Onko muita yhtä hauskoja kirjoja kuin Juha Vuorisen kirjat?
Mieli on ollut alakuloinen ja nyt pitäisi löytyä kirjoja jotka naurattaa :). Juha Vuoriset olen lukenut, onko jotain muuta?
Kommentit (26)
on ehkä yliarvostetuin ikinä. Se Suomi-kirja on järkyttävän huono.
Kyllä Vuorisen kirjojen huumori on paljon muutakin kuin sitä pieru-huumoria. Minua niissä naurattaa kyllä enemmänkin se että tätä kirjan henkilö ottaa ne niin tosissaan. On siis sellanen suomalainen perusmies mikä ihmettelee maailmaa, etenkin muiden maailmaa joka tuntuu olevan ihan toisenlainen kuin hänen.
on mun mielestä hauskoja. Oon lukenut ne jo monta kertaa ja aina ne viihdyttää yhtä paljon.
Nalle Puh on hauskaa luettavaa kanssa jos niinkin lapsellista innostuu.Arto Paasilinnalla hauskoja kirjoja, ja Tervolla muitakin kun mitä aiemmin Goljattia ehdotin. esim. Poliisinpoika on hyvä. Himoshoppaat, kannatan tätä myös :)
Mike Gayle, Marian Keyes, Tony Parsons, Josie Lloyd ja Emlyn Rees, Fiona Walker - näiden avulla löytyy sitten muitakin. Hauskoja, kevyitä - ja varmasti tulee hyvä mieli.
Juha Vuorinen on yksi suosikkini. Miika Nousiainen Vadelmavenepakolaisellaan ei puolestaan kolahtanut. Monelle se on kuitenkin jo kulttikirja :-) Mielensäpahoittaja on minunkin mielestäni hupaisa.
Ai niin, vallan meinasin unohtaa: Erlend Loe (mm. tosiasioita Suomesta on aivan huippu).
Ja jestas sentään, olen ihan kirjallisuudentutkija!