisi :D

Vierailija
5/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette puhu käytöstavoista? Miksi ette käy yhdessä vaatekaupassa ja muuttaisitte vähän tyyliä? Ja jos mikään näistä ei onnistu, niin miksi se ei häirinnyt teitä suhteenne alussa? Mä en usko, että voisin rakastua mieheen, joka olisi joissain asioissa niin ratkaisevan erilainen, kuin minä. On toki omassanikin vikoja, mutta tietyt arvot, ajattelumaailma ja käyttäytyminen on kuitenkin hyvin samalla tasolla.

Vierailija
6/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vaan tokaisee miten hän on kerran käyttänyt pukua päällä ja toisen kerran voi "ehkä" käyttää omissa häissä eli tuskin on laittamassa joten se vaatekaupoissa kiertely on turhaa.

Tästä minu esittelemisestäni olen sanonut miehelleni vaan hän sanoo että kyllä ne sinut tietää kun töissä mainitsin joskus..mitäpä tuohon turhia esittelyjä enää.

t: olinkohan kolmoinen

Vierailija
7/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui ehkä pitkälti siitä että olimme seurustelun alussa opiskelijoita, ja vapaa-aika koostui lähinnä muiden opiskelijoiden seurasta, opiskelijabileistä yms. Toistemme vanhemmatkin tapasimme vasta yli vuoden seurustelun jälkeen.

Jotenkin sitä ehkä myös erehtyi luulemaan että yliopisto-opiskelija hallitsisi hyvät käytöstavat tai ainakin oppisi ne yliopistopiireisä liikkuessaan.

Miksi ette puhu käytöstavoista? Miksi ette käy yhdessä vaatekaupassa ja muuttaisitte vähän tyyliä? Ja jos mikään näistä ei onnistu, niin miksi se ei häirinnyt teitä suhteenne alussa? Mä en usko, että voisin rakastua mieheen, joka olisi joissain asioissa niin ratkaisevan erilainen, kuin minä. On toki omassanikin vikoja, mutta tietyt arvot, ajattelumaailma ja käyttäytyminen on kuitenkin hyvin samalla tasolla.

Vierailija
8/8 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehditte vain et vaatteet on puhtaita ja annatte ukkonne olla mitä on ILMAN et näytätte närkästymisenne esim. juhlissa!!

Silloin kaikki hyväksyy tilanteen ja asia OK.

Itse voitte käyttäytyä niin hyvin kuin osaatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä