Lue keskustelun säännöt.
Ihanan tyhjä sivu nyt
09.05.2011 |
Olin jopa niin nokkela, että poistin yhden keltaisen mainospalkin keskeltä tekstiä klikkaamalla oikeata nappulaa sen päällä, asentamalla sitten vielä Adblockiin koneen ehdottaman lisäsuodattimen (juuri sitä mainosta koskevan)
Oivaltamisen iloa tumpelolta, kiitos vielä sinulle/ teille jotka neuvoitte FB-nappulan hävittämisen :)
Ei takkuile sivukaan enää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla