Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita yhtä hauskoja kirjoja kuin Juha Vuorisen kirjat?

Vierailija
12.05.2011 |

Mieli on ollut alakuloinen ja nyt pitäisi löytyä kirjoja jotka naurattaa :). Juha Vuoriset olen lukenut, onko jotain muuta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valittaja? Kertoo miehestä, jonka mielestä kaikki on niiiiiin pielessä. Joku suomalainen kirjailija oli ainakin isänpäivän aikaan hänen kirjojaan esillä paljon ja kuulema samoja radiokuunnelmana muös.

Luulen kyllä, että jos Vuorisen jutut naurattaa, tämä ei.

Ja jestas sentään, olen ihan kirjallisuudentutkija!

Vierailija
22/26 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä yliarvostetuin ikinä. Se Suomi-kirja on järkyttävän huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Vuorisen kirjojen huumori on paljon muutakin kuin sitä pieru-huumoria. Minua niissä naurattaa kyllä enemmänkin se että tätä kirjan henkilö ottaa ne niin tosissaan. On siis sellanen suomalainen perusmies mikä ihmettelee maailmaa, etenkin muiden maailmaa joka tuntuu olevan ihan toisenlainen kuin hänen.

Vierailija
24/26 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä hauskoja. Oon lukenut ne jo monta kertaa ja aina ne viihdyttää yhtä paljon.

Vierailija
25/26 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Puh on hauskaa luettavaa kanssa jos niinkin lapsellista innostuu.Arto Paasilinnalla hauskoja kirjoja, ja Tervolla muitakin kun mitä aiemmin Goljattia ehdotin. esim. Poliisinpoika on hyvä. Himoshoppaat, kannatan tätä myös :)

Vierailija
26/26 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Gayle, Marian Keyes, Tony Parsons, Josie Lloyd ja Emlyn Rees, Fiona Walker - näiden avulla löytyy sitten muitakin. Hauskoja, kevyitä - ja varmasti tulee hyvä mieli.

Juha Vuorinen on yksi suosikkini. Miika Nousiainen Vadelmavenepakolaisellaan ei puolestaan kolahtanut. Monelle se on kuitenkin jo kulttikirja :-) Mielensäpahoittaja on minunkin mielestäni hupaisa.

Ai niin, vallan meinasin unohtaa: Erlend Loe (mm. tosiasioita Suomesta on aivan huippu).