Mikä ovat vartalosi pahimmat ongelmakohdat?
Sellaiset jotka rajoittavat pukeutumistasi?
Mulla on ehdottomasti pahin maha! Kamala läski, arpinen römppämaha ja sitä ympäröivät pelastusrenkaat.
Tokaksi pahin on sääret. Rumia suonikohjuja ja verenpurkaumia, mutta ei niin pahoja että niistä pääsisi kunnalliseen leikkaukseen. Eivät ole kipeitä vaan ainoastaan rumentavia.
Lisäksi mulla on ruman malliset jalat, persjalkaisen töppökintut joissa ei ole kunnon nilkkoja.
Näistä syistä en voi pitää sortseja enkä hameita, muuta kuin kotioloissa.
Kommentit (24)
järkyttävä läskin kerääjä, siihen yhdistettynä vielä kenoselkä, niin siinä sitä ollaan. Muutenkin ylä- ja alavartalo on eri paria. Oon kun joku v* mörssäri yläosasta, hartiat on kun ladon ovi. Yläosassa on hyvää kuitenkin rinnat, ne ovat kauniin malliset, eivätkä riipu. Alaosa on sutjakka, reidet ja peppu on hyvän näköiset. Mutta tuo että kaikki läski menee mahaa, voisin pyllyynkin ottaa osan..
mutta se ei sinänsä rajoita pukeutumista, vaan ne puutteet voi helposti peittää. Eniten tällä hetkellä ehkä ärsyttää kaulan ja dekolteen ryppyinen iho. Siis on sellaisia isoja "poimuja" jossain kohdin eli mitään kovin avokaulaisia yläosia ei tee mieli pitää.
1. jalat ja varpaat
mulla on iso jalka (42-43), jonka tekee isoksi ihan helvetin pitkät varpaat. Ne varpaat on aika karmaisevan näköset eikä noin isoon jalkaan löydä nättejä, jalkaa pienemmän näköiseksi tekeviä kenkiä. Olen käynyt vaikka missä spesiaalikenkäkaupoissa katselemassa, joissa korkkarit on aina kärjestä kapenevia venäläistyylisiä, jotka pidentää jalkaa entisestään. Nou thänks.
2. sääret, reidet, perse
vaatteet päällä näytän hyvältä. Tosin mun pikaluistelijatyyliset reidet tulee vaatteet päälläkin esiin, eikä ne pohkeetkaan oo pienimmästä päästä. Perseessä on vähän sellua. Yäk.
3. tissit
arvilla ja vähän rupsahtaneet. En siis tykkää, että arvet näkyy. Ja imetyksistä jo aikaa, luulis toipuvan jo.
vatsa mulla on taas niin ihana, että teksi mieli esitellä sitä kaikille!
nyt kuntoiletn, josko tulisi parannusta asiaan :)