Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v nainen ja mikä kroppa :O

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla leidillä ei ole kyllä vatsa- eikä muistakaan lihaksista tietokaan, selkeästi tehty tummy tuck ja reidet läskit. Olen 35, paaaaljon parempi enkä aio seuraavassa 10 vuodessa rupsahtaa:)

Vierailija
22/25 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla leidillä ei ole kyllä vatsa- eikä muistakaan lihaksista tietokaan, selkeästi tehty tummy tuck ja reidet läskit. Olen 35, paaaaljon parempi enkä aio seuraavassa 10 vuodessa rupsahtaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinhan mäkin ottaa tollasen projektin, olis tässä 5 vuotta aikaa. Mut mitähän varten.. En pääse mihinkään lehtien sivuille kuitenkaa esittelemään..

Itseäsi varten. Voisit näyttää hyvältä ja kantaa kroppasi ylpeydellä. Ja jos muutat elämäntapojasi terveellisempään suuntaan tavoitellessasi tuota kroppaa, niin sehän on aina plussaa oman hyvinvointisi ja terveytesi kannalta. Kadulla kulkiessasi tai rannalla bikineissä loikoillessasi voisit kääntää päitä, jos sinulla olisi noin hyvä kroppa. ;)

Vierailija
24/25 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on toki suhteellista, sinä olet tottunut siihen, mitä peilistä näkyy ja vertaat kuvaa siihen. Ymmärrän toki, että jonkun mielestä linkittämäsi leidi voi näyttää hyvältä. Minun mittapuullani ei, hän on ns laiha läski.

12 tai jotain sinne päi

Vierailija
25/25 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokassa kuvassa.