Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni lässyttää minulle ARGH.

Vierailija
03.05.2011 |

Miehelläni on raivostuttava tapa lässyttää minulle ja saada näin minut tuntemaan itseni ihan tyhmäksi la lapselliseksi. Esimerkiksi, jos tulee riitaa tai väittelyä jostain, niin mieheni aloittaa keskustelun näin: "Voi kulta pieni kun se jne.." Tai tyyliin " Lähdeppäs päikkäreille ja jutellaan sitten uudestaan yms." Eli kaikki mun jutut on aina jotenkin lässyn lässyn juttuja jotka menee ohi nukkumalla tai itkemällä. (Minulta pääsee turhautuneena monesti itku). Olen sanonut tästä ja silloinkin hän totesi siihen: "Voi pientä, ja tuli halaamaan, mutta ei ottanut todesta mua. Siis mitä mun täytyy tehdä että se loppuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa sen äijän munan suuhun, kyllä lässytys loppuu

Vierailija
2/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai auta muu, kuin rauhallisella hetkellä (siis ei kesken riidan, koska se menis vaan tuohon samaan "onko ny paha mieli voi pikkutta"...) asiallisesti kertoa, kuinka vähättelevältä tuollainen tuntuu. Tuohan on ihan silkkaa alistamista ja toisen tunteiden vähättelyä!

...Tiedän, koska käytin sitä joskus taktiikkana itsekin. Mutta puolustuksekseni sanottakoon, että mies oli ylimielinen narsistiTYYPPINEN kusipää, joka haukkui mua ihan järkyttävillä sanankäänteillä. Mun ei tarvinnut sitten muuta kuin heläyttää nauru ja sanoa "oot jotenkin niin sulonen kun suutut", se tepsi joka kerta, mies häipyi ovet paukkuen mua haukkumasta, kun ei kestänyt kuunnella tuollaista lutustelua. ;)

Mutta eihän tuo ole millään tavalla rakentavaa tai järkevää riitelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä pystyisinkö itse siihen. Tommonen "voi kuule kulta pieni.." aiheuttaa halun lyödä.

Vierailija
4/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on alistamisen muoto ja kannattaa varmasti mainita miehelle, että tajuat mihin hän sillä pyrkii eikä se ole reilua. Toisaalta, yritä itsekin pysyä tiukkana ja olla itkemättä. Olen itsekin itkuherkkä ja tiedän, että se on vaikeaa, mutta onnistuu kyllä. Hengitä syvään.

Vierailija
5/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki tota. Mä sanoin sille aina jotain vittumaista takaisin, kuten oletpa kusipää, ja se raivostui ja niin loppui lässytys. En keksinyt mitään muuta millä tavalla lopettaa. Tosin riita vain paheni.