Suositelkaa kesälomareissukohdetta
Suosituksia kaivataan kesälomareissun toteuttamiseen pienellä budjetilla. Pakettimatkat "etelään" tällä porukalla maksavat kolmen tonnin luokkaa, mikä noin triplaa maksimibudjetin.
Matkalle lähdössä 2 aikuista ja 3 lasta (2-13v) ja vaihtoehtoina oikeastaan joku kiva kaupunkiloma tai sitten rauhallisempi rantakohde.
Englannilla pitäisi pystyä tulemaan toimeen ja loma ei saisi olla jatkuvaa "säätämistä ja järjestelyä". Hostelli-tyyppinen majoitus kelpaa hyvin.
Kommentit (18)
Onko suositella hotellia / hostellia Riiasta ja Jurmalasta, molemmissa voisi olla muutaman päivän.
Onko suositella hotellia / hostellia Riiasta ja Jurmalasta, molemmissa voisi olla muutaman päivän.
Tampereelta Frankfurttiin, sieltä auto alle ja ajelua etelä-Saksassa ja Itävallassa. Paljon hienoja maisemia ja nähtävää, patikointia Alpeilla...
Tampereelta Frankfurttiin, sieltä auto alle ja ajelua etelä-Saksassa ja Itävallassa. Paljon hienoja maisemia ja nähtävää, patikointia Alpeilla...
Jos ap:lla 2v lapsi, ei ehkä paras reissu tuo autoilumatka. Eikä tule kauhean halvaksi.
Tai siis minun mielipiteeni on, ettei autoilureissut ole parhaita ihan pienten lasten kanssa, on kokemusta itse lapsena autossa keski-euroopassa istumisesta ja myöhemmin 3v lapsen kanssa ajelusta alpeilla.
Ei paha idea kuitenkaan.
niin etäisyydet ei ole pitkiä, mitään kauheita päivämatkoja ei lasten kanssa kannatakaan ottaa. Netistä löytyy kohtuu hintaisi majoituksia paljon, erityisesti, jos ei ole pakko päästä hotelliin van voi ajatella asuvansa huoneistossa, jossa itse laittaa ruoat.
Pärnua, laivalla tallinaan ja siitä n. 150km autolla ja olette kohteessa :)
Mukava, turvallinen rantakohde.
Viime kesänä oltiin, vuokrattiin asunto estrentin kautta. Lapsia oli mukana 4, ikähaarukka 9kk -8v
Saksan Legolandin, joka on Münchenin ja Stuttgartin välissä, niin hyvä tulee. Münchenissä on myös paljon tekemistä ja näkemistä tuon ikäisille; eläintarha, sadesäällä Deutsche Museum (tekniikan museo).
Jos ap:lla 2v lapsi, ei ehkä paras reissu tuo autoilumatka. Eikä tule kauhean halvaksi. Tai siis minun mielipiteeni on, ettei autoilureissut ole parhaita ihan pienten lasten kanssa, on kokemusta itse lapsena autossa keski-euroopassa istumisesta ja myöhemmin 3v lapsen kanssa ajelusta alpeilla. Ei paha idea kuitenkaan.
Saksan Legolandin, joka on Münchenin ja Stuttgartin välissä, niin hyvä tulee. Münchenissä on myös paljon tekemistä ja näkemistä tuon ikäisille; eläintarha, sadesäällä Deutsche Museum (tekniikan museo).
Jos ap:lla 2v lapsi, ei ehkä paras reissu tuo autoilumatka. Eikä tule kauhean halvaksi. Tai siis minun mielipiteeni on, ettei autoilureissut ole parhaita ihan pienten lasten kanssa, on kokemusta itse lapsena autossa keski-euroopassa istumisesta ja myöhemmin 3v lapsen kanssa ajelusta alpeilla. Ei paha idea kuitenkaan.
Vaan ei halpaa touhua, jos ap sitä hakee.
Jos Ryanairilla aiotaan matkustaa, miksei sitten vaikka Edinburghiin?
etsimme viime vuonna jotain tuollaista halvempaa reissua, mutta lopulta lähdimme Tjärebogin matkalle Kreikkaan! Se tuli tavallaan kaikkein helpoimmaksi ja halvimmaksi! Mitä matka saisi maksaa?
Sis. matkat + majoitus. Kyseeseen on siis todella halpamatka.
Meillä meni vaan vähän rantaloma mynkään kun kelit olivat huonot.
Onko siellä muuten usein huonot säät heinäkuun puolivälissä?
Juuri johonkin lähelle, Parnuun, Latviaan tai jonnekin tuollaiseen.
halpoja lentoja on Milanoon, Saksaan, Riikaan...
Noilla lentojen hinnoilla saatte kyllä budjetillanne lennot ja majoitukset.
Yksi vaihtoehto voisi sitten olla ihan vaan mökkiloma kotimaassa. Kiva hyvätasoinen mökki järvenrannalta, saunomista ja uintia ja grillausta, lukemista, seurapelejä, yhdessäoloa.
lentoja. Baltian kohteita ei ole juuri tullut tutkailtua aikaisemmin ja Viro-kokemuskin jää oikeastaan päivämatka Tallinnaan -tasolle.
Mökille tietysti päästään, tosin siinäkin reissussa saa palamaan helposti satasen jos toisenkin. Mökkeilykin on kivaa, mutta tällä kertaa haluttaisiin johonkin muualle.
Kiitokset vastanneille! Vieläkin saa heittää lisää vinkkejä ja kokemuksia heittää ilmoille :)
Ja hyvätasoisia hotelleja/hostelleja löytyy reilusti alle 50 euroa/yö
Kaupunki on kaunis ja Jurmalan todella hienolle rannalle pääsee kätevästi ja nopeasti junalla