En vain saa luettua Puhdistus-kirjaa, missä vika?
Kommentit (7)
Ei kaikki voi tykätä kaikesta. Jos ei uppoa, niin jätä kesken, mutta kokeile ihmeessä parin vuoden päästä uudelleen. Sillä kerralla voikin kiinnostaa.
kuten olen kamppaillut joiden muiden kanssa. esim klassikko rikos ja rangaistus oli kylla vaikea ja lukeminen kesti kauan. vaikka oli sekin kokemuksena hyva, oli siina kirjassa jotain magiaa.
että aika moni kehuu sitä, vaikkei olisi tajunnut hölkäsenpölähtämää tai olisi pitänyt sitä yhtä tylsänä kuin puhelinluetteloa, koska se on nyt niin in-kirja ja jos et tykkää niin olet sivistymätön pölö.
Mut kai se pitäis lukea... Mua vaan se kirjailija inhottaa jotenkin niin, etten ole saanut aikaiseksi.
Josko kesällä kirjatosta lainais, vai joko sitä saa muutamalla eurolla alekoreista?
kädestäni ennenkuin olin sen lukenut, mutta Puhdistus tökki. Synkkyydessäkin pitäisi olla jotain valoisia kohtia välissä, pelkkä inhorealistinen kurjuus on liian rankkaa ainakin minulle. Ja silti pidän myös Puhdistusta loistavana kirjana. En vain tahtonut jaksaa sitä tunnelmaa, mikä kirjassa oli.
joka ei vaan halua tulla luetuksi.
Kaikille ei sovi kaikki kirjallisuus eikä mikään pakko ole lukea näitä julkisuuteen nostettuja.
Silti voi olla aivan sivistynyt ihminen ja elää hyvän elämän.
Eli anna olla.
se on loistava kirja. Toisin kuin Stalinin lehmät