Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko itkenyt lääkärin vastaanotolla? Mistä syystä?

Vierailija
10.05.2011 |

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Kun synnytyksessä lääkäri sanoi, että on tehtävä kiireellinen sektio. Toinen kerta kuopuksesta neuvolassa kun kuulin ensimmäisen kerran sydämenäänet. Ne olivat niin ponnekkaat. Yhtäkkiä keskellä sitä kiireistä arkea töissä ja vielä aika pienen esikoisenkin kanssa. Pysäytti niin täydellisesti.

Vierailija
42/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itkin kun olin mennyt lääkärillä käymään unettomuuden vuoksi, joka juontui siitä että miehellä tutkittiin harvinaisempaa, vakavaa sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun kuulin raskauden menneen kesken. Silloin kun todettiin kohtukuolema en itkenyt vastaanotolla, olin siinä alussa tiedosta liian järkyttynyt itkeäkseni, vasta parin tunnin päästä itkin.

Vierailija
44/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa, koska lääkäri on kysynyt kipeästä aiheesta.

21v m

Vierailija
45/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän kevyempi tarina joka on kuin jostain komediasta näin jälkeenpäin ajatellen :)

Mieheni oli juuri jättänyt minut ja vauvan kymmenen yhdessäolo vuoden jälkeen toisen naisen takia. Täysin yllättäen, yhtenä iltana vaan sanoi että on nyt rakastunut toiseen ja huomenna lähtee.

Olin ihan shokissa ja valvoin vuorokausia putkeen. Sitten aloin luulemaan että minulla on luomessa melanooma ja kuvittelin merkkejä siitä että se on levinnyt jo joka paikkaan. Olin sitten yksityisellä kirurgilla poistattamassa luomea kun aloin itkeä jo odotus aulassa

. Lääkäri sanoi heti ettei luomessa mitään syöpää ole mutta vollotin koko toimenpiteen ajan toimenpide pöydällä ja vuodatin tarinaani. Hoitaja ja lääkäri lohduttivat klassiseen tyylin täydestä sydämmestään myötäeläen. " Ansaitset niin paljon parempaa kuin se sika" ja" olet niin ihana ja nuori ja kauniskin että löydät jonkun paremman tuota pikaa" ja "ex- miehesi kyllä vielä katuu" :)

Tästä alkoi kuitenkin käänne parempaan, olin niin helpottunut kun en ollutkaan kuolemassa.

Vierailija
46/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalokas päivä

Anteeksi nyt vain, mutta tuollaiset kipeät olkapäät tai hormonikierukan laitta on kyllä aika pientä siihen verrattuna mitä jotkut joutuvat kokemaan..

Vierailija
47/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kroonisen olkapäävaivan takia, kun kukaan lääkäri ei osannut auttaa mitenkään. kymmenillä eri lääkäreillä kävin eikä mikään auttanut. Itkin turhautumista ja kipua.

Vierailija
48/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun menin pyytämään aborttia.

Vierailija
49/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:42"]

Kohtalokas päivä

Anteeksi nyt vain, mutta tuollaiset kipeät olkapäät tai hormonikierukan laitta on kyllä aika pientä siihen verrattuna mitä jotkut joutuvat kokemaan..

[/quote]

Kyllä ne silti voivat itkettää, kukin kun peilaa asioita omalta kohdaltaan.

Itse olen itkenyt elämäni ainoan korvatulehduksen kipuja ja lääkäri katsoi minua kummissaan.

Vierailija
50/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ja lääkevirta on loputon! :D

Vierailija
51/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2011 klo 08:57"]
[/quote]
Hän menetti p.reikäneitsyytensä vanhalle mieslääkärille äitin katsoessa vieressä!

Vierailija
52/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun-, vai perseenreikä?

Vierailija
53/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun lääkäri ei tajunnut ykkös ja kakkostyypin diabeteksen eroa. Itselläni ykköstyyppi ja kamppailen jatkuvasti kun kaikki uudet tuttavuudet, työkaverit jne luulevat että ruokavaliolla se lähtee että on vain kakkostyyppi... Purskahdin itkuun kun edes lääkäri ei tajunnut että kyllä, se ykköstyyppiläinen tarvitsee insuliinia vaikka ei söisi mitään! Olen nuori ja nytkin on hankalaa saada ihmiset uskomaan että on ykköstyyppi vaikka olen normipainoinenkin... Mietin vain että kuinkas sitten tulevaisuudessa, vanhana, ei ehkä niin hoikkana - ei varmaan kukaan usko että on ykköstyyppi koska "vanhoillahan on usein tämä diabetes kun syövät epäterveellisesti"...

Vierailija
54/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:19"]Pillun-, vai perseenreikä?
[/quote]
Umpisuolta jos on käsin tunnustellut, niin epäilisin pillureikää?

Vierailija
55/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun lääkäri tutki kohdunsuun tilannetta ja sanoi, etten saakaan jo luvattua käynnistystä samalle päivälle.

Vierailija
56/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:03"]

Itkin kun menin pyytämään aborttia.

[/quote] sama juttu vaikka järkeilin että se on paras tässä tilanteessa niinkuin olikin ja olen edelleen sitä mieltä.

Vierailija
57/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin, kun maailman ihanin lääkäri jäi eläkkeelle ja toisen kerran, kun oli uusi nuori lääkäri, jolle piti selitää kaikki sairaudet alusta lukien ja olin olin aivan poikki (paha anemia ym.). 

Vierailija
58/59 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:19"]Pillun-, vai perseenreikä? [/quote] Umpisuolta jos on käsin tunnustellut, niin epäilisin pillureikää?

[/quote]

Lääkäri on tuseerannut eli tutkinut peräaukon kautta.

Vierailija
59/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän