45v nainen ja mikä kroppa :O
Kommentit (25)
On muuten todella hyvässä kunnossa ja ei minusta nuo hiukset mitkään kamalat ole. Sopii niinku nyrkki hanskaan.
On kiva kroppa. :)
Mutta vielä kivempaa on kun 40v. näyttää alle 30v. Ylipainon saa aina pois mutta naamavärkkiä ei voi itse muuuttaa.
on kyllä hyvä vartalo. Ikävä vaan että römpsä näkyy housuista läpi...
Laiha on. Eivät kaikki 45-vuotiaat ole lihavia. Eikä lastenteko vaikuta kaikkien kroppaan. Ihmettelen kyllä tuota kaulaa, itse olen 43, eikä kaulassani ole kyllä vielä mitään "muutoksia".
tosin ei ole mitään tissejäkään. Ei ole varmmankaan lapsia? Ei siis sillä, kyllä varmaan voisis olla tuo kroppa vaik oliskin lapsia, arvailen vaan
Ja ISO hatunnosto siitä, että ei ole mennyt pilaamaan kroppaansa silikoneilla. Tässä sen näkee, että pienirintainenkin nainen voi näyttää todella upealta, ei ne tissit tee kenestäkään sen ihmeellisempää.
mutta minun makuuni liian vähän lihaksia. Tykkään sporttisemman näköisestä kropasta.
Näyttää miljoona kertaa paremmalta, kuin nää nykyiset 20+ mimmit, jotka on löysiä laihoja.
Katsoitko esim. noita vatsalihaksia? ap
mutta minun makuuni liian vähän lihaksia. Tykkään sporttisemman näköisestä kropasta.
Katsoitko esim. noita vatsalihaksia? ap
voisinhan mäkin ottaa tollasen projektin, olis tässä 5 vuotta aikaa. Mut mitähän varten.. En pääse mihinkään lehtien sivuille kuitenkaa esittelemään..
Ja tosiaan mahtavaa, että ne muoviset koripallot ei pursuile bikinin yläosasta, vaan nainen on luonnollinen. Naamalle lienee tehty jotain, ei kai kaikki nelifemmat tolta näytä?