Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäisillä tapaamisilla kieltäytyvä mies = homo?

Vierailija
10.05.2011 |

Miehelläni on ollut pitkään kuulemma homon leima, ennen kuin me siis tapasimme.

Baaritutut(miehet ja naiset) eivät koskaan nähneet hänen nyhjäävän naisten kanssa. Lisäksi mies oli "kuuluisa" siitä, ettei antanut ekoilla tapaamisilla naisille. Tämän koin itsekin ja seurustelimmekin yli 3 kuukautta ennen ensimmäistä rakastelukertaa.

Mies kieltää olevansa homo tai edes bi. Asia ei minua häiritse, oli miten oli.

Jäi vain kiinnostamaan, että onko tällainen leimaaminen yleistäkin? Nainen leimataan vastaavassa tilanteessa pihtariksi, ei lesboksi.

Itse en ollut aiemmin kuullutkaan vastaavasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Ensimmäisillä tapaamisilla SEKSISTÄ kieltäytyvä mies = homo?".

Vierailija
2/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuani on sanottu homoksi vaikka on antanut eka treffeillä naiselle joka kerta. Ehkä se on enemmänkin nolaamista, haukkumista homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tuollainen haukkuminen. Tuohan on ennemminkin kunnioitettavaa käytöstä mieheltä.

Vierailija
4/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei ole, niin sitten se on joko liian kännissä, sillä on joku sukupuolitauti juuri sillä hetkellä, tai nainen on helvetin ruma mutta mies ei kehtaa sanoa suoraan!

Vierailija
5/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut luulee, että sänkyyn pitää mennä aina kun mahdollisuus, toiset on kasvatettu eri lailla.

Vierailija
6/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei anna ensimmäisillä treffeillä niin silloinko se olisi homo ja nainen pihtari. Sitten jos sitä antaisi niin mies olisi pukki ja nainen huora. Näinhän se menee aika pitkälti.

Minä tunsin oman mieheni lähemmäs 5 vuotta ja olisimmekohan seurustelleet vähän päälle viikon ennen ensimmäistä kertaa. Miksi aina tulisi ensimmäisillä treffeillä harrastaa seksiä?

Vierailija
7/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat putkiaivoja, joilla ei ole omaa elämää, vaan vain jotain roskalehdistöstä ja -tv:stä opittuja normeja siitä miten ihmisen tulee käyttäytyä. Ja siitähän ei sitten poiketa tai ollaan poikkeavia! :D

Vierailija
8/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai elämänmalli tulee Cosmopolitanista ja tv-sarjoista...

Vierailija
9/9 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kai sekin selittää?

Olin vain kovin hämmentynyt, kun asia tuli aikanaan ekan kerran miehen kanssa puheeksi. Mies oli ihan ihmeissään, kun en ollut lähtenyt kälppimään ja/tai leimannut häntä homoksi.

Minä olin vähintään yhtä ihmeissäni, kun en ollut tajunnutkaan sellaisia vaihtoehtoja :D

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi