Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen naisesta jolla rakennekynnet?

Vierailija
22.06.2009 |

ja onko teillä rakennekynsiä? Olen vain itselleni haaveillut sellaisista, turhamainen luonne haluaa, mutta sitten järki taas ei. Onko muualla euroopassa suosittuja?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En katsele naisten kynsiä.

M44

Vierailija
82/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laittakoon kyntensä miten tahtoon kunhan ei sitten valiteta ettei pysty tekemään mitään ja pitää puhtaudestaan huolta. 

Rakennekynsistä en itse välitä, joskus aiemmin olen kokeillut pidempiä geelirakennekynsiä mutta olihan ne aika hankalat kodin töissä ym. 

Sen sijaan siistit geelivahvistetut ja -lakatut omat kynnet on itselle ihan ehdottomat, vain n. 5mm sormenpään yli uloittuvat mantelinmuotoiset ja joko punertavan tai persikan-läpikuultavat on minulla ja käyn 3-4vk välein laittamassa uudet. Ihanaa kun ei tarvitse miettiä kynsien laittoa ja kädet on aina edustavat ja sopivan neutraalit värit käy kaikkien vaatteiden kanssa. 

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä, jotka ei ymmärrä rahankäytöstä yhtään mitään, eikä myöskään tajua sitä, että miesten miellyttäminen ei tule koskaan pelastamaan niitä köyhyydeltä

Vierailija
84/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsistä voi päätellä koko persoonan samoin kuin yleensäkin ulkoisista asioista. Psykologeille voi tästä lähtien lähettää vaan kynsistä kuvan, jutustelun voi jättää pois. Näinhän säästämme tästä lähtien diagnoosiluokitteluissa aikaa.

Vierailija
85/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja tuntuu olevan normi kaikilla alle 40-vuotiailla, jotka työskentelee esim. jonkilaisissa toimistotöissä. Ne jotka pitävät rakennekynsiä tosi rumina ja trasheina eivät varmaan edes tajua, että usein ne nätit ja hyvin hoidetut "luonnolliset" kynnet eivät olekaan aidot. 

Minusta kaikenlaiset värikkäätkin kynnet on usein oikein nätit, mutta en itse laittaisi jatkuvasti rahaani sellaiseen. 

Vierailija
86/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieeniset, mietin aina mitä kynsien alla muhii.  Nuorten naisten juttu, ehkä vähän huvittavaa puuhastelua.  Itselläni oli hienot kynnet (ei teko-)  teini-iässä, joten tiedän tuon vaiheen menevän nopeasti ohi. 

Vierailija
87/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa jos asiakaspalvelija on kovin meikattu ja laitettu. Olisin paljon rentoutuneempi jos toinen on verkkareissa tms eikä kynsissä mitään väriä kiitos. Kynsien laitosta tulee jonkinlainen saalistusvietti lähinnä mieleen, ei mitään positiivista. 

Vierailija
88/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen laittakoon kyntensä miten tahtoon kunhan ei sitten valiteta ettei pysty tekemään mitään ja pitää puhtaudestaan huolta. 

Rakennekynsistä en itse välitä, joskus aiemmin olen kokeillut pidempiä geelirakennekynsiä mutta olihan ne aika hankalat kodin töissä ym. 

Sen sijaan siistit geelivahvistetut ja -lakatut omat kynnet on itselle ihan ehdottomat, vain n. 5mm sormenpään yli uloittuvat mantelinmuotoiset ja joko punertavan tai persikan-läpikuultavat on minulla ja käyn 3-4vk välein laittamassa uudet. Ihanaa kun ei tarvitse miettiä kynsien laittoa ja kädet on aina edustavat ja sopivan neutraalit värit käy kaikkien vaatteiden kanssa. 

N37

Mihin tarvitset geelivahvistuksia noin lyhyisiin kynsiin? Käytä öljyä ja käsivoidetta 2xpv niin vahvistat niillä jo kynsiä. Myös monipuolinen ravinto paikallaan. Turha altistaa ihoa ja kynsiä säteilylle ja syövälle kun siellä uunissa niitä pidetään ja jostain syystä Suomessa ei asiakkaiden käsiä suojata uv-käsineillä näissä manikyyreissä kuten muualla maailmassa.

Vierailija
89/89 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei välitä hygieniasta. 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi