Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita yhtä hauskoja kirjoja kuin Juha Vuorisen kirjat?

Vierailija
12.05.2011 |

Mieli on ollut alakuloinen ja nyt pitäisi löytyä kirjoja jotka naurattaa :). Juha Vuoriset olen lukenut, onko jotain muuta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä yliarvostetuin ikinä. Se Suomi-kirja on järkyttävän huono.

Mun mielestä ihan mieletön kirjailija, olen lukenut melkein kaikki hänen teoksensa ja tykkään paljon. Aivan uudenlaista tyyliä ja asennetta, todella virkistävää. Lisäksi suomennokset ovat tosi hyviä.

Loe on tosiaankin mahtava valinta, jos on vähän siipi maassa. Suosittelen aloittamaan Supernaiivilla.

Vierailija
2/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Douglas Adams: Käsikirja linnunradan liftareille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoista! Kertoo aika paljon ihmisestä, jos lukee kys.kirjoja.

Vierailija
4/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steinbäckin "Hyvien ihmisten juhla" tai "Torstai on toivoa täynnä". Tietynlaista mustaa huumoria näissä on.

Vierailija
5/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus lukea, kun niitä mainostettiin hauskoina. Jestas mitä paskaa.

Vierailija
6/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annas kun arvaat, olet 15-vuotias poika?

Vierailija
7/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan, naurattavaan kategoriaan. Jari Tervon Goljatti. Nämä kaksi tuli ensimmäisenä mieleen. Itsekkin mielelläni otan täältä vinkkejä vastaan.

Vierailija
8/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että mikä tahansa kirja on hauskempaa luettavaa kuin Vuorisen materiaali.

Vierailija
9/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei ehkä edusta oikein mun kirjallista makua), mutta suosittelen minäkin Miika Nousiaista, molempia hänen kirjojaan.

Vierailija
10/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukalla pipolla varustettujen ei kannata Vuorisen kirjoja avata. Minusta ovat hauskoja ja monesti nauran iitä ääneen lukiessani. Onhan se huumori tosi lapsellistakin, mutta osaan nauraa sellaisellekin.

Vierailija
11/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tiukkapipoiset eivät niistä tykkää. huippuhuumoria. niitä lukiessa ei vaan voi olla nauramatta ääneen.. ihan jopa noloa lukea esim junassa kun niin naurattaa :) ja tämän kommentin takana hyväpalkkainen, yhden lapsen, 30v äiti.

Vierailija
12/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivan Gontsarov: Oblamov

Toi on todella hyvin ja hauskasti kirjoitettu venäläinen klassikko. Eikä se ole sellaista kuin Dostojevskit. Joissa on kaikissa alavireinen tunnelma ja lukijankin pitää keskittyä todella paljon siihen, tai ei tajua koko hommasta mitään.

Vierailija
13/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukalla pipolla varustettujen ei kannata Vuorisen kirjoja avata. Minusta ovat hauskoja ja monesti nauran iitä ääneen lukiessani. Onhan se huumori tosi lapsellistakin, mutta osaan nauraa sellaisellekin.

mutta mun mielestä toi Vuorisen huumori on vaan niin ala-astelaisen (no, okei, ehkä yläastelaisten) tasolla, menee samaan kategoriaan pissa-, kakka-, pieru- ja tissihuumorin kanssa.

Mua ei jaksa enää naurattaa. Ei siihen tiukkapipoinen tarvitse olla.

Vierailija
14/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valittaja? Kertoo miehestä, jonka mielestä kaikki on niiiiiin pielessä. Joku suomalainen kirjailija oli ainakin isänpäivän aikaan hänen kirjojaan esillä paljon ja kuulema samoja radiokuunnelmana muös.

Vierailija
15/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minuun kolahtaa Vuorisen huumori. samoin Jouni Hynysen kirjoille ja jutuille saa naureskella:D Vaatii kyllä tietyntyyppisen huumorintajun, ei sovi tosikoille.

Vierailija
16/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja, Tuomas Kyrön kirjoittama.

Vierailija
17/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valittaja? Kertoo miehestä, jonka mielestä kaikki on niiiiiin pielessä. Joku suomalainen kirjailija oli ainakin isänpäivän aikaan hänen kirjojaan esillä paljon ja kuulema samoja radiokuunnelmana muös.

Luulen kyllä, että jos Vuorisen jutut naurattaa, tämä ei.

Vierailija
18/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minuun kolahtaa Vuorisen huumori. samoin Jouni Hynysen kirjoille ja jutuille saa naureskella:D Vaatii kyllä tietyntyyppisen huumorintajun, ei sovi tosikoille.

Vierailija
19/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan, naurattavaan kategoriaan. Jari Tervon Goljatti. Nämä kaksi tuli ensimmäisenä mieleen. Itsekkin mielelläni otan täältä vinkkejä vastaan.

Juu, ymmärrän mikä olisi ollut se pointti.

Mutta ei saisi jankata samaa liian pitkään. Se ei ole huvittavaa.

Vierailija
20/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minllekin tulee mieleen Jari Tervo tai Kari Hotakainen.