Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälin ja halveksin vuokralla asujia.

Vierailija
12.05.2011 |

etenkin sellaisia, joiden kämppä on vanha, huonossa kunnossa oleva läävä.

Jotenkin alempaa kastia ovat.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijoiden perheasunnossa. Kämppä on ikivanha, huonossa kunnossa oleva läävä ja talomme yliopisto-opiskelijoiden aktiivinen yhteisö on jumalattoman kaukana siitä henkisesti näivettyneestä ilmapiiristä jota sinä ap edustat.

Vierailija
2/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijoiden perheasunnossa. Kämppä on ikivanha, huonossa kunnossa oleva läävä

säälin teitä.

ja lapsianne kun joutuvat tollasessa talossa kasvamaan. varmaan hävettää kutsua kavereitakin sinne :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se saa mielesi paremmaksi niin mikäs siinä. Kyllä me se sinulle suodaan.

Vierailija
4/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omapa on ongelmasi.

Vierailija
5/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijoiden perheasunnossa. Kämppä on ikivanha, huonossa kunnossa oleva läävä

säälin teitä.

ja lapsianne kun joutuvat tollasessa talossa kasvamaan. varmaan hävettää kutsua kavereitakin sinne :(

Enkä jaksa kommentoida sun pms-katkuista provoasi yhtään enempää :).

Vierailija
6/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotietojen puuttumisen vuoksi?

Vierailija
7/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niiden vuokralla asujien :D

Vierailija
8/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on alkuperäiset lattiat ja vinot seinät. Hävettää ihan simona kutsua kavereita tänne slummiin. Neliötä päälle sata ja vuokraa lähemmäs pari tonnia.

Ajattele, mulla ei ole autoakaan! Kuljen ratikalla tai taksilla. Vitsi, olen totaaliluuseri.

Mä taas säälin niitä, jotka asuvat velkaisessa koirankopissa jossain lähiöiden takana "omassa" rivarissa tai talossa.

Vierailija
9/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppämme ei ole kyllä vanha tai huonossa kunnossa, mutta vuokrasellainen. 142 neliötä ydinkeskustassa. Omistusasuntoja on 2, niissä vuokralaiset. Ikää 29 v ja asuntovelnaa 0 euroa.

Vierailija
10/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on alkuperäiset lattiat ja vinot seinät. Hävettää ihan simona kutsua kavereita tänne slummiin. Neliötä päälle sata ja vuokraa lähemmäs pari tonnia.

Ajattele, mulla ei ole autoakaan! Kuljen ratikalla tai taksilla. Vitsi, olen totaaliluuseri.

Mä taas säälin niitä, jotka asuvat velkaisessa koirankopissa jossain lähiöiden takana "omassa" rivarissa tai talossa.

minun kotini on isompi. eikä ole velkaakaan :D

säälin sinuakin, vaikkakaan en niin paljoa kuin slummissa asuvia. mikset osta omaa asuntoa? et olisi enää toisen luokan kansalainen :D

Vierailija
11/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. näitä suomen kaameinkämppä ohjelmassa kun on alussa se esittely mistä ne valkkaa sen remontointi kohteen, niin monet kämpät on niin sotkuisia lapsi perheitäkin, miksi pitää olla roskia yms paskaa pitkin lattioita?? yöks, ai että sais ilmatteeks siivouksen ku itse ei viitsi siivota??

Vierailija
12/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sulla muitakin ongelmia??voisin auttaa sua,kuulostat niin tympeältä=9

Vierailija
13/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ap:n kaltainen teinikakara on mistäkin mieltä. Kaikki ap:n kommentit tässä ketjussa ovat tähän saakka olleet ainoastaan kiusallisen ala-arvoisia.

Vierailija
14/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta. Se on täysi mahdottomuus. Olet hukassa tunteittesi tunnistamisen kanssa. Mikäli sinulla on varaa, suosittelen hakeutumista terapiaan. Elämäsi muuttuu antoisammaksi ja mielenkiintoisemmaksi, kun pystyt oikeisiin ja rehellisiin tunteisiin. Paranemisprosessisi jälkeen voit jopa kyetä aitoon rakkauteen.

Vierailija
15/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikenlaista sitä.

Vierailija
16/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toivottavasti päästään kohta pikkusen parenpaa.

Ei ole järkeä ostaa taloa kun vaihtaa maata 2-4v välein.

Vuokralla ollaan siis asuttu jo 13 vuotta.

No ehkä mun arvostusta sun silmissä nostaa, se että meilä on suomessa se omistusasunto. Ai niin ei nostakaan kun se on kerrostalo-osake. Vaikka se onkin iso ja kaupungin ydinkeskustassa.

Vierailija
17/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sääli sinua tippaakaan, vaikka kuulostat sairaalta. Jokainen valitsee oman tiensä. Ja osa ei voi mitään asioilleen.

Vierailija
18/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tais tuossa maaliskuussa ostaa oman ensiasuntonsa 300 000 euron lainaa vastaan.

Läävässä asuu esim. siat, minkäpä sille mahtaa, jos alempaa kastia ovat sitten luomakunnan huipun mielestä.

Vierailija
19/29 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noitakaa. Ohjelmaan hakijoita on kielletty siivoamasta kuukauteen ennen ohjelman tekoa ja sottaamaan on kehotettu!! Outoa sinänsä, että tuossa "kaamein kämppä" ohjelmassahan ei likaisuutta ja sotkuisuutta pitänyt arvioida, kun on remonttiohjelmasta kyse. Mutta siis tuskin ne kodit normisti noin paskaisia ovat :)

esim. näitä suomen kaameinkämppä ohjelmassa kun on alussa se esittely mistä ne valkkaa sen remontointi kohteen, niin monet kämpät on niin sotkuisia lapsi perheitäkin, miksi pitää olla roskia yms paskaa pitkin lattioita?? yöks, ai että sais ilmatteeks siivouksen ku itse ei viitsi siivota??

Vierailija
20/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin sellaisia, joiden kämppä on vanha, huonossa kunnossa oleva läävä.

Jotenkin alempaa kastia ovat.

tänne http://bit.ly/3D-Chat virtuaali-maailmaan säälimisen sijasta. Siellä voit toteuttaa itseäsi täydessä mitassa.