Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jollain tapaa kauhistuttaa

Vierailija
11.05.2011 |

ja surettaa äidit jotka haluaa kaiken vanhan heti synnytyksen jälkeen takasin. Laihan kropan, pitkät yöunet, duunin, matkat miehen kanssa jne. Miksei voida keskittyä siihen lapseen edes vuoden verran ensin? Ja miksi ihmeessä sitä pitäis heti olla taas laiha? Mun mielestä hyvä äiti ei ole superlaiha, ainakaan laihdutuksen tuloksena. Jos luonnostaan riuku, niin sitten.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen laihan kropan voi saada myös sen lapsen kanssa. Itse en ainakaan näe mitään estettä lenkkeilylle ja syömiselle vaikka sille lapselle antaisikin aikaa vaikka viis vuotta.

Se on totta että tuo kaikki muu on sitä mistä voi karsia.

Vierailija
2/2 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli tosi kiire ensimmäisen lapsen kanssa, ja tuntui ettei ikinä nuku ja ettei ollut aikaa miehen kanssa olla ja nyt toisen kanssa olen vasta tajunnut oikeasti miten ainutlaatuista tämä vauva aika on ja miten katoavaa ja lyhyttä se on. Nautin ihan eri tavalla tällä kertaa (vaikka ikäeroa ei ole edes 2 vuotta) Välillä on jopa syyllinen olo siitä miten jattelin ensimmäisen lapsen vauva aikana..

Haluisin niin muistaa tämän kaiken :) Ja ei haittaa yhtään jos ei kehity nopeasti ja opi asioita ekana, sais olla vauva pidempäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme