Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekkakuskit autokouluun!!!!

Vierailija
24.03.2011 |

Taas aamulla olin todistamassa, kuinka väärin rekkakuski ajaa.

Oli kääntymässä oikealle, oli ryhmittynyt koko tien leveydeltä, että sille tielle (mistä oli kääntymässä pois) ei kukaan muu voinut ajaa. Ja kun liikennettä oli paljon, kesti kauan ennenkuin pystyi kääntymään. Ja koko liikenne sitten seisoi ja odotti toisella kaistalla.

Saako rekkakuski tai bussikuski luvalla rikkoa liikennesäntöjä?

Mietin vaan, että jos minä volkkarillani ajaisin samoin, olisi poliisi äkkiä kyselemässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin yhdistelmä, ei käänny samassa tilassa kuin henkilöauto, elikkä joutuu joskus "koukkaamaan" toiselle kaistalle että pystyy ylipäätään kääntymään. Varmaan tässä sellainen tilanne. Elikkäs liikenteen jostavan sujumisen turvaamiseksi joku HENKILÖAUTOILIJA olisi voinut väistää niin että tämä rekka olisi päässyt kääntymään aiemmin.

Vierailija
2/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä ammattilaisia liikenteessä.....(ainakin puheissaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aamulla olin todistamassa, kuinka väärin rekkakuski ajaa.

Oli kääntymässä oikealle, oli ryhmittynyt koko tien leveydeltä, että sille tielle (mistä oli kääntymässä pois) ei kukaan muu voinut ajaa. Ja kun liikennettä oli paljon, kesti kauan ennenkuin pystyi kääntymään. Ja koko liikenne sitten seisoi ja odotti toisella kaistalla.

Saako rekkakuski tai bussikuski luvalla rikkoa liikennesäntöjä?

Mietin vaan, että jos minä volkkarillani ajaisin samoin, olisi poliisi äkkiä kyselemässä.

Miten sinä sitten olisit ajoneuvoyhdistelmän kääntänyt sinne?

Kerropa nyt, me odotamme suurella mielenkiinnolla miten asia olisi pitänyt hoitaa!

Vierailija
4/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokeilla sitä rekalla ajoa itse ennen kuin alkaa kommentoimaan :)

Vierailija
5/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tavalliset autoilijat jouduttaisiin ennemmin autokouluun takaisin. Niin monet kerrat nähty, kun on ollut PAKKO ajaa rekan ohi ja sitten jäävät tussuttelemaan siihen rekan eteen ja tekemään jonoa. Se jos mikä on tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän