Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, joka tunnustaa olevansa posliini miehen toiveesta / vaatimuksesta?

Vierailija
08.05.2011 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ihmeessä te poistatte ne karvat sieltä häpyhuulista/ihan vierestä? Jos lähtisin höylällä ajelemaan, niin varmasti haavoittaisin itseäni aika lailla ja vahaliuskoilla taas sattuis aika lailla, kun sen verran pehmeetä kamaa se häppäreiden seutu on, en voi kuvitella, että saisi "venymään tiukaksi" että riuhtaistaessa ei sattuisi. Eli miten te sen käytännössä teette?

Onneksi mun mies ei sellaista vaadi tai edes toivo, kun en tosissaan ymmärrä miten sen tekisin.

Vierailija
22/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vinksahtaneille urille lähtenyt taas keskustelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo on se joka haluaa että vaimo muistuttaa lasta, ei se joka tajuaa yhteyden.

Vierailija
24/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suuseksikin nyt parempaa ilman karvoja suussa!

Vierailija
25/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, että kaikki aikuisen karvoitus pitää poistaa.

Ymmärrätkö?

Eli kaikki jotka suostuvat seurustelemaan siron ja laudan kanssa,ovat pedofiileja? Hieman vinksahtaneille urille lähtenyt taas keskustelu

Vierailija
26/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen naisen merkit.

Vierailija
27/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo on se joka haluaa että vaimo muistuttaa lasta, ei se joka tajuaa yhteyden.

Just näin. Valitettavasti.

Oma mieheni suorastaan jumaloi karvoitustani, sanoo että se on seksikästä ja nuoleminen on ihanaa kun ne karvat hivelee kasvoja. Pidän omat karvani siistinä ja lyhyenä mutta en todellakaan ole mikään posliini.

Että makunsa kullakin. Nimimerkki "aktiiviseen seksielämäänsä hyvin tyytyväinen aikuinen nainen"

Vierailija
28/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä!

Vierailija
29/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttavasi mielestäsi valinnut naisensa vain sen perusteella että se näyttää lapselta? Mistä tiedät tämän asian? Taitaa olla vain päässäsi koko juttu,olet oikeastaan itse aika pervo

Vierailija
30/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhri,siis ihan oikeesti ja pitkän ajan.Ja silti MÄ en yhdistä mitenkään posliinia pedofiileihin!Itse ajan koska en pidä karvoista thats it...mut nää onkin mielipiteitä ja mitä te muut niistä kiistelette,unohtakaa ne pedofiilit...ei niille ainoa syy (jos syy ollenkaan)sekantuu lapsiin ole karvattomuus alapäässä..vaan yleensäkkin se lapsi joka on täysin aikuisen ohjailtavissa!

Vierailija
31/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ihmeessä te poistatte ne karvat sieltä häpyhuulista/ihan vierestä?

En ole posliini (kerran nuorena kokeilin ja se karva kasvaa tasan tarkkaan välittömästi takaisin joten sitä saa olla koko ajan ajamassa. Joten siksi joskus epäilenkin että nämä jotka niin kovaan ääneen mainostaa posliiniksi ajelevansa, harrastaa seksiä suunnilleen max kerran kuussa - no ei kyllä onnistuisi meillä!) mutta ajelen toki karvat siistiksi, ja toki en tiedä anatomiaasi mutta siis mulla ainakaan ei tokikaan karva kasva häpyhuulissa eikä aivan siinä vieressäkään... ja vinkiksi voin heittää että käytä karvanpoistovoidetta, se on ihan paras keino.

Vierailija
32/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muita näin tavattomasti kiinnostaa toisten alapää ja sen karvoitustila. Ja sen lisäksi se täytyy vielä jollakin tapaa analysoida; mahdollisimman sairaalla tavalla toki.

Mikäköhän ajaa ihmisen tuollaiseen tilaan? Oma sairas mielikuvitus? Kateus? Onko se kiihottavaa?

Vierailija
33/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on outoa? Kasvaahan ne takaisin mutta sitten ajan uudelleen...? Parin päivän välein. Tai joskus olen laiska ja pääsevät hiukan kasvamaankin. En kylläkään aja mitenkään miehen vaatimuksesta vaan minusta itsestäni suuseksi on mukavampaa karvattomana.

Vierailija
34/39 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole posliini (kerran nuorena kokeilin ja se karva kasvaa tasan tarkkaan välittömästi takaisin joten sitä saa olla koko ajan ajamassa. Joten siksi joskus epäilenkin että nämä jotka niin kovaan ääneen mainostaa posliiniksi ajelevansa, harrastaa seksiä suunnilleen max kerran kuussa - no ei kyllä onnistuisi meillä!) mutta ajelen toki karvat siistiksi, ja toki en tiedä anatomiaasi mutta siis mulla ainakaan ei tokikaan karva kasva häpyhuulissa eikä aivan siinä vieressäkään... ja vinkiksi voin heittää että käytä karvanpoistovoidetta, se on ihan paras keino.

Mulla kyllä kasvaa karvat ihan siihen häpyhuulen sisärajaan asti... ja voiteista, joita olen kokeillut sääriin, on kaikista tullut pahat ihottumat, joten varmasti vielä enemmän siellä, missä herkempää muutenkin. Onneksi ei siis tarvii tehdä, mutta ilmeisesti mun anatomia on sitten sen verran erilainen kuin monella muulla ---se joka kyseli, että miten ihmeessä. Bikinirajjat kyllä vahalla vedän.

Vierailija
35/39 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vaatimuksesta. Mies sanoo nätin viivapilluni näkyvän paremmin ja tuntuvan paremmalta posliinina.

Vierailija
36/39 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omasta mukavuudenhalustani ajan joskus posliiinin ja joskus taas olen sillä tuulella, että antaa majavan kasvaa. Toki se mies aina iloisesti yllättyy kun posliini/kiitorata sieltä paljastuu, muttei ole mun seksin/suuseksin saanti siitä kiinni. Kun on täydellinen pimpsukka, niin kelpaa se myöskin karvoineen kaikkineen ;)

Vierailija
37/39 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole posliini (kerran nuorena kokeilin ja se karva kasvaa tasan tarkkaan välittömästi takaisin joten sitä saa olla koko ajan ajamassa. Joten siksi joskus epäilenkin että nämä jotka niin kovaan ääneen mainostaa posliiniksi ajelevansa, harrastaa seksiä suunnilleen max kerran kuussa - no ei kyllä onnistuisi meillä!) mutta ajelen toki karvat siistiksi, ja toki en tiedä anatomiaasi

mutta siis mulla ainakaan ei tokikaan karva kasva häpyhuulissa eikä aivan siinä vieressäkään... ja vinkiksi voin heittää että käytä karvanpoistovoidetta, se on ihan paras keino.

Mulla kyllä kasvaa karvat ihan siihen häpyhuulen sisärajaan asti... ja voiteista, joita olen kokeillut sääriin, on kaikista tullut pahat ihottumat, joten varmasti vielä enemmän siellä, missä herkempää muutenkin. Onneksi ei siis tarvii tehdä, mutta ilmeisesti mun anatomia on sitten sen verran erilainen kuin monella muulla ---se joka kyseli, että miten ihmeessä. Bikinirajjat kyllä vahalla vedän.

Bikini-Veet toimii ainakin minulla hyvin ja kahden viikon välein käsittely riittää että on aina karvat poissa.

Alkukipinän sain varmaan isosiskolta aikoinani, mutta ei tuo mieskään ole pahastunut kun pidän karvat poissa.

Vierailija
38/39 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta vuotta on tälleen menty!

Vierailija
39/39 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vaatimuksesta posliini.