Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko koulujen keittäjillä pitkät kesälomat?

Vierailija
11.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät muihin yksikköihin kesän ajaksi. Normaalit kesälomat.

Vierailija
2/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ne tekee eineksiä pakkaseen kaiket kesät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kuin TEOLLINEN ruoka? Mitä einestä se nyt sit on, jos keittäjä sitä keittelee?

Vierailija
4/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joko siirretään muualle töihin tai lomautetaan. Mä olen opiskelijaravintolassa töissä, ja meillä osa työntekijöistä lomautetaan kesäksi, tosin muista yksiköistä sit löytyy useimmille töitä, kun on iso firma ja erilaisia toimipaikkoja ja kesälomat kuitenkin suurimmalla osalla työntekijöistä.

Vierailija
5/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joko siirretään muualle töihin tai lomautetaan. Mä olen opiskelijaravintolassa töissä, ja meillä osa työntekijöistä lomautetaan kesäksi, tosin muista yksiköistä sit löytyy useimmille töitä, kun on iso firma ja erilaisia toimipaikkoja ja kesälomat kuitenkin suurimmalla osalla työntekijöistä.

Vierailija
6/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on säästänyt ylitöitä tai haluaa palkatonta lomaa, se onnistuu helposti. Käytännössä koulujen keittiön työntekijöillä on vapaampi valinta kesälomien suhteen.

Itse olen vuosia työskennellyt koulun keittiössä ja lomia aina pitänyt vähintään 8 viikkoa. Nyt viimeiset 3 vuotta ravintolassa ja lomista aina tapellut. Haaveissa taas koulun keittiö kun lapsi aloittaa koulun. Ei olis ongelmaa kesäsijoituksesta.

Vierailija
7/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko tienaat? ja mikä sun ammattinimike?

surkeasti, eli reilun pari tonnia kuussa bruttona. Vaihdoin vuorotyöstä päivätyöhön ja palkka putosi, mutta työajat on luksusta. Ammattinimikkeeni on vuoropäällikkö.

Vierailija
8/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko tienaat? ja mikä sun ammattinimike?

surkeasti, eli reilun pari tonnia kuussa bruttona. Vaihdoin vuorotyöstä päivätyöhön ja palkka putosi, mutta työajat on luksusta. Ammattinimikkeeni on vuoropäällikkö.

töissä yksityisellä, koulujen keittäjäthän taitaa olla kunnan palveluksessa?

Vierailija
9/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kuin TEOLLINEN ruoka? Mitä einestä se nyt sit on, jos keittäjä sitä keittelee?

Entisaikaan sanaa ”eines” käytettiin kuvaamaan maaseudulla pellolla työskentelevien välipalaa, pientä purtavaa.

Vierailija
10/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Palmialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä