Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok että pph vie lapset kevätretkelle HESEEN??!

Vierailija
11.05.2011 |

Mulla on 5 ja 4-vuotiaat lapset pph:lla ja nyt puhui että vie tässä kuun vaihteessa lapset heseen. Kysyi mun mielipidettä, mutta en oikein voinut käydä kieltämäänkään kun lapset siinä vieressä hehkutti hesereissua. Oli siis puhunut lapsille retkestä heseen ennen kuin kysyi minun mielipidettä. Hoitajalla on kaksi omaa lasta. Ymmärrän kyllä kun snaoi ettei ole ollut tällaiseen retkeen mahdollisuutta kun hänellä ollu aina pieniä hoitolapsia, mutta kuitenkin.. Käydään itekin kerran pari vuodessa hesessä, mutta se että varhaiskasvatuksen edustaja vie heidät sinne, ei ehkä ole kovin tervettä. Miksei retki metsään tai piknik reissu puistoon, olisi paljon kivempi

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäriin ja jopa bussilla lähtivät! Musta se oli ihan ok! Lapsista se oli paras kevätretki ikinä!

Vierailija
22/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kamalaa tuossa nyt on? Ajattele jos olisivatkin menossa Mcdonaldsille, se vasta kamalaa olisikin! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua lapsensa syövän ranskalaisia??

Mua ei ne hamburilaiset vaivaa eikä jädet yms vaan ranskikset.

Vierailija
24/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei ole KOSKAAN nähnytkään ranskalaisia ellei jossain lastenohjelmassa ole ollut.Onko yleisen edun vuoksi hyväksyttävä et muut ostaa ja antaa niitä.?Ja vielä ekaa kertaa elämässä.=(

Vierailija
25/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että jos kerran on mahdollisuus lähteä kevätretkelle, niin siihen voisi vähän panostaa ja tehdä jotain hauskaa ja tavallisuudesta poikkeavaa! Esim kotieläinpihalle. Ei se Hese nyt NIIN ihmeellinen paikka ole nykylapsille...

Vierailija
26/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi lastani hesepäivänä hoitoon. Muutenkin vaikea nykyään luottaa että mistään saa kunnollista ruokaa, saati että ehdoin tahdoin veisi lasta johonkin roskaruualle. Typerää tehdä jostain Hesestä lapsille joku erityishieno retkikohde. Aikuisten laiskuutta.

Vierailija
27/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

romuttais koko lapsen terveellisen ruokavalion. Hehheh.. ja plääh.

Minä ainakin antaisin lasten mennä, ei sekään oo tervettä, että joka ikisestä suupalasta nipotetaan, että se on varmasti terveellistä.. naurettavaa pelleilyä ja eiköhän sekin jonkilaisille syömishäiriöille altista, jos ei uskalla suuhunsa laittaa kuin todistetusti terveellistä...

Vierailija
28/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrätkö että hoitaja kulkee neljän lapsen kanssa julkisilla ja ihan yksin. Lähtisitkö itse neljän pienen kanssa kovin kummoselle retkelle. Kerro mikä kotieläinpuisto ym. on helpon, lyhyehkön matkan päässä niin että julkisilla pääsee.

Helppohan se on retkeillä autolla omien lasten kanssa usein vielä kahden aikuisen voimin.

Voithan pyytää että sinun lapselle ei osteta ranskalaisia vaan vaikka pelkkä sämpylä ja jauhelihapihvi.

Vierailija
29/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua lapsensa syövän ranskalaisia??

Mua ei ne hamburilaiset vaivaa eikä jädet yms vaan ranskikset.

saahan sieltä heseltäkin nyt muutakin, vaikka salaattia... Kaikesta se ongelma pitää tehdäkin.

Vierailija
30/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kamalaa ole, mutta kasvatuksen ammattilaisena veisin mielummin metsäretkelle. Syitä on monia :)

Vierailija
31/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on ihanaa päästä välillä nauttimaan hamppareista, jotka maistuu lapsillekkin.

Syön paljon mielummin hampurilaisia, kun makkaraa, josta yrjöän.

Mun eskarilainen lähtee huomenna retkellä ja saa tulla kauppaan valitsemaan herkkueväänsä.

Mahtaa ostaa kaikkea roskaa, voi iik!

Hoida vaikka lapsesi kotona, kun heillä on se retkipäivä.

Vierailija
32/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok.

Ja tosiaan on mukava , etta hesessa kaynti on harvinaista herkkua eika joka viikkoinen juttu lapsille.

Lapset tykkaavat ja se lienee retkessa kuitenkin tarkeinta. Aikuisista voisi tietenkin kivempi olla joku opettavainen luontoretki. Mutta mietipa olisiko sinusta mukavampi menna virkistyspaivana mielummin vaikka kylpylaan ja sen jalkeen lasillisille viinia , vai saada powerpoint esitys firman vuosikatsauksesta ja kuppikahvia. No, esimerkki ei ole ehka hyva koska luontoretket ovat myos oikeasti mukavia lapsille :), mutta toivottavasti tajusit pointin.

Kenenkaan terveellinen ruokavalio ei yhteen hesereissuun .kaadu.

Vierailija
33/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä näköjään sanaa retkikään. Mitäs jos olis sanonut vaan, että menevät huomenna heselle syömään ?

Vierailija
34/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole semmoinen asia mistä jaksaisin nipottaa. Minulla on semmoinen mielikuva että oma lapsenikin oli päiväkodista kevätretkellä käynyt hesessä.

Vierailija
35/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka läpäisee lapsen pehmeän ja kehittymättömän hypotalamuksen aiheuttaen oppimishäiriöitä,käytöshäiriöitä ja jopa laukaisee add;tä ja adhd;tä.

Jos sivuutetaan edellinen niin ranskalaisten ravintoarvo on nolla.Pelkkää rasvaa ja suolaa pikkupikkuperunanpalassa.

Miksi teidän mielestä on juhlan paikka lapselle syödä tollasta??Sitäpaitsi,missä ne urheilulliset ja timmit terveysmammat nyt on kun niitä tarvittais puolustaan terveellisiä elämäntapoja tähänkin ketjuun.?

Vierailija
36/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka SÄ ITSE kehtaat lapsia sinne viedä jopa pari kertaa vuodessa??? Jos et sitä suurta virhettä tekisi, jäisi pph:n reissu mahdolliseksikin.

Ehdottomasti pidät lapset tuona päivänä pois hoidosta! Muuten tulee turmelus =((

Vierailija
37/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipoa

En veisi lastani hesepäivänä hoitoon. Muutenkin vaikea nykyään luottaa että mistään saa kunnollista ruokaa, saati että ehdoin tahdoin veisi lasta johonkin roskaruualle. Typerää tehdä jostain Hesestä lapsille joku erityishieno retkikohde. Aikuisten laiskuutta.

ei ne pph:t ole laiskoja vaan ajatteli sellaista mistä lapsetkin tykkäis...älä sä sitten mene työpaikan saunailtaan juomaa ilmaista siideriä.

Vierailija
38/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka läpäisee lapsen pehmeän ja kehittymättömän hypotalamuksen aiheuttaen oppimishäiriöitä,käytöshäiriöitä ja jopa laukaisee add;tä ja adhd;tä. Jos sivuutetaan edellinen niin ranskalaisten ravintoarvo on nolla.Pelkkää rasvaa ja suolaa pikkupikkuperunanpalassa. Miksi teidän mielestä on juhlan paikka lapselle syödä tollasta??Sitäpaitsi,missä ne urheilulliset ja timmit terveysmammat nyt on kun niitä tarvittais puolustaan terveellisiä elämäntapoja tähänkin ketjuun.?

Vierailija
39/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja just kysyin vanhemmilta lupaa heseretkeen

Olis vaan niin sopiva hetki tehä retki bussilla isoon puistoon ja käydä hesessä lounaalla ja sitten bussilla kotiin unille, kun toi pienin vauva olis vapaalla.

Vanhemmat oli sitä mieltä että olis ok, mutta jos ne ei kehannu sanoo, lapsille en ole puhunut vielä mitään.

lapset 3 v + 3 v ja 5 v

Se olis ollu semmonen isojen lasten juttu.

Vierailija
40/48 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja just kysyin vanhemmilta lupaa heseretkeen

Olis vaan niin sopiva hetki tehä retki bussilla isoon puistoon ja käydä hesessä lounaalla ja sitten bussilla kotiin unille, kun toi pienin vauva olis vapaalla.

Vanhemmat oli sitä mieltä että olis ok, mutta jos ne ei kehannu sanoo, lapsille en ole puhunut vielä mitään.

lapset 3 v + 3 v ja 5 v

Se olis ollu semmonen isojen lasten juttu.