Millä tavalla ISOT RINNAT RAJOITTAA ELÄMÄÄSI/PUKEUTUMISTA?
Kommentit (49)
Mä kylläkin oon pienennyttänyt omani mutta mitä oli aiemmin niin vastaan.
Ei voinut pukeutua puseroon jossa vähääkään avonainen kaula-aukko. Myös poolot ja muut noin umpinaiset teki saman efektin eli korosti vaan.
Nuorena kun kävin viihteellä niin jotkut naiset koki asiakseen kommentoida niitä. Negatiivisesti siis. Miehet taas jutteli rinnoille. Hämmentävää.
Muistan kun ullomailla joku vanha mummo sanoi minua huo#aksi!
Kaikki tämä rintojen takia!
Mielestäni pukeuduin aina tosi säädyllisesti. En pitänyt tiukkoja pooloja tai avaria kaula-aukkoja. En pukeutunut paitapuseroihin.
Onneksi ei ole enää noita murheita ja voin laittaa hyvinkin avonaisen paidan näyttämättä provosoivalta.
Mitä tuollainen operaatio maksaa ja onko toipuminen paha? Maksoiko paljon? Minulla on koko 75F, onko leikkaukseen joku raja? Ja missä tuollaisia tehdään?
nro 40
Vierailija kirjoitti:
Oispa mullakin jotkit D kupit
Ei kannata pienentää. Isot on paljon kivemmat
Joudun käyttämään tavallista isompia paitoja tai venyvät ruman näköisiksi. Sopivien rintaliivien löytäminen on hankalaa ja kallista.
N20, 75H
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollainen operaatio maksaa ja onko toipuminen paha? Maksoiko paljon? Minulla on koko 75F, onko leikkaukseen joku raja? Ja missä tuollaisia tehdään?
nro 40
Julkisella leikattiin.
Googlaa kriteerit.
Oli joku tietty mitta solisluusta nänniin, fyysiset vaivat ja oliko joku kolmaskin? Niistä sai pisteitä ja tietyn pisteen yli niin ovet avautuu julkiselle.
Nyt mulla kivat ja naiselliset rinnat. Lemppariruumiinosani nyt! Entinen inhokkini.
Ei ole ehdoteltu tuhmia ja tähän elettyyn ikään (60+) olen tavannut vain yhden miehen, joka on ollu kovin kiinnostunut rinnoistani. Siitäkin on aikaa yli 40 vuotta, jolloin ne olivat vähän pienemmät. Suurimman osa työurastani olen ollut miesvaltaisella alalla.
Onko tämä jotenkin uusi ilmiö, että miehet suorastaan tuijottavat rintoja, vai enkö ole vain kiinnittänyt sellaiseen huomioita?
Elämää ei ole koskaan millään tavalla rajoittaneet, mutta pukeutumista kyllä. Kaksiosaisia asuja, pitkiä takkeja, mekkoja ja haalareita on jokseenkin mahdotonta löytää oikeankokoisina. Nyt minulla on jakku, joka tehtiin "mittatilauksena" siten, että alaosa on numeroa pienempi kuin yläosa. Silti se roikkuu vatsan kohdalla, kun etuosa on ilmeisesti mitoitettu rintojen mukaan. Kaksiosaisissa voi ottaa pienemmän alaosan, mutta pitkissä takeissa, tunikoissa ja jakuissa alaosasta suuri osa lepattaa tyhjänä, kun koko pitää valita yläosan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ei istu tai ovat liian lyhyitä kun ensin paidan pitää lähteä vaakatasoon kiertääkseen apupöydän:D sitten huomaakin että on napapaita päällä..
Lisäksi hartiat särkee, selkä myös.
Lisäksi tekee lihavan näköiseksi ja hankalaksi hallita painoa kun liikuntamuotoja on tasan uinti. Eikä uikkareitakaan myydä isorintaisille. Siinä teille muutama ongelma.
Aion pienentää rintani kun saan vielä mieheltäni suostumuksen;)85I
Liikuntamuotoja on kyllä tasan muitakin vain uinti. Vai etkö pidä kävelyä ja pyöräilyä liikuntana? Entäs kuntosali, jumppaaminen kotona? Mulla on itselläkin isot rinnat ja kyllä onnistuu nuo.
Etkä sä tarvitse miehesi lupaa tuohon.
Oispa mullakin jotkit D kupit