Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toimiiko muilla hotmail tällä hetkellä???
Kommentit (4)
hotmailiin, niin ilmoittaa "Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen" ja en siis sinne pääse? Muut sivut toimii normaalisti, mutta hotmail ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päästää siis kyllä kirjautuun sisälle mut ei anna avata yhtäkä viestiä...'
Onko muilla ongelmia postinsa kanssa????
chattiin hotmailin kautta tunti sitten...
Alue: Aihe vapaa
kun näen sanan hotmail, koska ruotsiksihan se tarkoittaa semmoista uhkailevaa sähköpostiviestiä.