Kommentoikaa päivän pupelluksiani, hahmottelen miten laihduttaa oikein, paljon ylipainoa (20kg)!
Ap: Kaurapuuro,loraus rasvatonta maitoa,nokare oivariinia
lounas: Spagetti-jauheliha paistosta pieni annos,ehkä 1,5dl määrältään. Pasta täysjyvää. salaattia,loraus salaatinkastiketta
päivällinen:(söin runsaamman välipala tyyppisen kun ei muu maistunut) 2 ruisleipää,oivariinia,tee makeutusaineella,rasvaton "perinteinen" jugurtti purkki.
ip: puolikas banaani,maitorahaka.
166cm ja 87,9kg painava ap
Kommentit (23)
Ja 1,5 dl ruokaa?!?!?!? Kuin huono vitsi.
Mä söin esim eilen lounaalla 250 g lämpimiä kasviksia ja 100 g maustamattomia broilerinsuikaleita, ison annoksen vihreää salaattia + loraus oliiviöljyä ja puoli purkkiä raejuustoa.
Ja 1,5 dl ruokaa?!?!?!? Kuin huono vitsi.
Mä söin esim eilen lounaalla 250 g lämpimiä kasviksia ja 100 g maustamattomia broilerinsuikaleita, ison annoksen vihreää salaattia + loraus oliiviöljyä ja puoli purkkiä raejuustoa.
Eihän tuosta tule kuin vihaiseksi, ja tunnin päästä taas nälkäiseksi.
Itsekin söin eilen ruualla (iso lautanen) puoli lautasellista fetasalaattia (kukkuralleen), suunnilleen 150g keitettyjä porkkanoita ja ihan reilusti, ehkä noin 150g kermaista possukastiketta.
Aamupuuroon marjoja ja raejuustoa. Lounaalla hiilarit pois/minimiin ja kasviksia ja lihaa (esim. broilerisalaatti). Kastikkeena voit käyttää ruokalusikallisen oliiviöljyä, pippuria, suolaa, yrttejä.. Ei valmiskastikkeita. Välipalaksi vaikka hedelmää (omena, appelsiini) tai rahkaa ja marjoja. Illalliseksi esim. kasviswokki ja lihaa, hiukan hiilareita. Iltapalaksi rahkaa ja marjoja/mehukeittoa.
Tällä onnistun itse laihduttamaan hyvin. Tärkeää on syödä tasaisesti eikä napsia mitään ylimääräistä.