Onko omituista, jos ei juhli nelikymppisiä? Itsellä
tulee pian täyteen eikä paljon juhlituta. Ei ole energiaa alkaa järjestämään mitään bileitä, työ ja perheen pyörittäminen vie energian. Ja muutenkin kammottaa olla näin vanha, ikäkriisiä pukkaa joten ei paljoa huvita juhlia siksikään. Ehkä voisin käydä muutaman ystävän kanssa syömässä ulkona tai jotain, korkeintaan.Töissäkään en kyllä aio mainostaa kenellekään, hipihiljaa olen :)
Oletteko te muut kauheasti juhlineet tätä korkeaa ikäänne?
Kommentit (3)
Olen jo aloittanut suunnittelun vaikka juhlapäivä on vasta ensi vuonna :)
Neljäkymmentä on ihana ikä ja tavallaan aloittaa uuden elämänvaiheen. Enää ei tarvitse olla "nuori ja näpsäkkä" vaan oikea aikuinen nainen, ei tarvitse "kilpailla" nuorten naisten kanssa. Lapset ovat jo sen verran isoja etteivät vaadi jatkuvaa huomiota ja saa keskittyä taas enemmän uraan ja omiin harrastuksiin, silti ei ole vielä niin vanha että olisi sairas, raihnainen tai muuten mummoutumassa =)
Eli on hauskaa pitää juhlat sen kunniaksi, edellisistä isommista juhlista onkin se 10 vuotta!
en ole vieläkään kasvanut "oikeasti" aikuiseksi naiseksi eli minussa ei ole aikuisen naisen varmuutta. Näytänkin aika nuorelle vielä. Ikäkriisiä pukkaa ihan hitosti, olen kateellinen teille itsensä löytäneille, minä en varmaan koskaan pääse tasapainoon ja löydä itseäni :( ap
Olen jo aloittanut suunnittelun vaikka juhlapäivä on vasta ensi vuonna :)
Neljäkymmentä on ihana ikä ja tavallaan aloittaa uuden elämänvaiheen. Enää ei tarvitse olla "nuori ja näpsäkkä" vaan oikea aikuinen nainen, ei tarvitse "kilpailla" nuorten naisten kanssa. Lapset ovat jo sen verran isoja etteivät vaadi jatkuvaa huomiota ja saa keskittyä taas enemmän uraan ja omiin harrastuksiin, silti ei ole vielä niin vanha että olisi sairas, raihnainen tai muuten mummoutumassa =)
Eli on hauskaa pitää juhlat sen kunniaksi, edellisistä isommista juhlista onkin se 10 vuotta!
Minä en juhlinut nelikymppistäni enkä takuulla juhli myöskään viiskymppistä.