Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoikaa päivän pupelluksiani, hahmottelen miten laihduttaa oikein, paljon ylipainoa (20kg)!

Vierailija
11.05.2011 |

Ap: Kaurapuuro,loraus rasvatonta maitoa,nokare oivariinia

lounas: Spagetti-jauheliha paistosta pieni annos,ehkä 1,5dl määrältään. Pasta täysjyvää. salaattia,loraus salaatinkastiketta

päivällinen:(söin runsaamman välipala tyyppisen kun ei muu maistunut) 2 ruisleipää,oivariinia,tee makeutusaineella,rasvaton "perinteinen" jugurtti purkki.

ip: puolikas banaani,maitorahaka.

166cm ja 87,9kg painava ap

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuuroon marjoja ja raejuustoa. Lounaalla hiilarit pois/minimiin ja kasviksia ja lihaa (esim. broilerisalaatti). Kastikkeena voit käyttää ruokalusikallisen oliiviöljyä, pippuria, suolaa, yrttejä.. Ei valmiskastikkeita. Välipalaksi vaikka hedelmää (omena, appelsiini) tai rahkaa ja marjoja. Illalliseksi esim. kasviswokki ja lihaa, hiukan hiilareita. Iltapalaksi rahkaa ja marjoja/mehukeittoa.

Tällä onnistun itse laihduttamaan hyvin. Tärkeää on syödä tasaisesti eikä napsia mitään ylimääräistä.

Vierailija
22/23 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 1,5 dl ruokaa?!?!?!? Kuin huono vitsi.

Mä söin esim eilen lounaalla 250 g lämpimiä kasviksia ja 100 g maustamattomia broilerinsuikaleita, ison annoksen vihreää salaattia + loraus oliiviöljyä ja puoli purkkiä raejuustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 1,5 dl ruokaa?!?!?!? Kuin huono vitsi.

Mä söin esim eilen lounaalla 250 g lämpimiä kasviksia ja 100 g maustamattomia broilerinsuikaleita, ison annoksen vihreää salaattia + loraus oliiviöljyä ja puoli purkkiä raejuustoa.

Eihän tuosta tule kuin vihaiseksi, ja tunnin päästä taas nälkäiseksi.

Itsekin söin eilen ruualla (iso lautanen) puoli lautasellista fetasalaattia (kukkuralleen), suunnilleen 150g keitettyjä porkkanoita ja ihan reilusti, ehkä noin 150g kermaista possukastiketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi