alle 30v, paljonko teillä on lainaa?
Kommentit (14)
miehen kanssa yhteistä lainaa 65000€, paljon jo tosin maksettu sen surullisen asian vuoksi että isä kuoli..
ja lainaa noin 35 000 euroa, asuntolainaa.
ja noin 5000 euroa. Opintolainaa ja ulosotossa.
Nuoruuden törttöilyjä, pikavippejä sun muita.
Makselen niitä pikkuhiljaa pois.
iso okt, kesämökki, 2 autoa ja sijoituskaksio.
kun omaisuutta noin paljon ja ei osaa vastata esitettyyn kysymykseen kunnolla.
28.v
asuntolainaa 75te
autolainaa 10 te
muuta lainaa 15te
opintolainaa n. 7500.
Aika pitkä aika tulee olemaan ennen kuin asunnosta voi haaveillakaan.
29 v.
Asuntolainan ottaminen pelottaa.
Ilmeisesti kultalusikka perseessä syntynyt kun omaisuutta noin paljon ja ei osaa vastata esitettyyn kysymykseen kunnolla.
Äiti ja isi maksaa... :D
Yhteinen asuntolaina miehen kanssa, 160000 e. Autosta pari tonnia rahoituksella.
kun omaisuutta noin paljon ja ei osaa vastata esitettyyn kysymykseen kunnolla.
Ilmeisesti kultalusikka perseessä syntynyt kun omaisuutta noin paljon ja ei osaa vastata esitettyyn kysymykseen kunnolla.Äiti ja isi maksaa... :D
olen itse maksellut heidän loppuja lainojaan. Meidän tilanteeseen pääsee, kun ryhtyy nuorena yrittäjäksi. Meillä mies ryhtyi, perusti parin kaverinsa kanssa it-alan yhtiön (pelejä lähinnä) alle 18-vuotiaana. Laitoin itsekin siihen rahaa kiinni eli olin osakkaana kun olimme jo vakiintuneessa suhteessa. Sitten pam, ruotsalaiset osti yhtiön ja maksoivat siitä suurinpiirtein mansikoita. Joka tapauksessa rahaa tuli niin paljon, ettei meidän ja muiden osakkaiden tarvitsisi tehdä päivääkään duunia - kunhan nosteltaisiin sijoitusten tuottoja, mutta ei nuo ukot ainakaan osaa olla jouten. Taas puuhastelevat jotakin, tällä kertaa ison G:n alihankkijoina.
Ikää 28 v. Ennen pitkää pitäis asuntolaina ottaa, huoh.