En ymmärrä suurperheitä.
Tarkoitukseni ei ole loukata ketään, mutta... Jos lähdetään liikkeelle käytännöllisyyden kannalta, matkustelut yms. Ja kun vielä mukaan laitetaan liian suuri ihmismäärä täällä maapallolla... Saadaa aika paljon faktoja, eikö? Mielestäni kaksi, korkeintaan kolme lasta on sopiva määrä naiselle. Jos lapsia on esim. viisi, en jaksa uskoa että kaikille lapsille riittää huomiota tarpeeksi, syliä silloin kun lapsi sitä itse haluaa. Lisäksi nykyaikana isot perheet ei ole enää mikään ihailun aihe, se oli ennen se NYT ON NYT.
Kommentit (22)
Meillä viisi minulla edellisestä liitosta, miehellä kolem ja ja nyt meillä on kaksi yhteistä. Hienoa! Kaikille varmasti on ollut aikaa ja rakkautta piisaa. Vanhimmat lapset ovat jo osa aikuisia ja nuorimmat edellisistä jo teinejä, eli nämä kaksi viimeistä saavat todella suuren huomion... :) välillä tuntuu, että liikaakin nuo isommat passaavat heitä. Lomareisuuja tehdään silloin kun on varaa ja jos ei ole niin ei tehdä. Ei se sen kummempaa ole. Yhdessä ja pelkkä läsnäolokin riittää.
aina yhtä paljon. Koska mä olen ainakin niitä tehnyt, ihan sananmukaisesti.