Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tosi hienoa, että jotkut eivät kuulu facebookiin.

Vierailija
11.05.2011 |

Heillä on rohkeutta olla erilainen. Itse mietin vakavasti ihmisten poistamista sieltä, en tajua miksi roikottaa kavereina joitain ala-asteen rinnakkaisluokkalaisia turhakkeita.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim eri maassa kuin perhe ja ystävät facebook on verraton yhteydenpitoväline. Että ihan turha siellä lällätellä.

KYLLÄ SKYPE SOPI MEILLE PAREMMIN!!EN HALUA PÄLÄTTÄÄ ASIOITANI KAIKILLE.NIIN,SKYP JA SÄHKÖPOSTI TOIMII LOISTAVASTI

Vierailija
22/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin sieltä puolisen vuotta sitten, en vaan jaksanut sitä. Se touhu ei ole mua varten;)

Hassua että yli kolmekymppiset ihmiset muuttavat statuksiaan...parisuhteessa, sinkku, parisuhteessa....:D Ihan oikeasti, eikö toi oo vähän noloa? Jos seurustelee niin miksi se pitää välittömästi laittaa naamakirjaan? sit taas muutaman viikon päästä ollaan sinkkuja...hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyse on pikemminkin syrjäytyneistä ja yksinäisistä ihmisistä.

Vierailija
24/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei Facebook ole teidän väline vaan te Facebookin?

Itse en ole liittynyt kun olen niin laiska. En muutenkaan halua pitää yllä jatkuvasti sosiaalisia kontakteja ihmisiin. He ottavat yhteyttä minuun tai minä heihin kun tulee tarvetta. Puhelimessa tai kasvotusten voi sitten vaihtaa kuulumiset. Välillä tunnen itseni ulkopuoliseksi, koska lähes kaikki samanikäiset ovat Facebookissa.

Sinänsä minulla ei ole mitään Facebookia vastaan. Hieman kyllä pelottaa tietoyhteiskunnan valvova silmä, mutta kai se kuuluu tähän aikaan.

Vierailija
25/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi tietokonetta, ei nettiä eikä älypuhelinta, ei tallentavaa digiboksia eikä dvd-soittimia. Ainoastaan lankapuhelin, Finluxin tv tavallisella digiboksilla ja radio.

Vierailija
26/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuulunut facebookiin ja syynä on ihan se, että tiedän, että se alkaisi todella haitata elämääni. Jään hirveän helposti koukkuun asioihin, ja jos olisin liittynyt fb:iin, niin mulla olisi mennyt siellä kaikki vapaa-aika, kunnes olisin ahdistunut ja todennäköisesti poistunut palvelusta.

Lisäksi se, että mitä enemmän sitä pidetään itsestäänselvyytenä (ja jotkut vaahtoavat, että ellei ole fb:ssä, on vähintäänkin syrjäytynyt ja kehityksen kelkasta pudonnut), sen enemmän haluan näyttää, että osaan pitää oman pääni ja valita ihan itse, haluanko kuulua tähän massaan vai en.

Vierailija
27/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka saa sanoa, ettei kuulu FB:iin, koska pelkää jäävänsä koukkuun tms. Tai on huolissaan tietoturvaseikoista?

Vierailija
28/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb ja skype tarjoaa ainakin meille ihan erilaiset kommunikointitavat. Fb on pinnallisempi, nopeampi ja laajempi, skype sitten pidempiin keskusteluihin vähemmällä porukalla.

Vierailija
29/33 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä joidenkin käsittämätön viha facebookia kohtaan. Minä en IKINÄ liity eikä kiva nähdä miten meitä on muitakin. Ei se mikään saatanasta seuraava ole, vaan ihan normaali tapa pitää yhteyttä ja kertoilla kuulumisia (ei tietenkään se ainoa tapa, mutta yksi niistä.

Vierailija
30/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kuulu Facebookiin. Miksi pitäisi? Muutenkin käytän nettiä todella vähän. Netti on verraton tiedonhakupaikka ja yhteydenpitoväline kaukaisiin ystäviin, mutta en ole löytänyt mitään iloa Facebookista. Minä en halua että yksityisiä valokuvia yksityiselämästäni roikkuu jossain kaiken kansan nähtävillä. Sähköposti on verraton apuväline yhteydenpitoon. Sillä voi vaihtaa valokuvat ja ajatukset aivan yhtä hyvin, kuin Facebookillakin. Facebookissa on kuulemam myös tämä pikaviestinominaisuus. Olen aina inhonnut pikaviestimiä. Haluan kuulla sen henkilön äänen, kenen kanssa puhun. Haluan nähdä hänen kasvojensa ilmeet ja mimiikan. LIVENÄ. Se on sitä oikeata elämää.

Vierailija
31/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pidät facebookia jonain saatana keksimänä kidutusluolana? Me kaikki käytämme sitä erilailla, eri tarkoituksiin. Sinun tapasi voi olla jopa sinulle väärä mutta älä nyt perkele tee siitä elitismiä jos ei halua pitää helposti yhteyttä ystäviinsä.

Vierailija
32/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin FB:ssa kaksi vuotta ja sitten lopetin. Roikuin siellä ihan liikaa, joten parempi oli olla käyttämättä kun ei osaa muuten rajoittaa.

Nyt on parempi fiilis - myös tietoturvasyistä!

Poistuin FB:sta siis ensisijaisesti oman hallitsemattoman käytön vuoksi. Muita syitä: tietoturvaseikat huolettivat, lisäksi en tykkää FB:n tuomista sivuoireita (pedofiilihuhut, pöljät sivustot ym.) vaikka niihin ei itse liittyisikään/tykkäisikään.

Vierailija
33/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei sekään, että ei omista vaikka sähköpostia tai tietokonetta tai kännykkää. Sehän on vaan oma valinta, ei sillä rohkeuden kanssa ole mitään tekemistä. Kaikki ei vaan halua olla maailmanmenossa mukana, vaan mieluummin jäävät rannalle. Suotakoon se heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan