Pitkän muodokkaan naisen itsetunto-ongelmat :(
Olen 171cm ja 68kg. Juuri äsken sovittelin pitkästä aikaa vaatteita baariin menoa varten ja tunsin itseni valtavaksi sotanorsuksi. Kaikki biletysvaatteeni ovat sellaisia, jotka on tehty hoikalle naiselle, mutta lihomiseni myötä en enää ole sellainen.
Mitä ihmettä laittaisin huomenna päälle, jotta voisin tuntea oloni edes jotenkin hyväksi? Vielä ehtisin vaatekaupoille (itsetuntoa en kerkeä korjaamaan)
Kommentit (9)
sanot että VAU! olisin todella onnellinen mitoistasi.
juu, ootkin hirmu läski! häpeäisit!
nimimerkillä 172vm ja 98kg..
Kyllä minä häpeänkin, mutten siitä syystä kuin luulet. Olen kateellinen elämäniloisille naisille, jotka kantavat vartalonsa ylpeydellä painosta riippumatta, itse en lukeudu heihin. ap
juu, ootkin hirmu läski! häpeäisit!
nimimerkillä 172vm ja 98kg..
Ihan tavallinen tavisnainenhan sinä ap olet. Sinunlaisiasi mahtuu kolmetoista tusinaan, joten et ainakaan erotu liikaa joukosta. Ihan sama mitä laitat päällesi, olet tavallisen paksuinen ja pituinen suomalainen nainen. Et pitkä etkä hoikka vaan ihan tavallinen tallaaja. Ei siis huolta!
myöskin käveleväksi sinivalaaksi. Järkyttävä metuusa olen :(
Ihan tavalliselta normaalipainoiselta naiselta ap kuullostat. Miksi sinulla on vain liian pieniä vaatteita?
et kyllä ole erityisen pitkä, etkä kyllä tolla painolla kovin muodokaskaan voi olla..
Mä olen aika lailla ap:n kokoinen, kilon painavampi, mutta olen todellakin muodokas. Pitkä en ole. Mun mitat ylhäältä alaspäin ovat 99 - 71 - 103.
sanot että VAU! olisin todella onnellinen mitoistasi.