Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumempien naisten kateus kauniimpaa

Vierailija
31.12.2022 |

Kohtaan? Onko kuin yleistä? Ja täytyykö kauniin vaan kuunnella piikittelyä ja mustamaalausta aina vaan, ei suuttua mistään? Onko vaatimattomilla oikeus kohdella ns parempia todella huonosti? Tyyliin sylkeä naamalle kuvannollisesti. Kateus on kamala juttu. :S

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistä on. Eihän sitä kuunnella tarvitse.

Vierailija
2/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta, että kauniimmat piilovittuilee rumemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kohlellan tutkitusti paremmin. En ole koskaan nähnyt, että kaunista kohdeltaisiin huonosti ja tunnen monia malleja ja missejä.

Ainoastaan sellaisiin tiedän puhuneen kateudesta, jotka itse ajattelevat olevan kauniita. Nämä monesti ovat hyvin tylyjä tyyppejä muille ja ajattelevat sen johtuvan kauneudesta, vaikka kaunista heissä ei yleensä ole kuin tekoripset ja tukka.

Vierailija
4/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelu on hyvää joissain virallisissa tilanteissa, kauniita ei kyllä aina kohdella paremmin - esim miehet ihastuu ym helpommin (mitä ei kaikki ota hyvänä) sekä etenkin vanhat naiset kokee tarvetta "näpäyttää", toki joukossa on loistaviakin persoonia.

Toki jotkut kauniit on ilkeitä, mutta jos on tasasen ilkeitä ihmisiä niin usein menee niin että koetaan että se jolla "on" niin häntä voi kohdella, huonosti, koska "hän kyllä kestää" ja jotenki kierosti sekotetaan esim ulkonäkö tähän, että kellä on enemmän, niin häntä ei tarvitse kannustaa, ja pikkusielisommat huonotapaisimmat ihan lähtee joap kiusaamaan.

Vierailija
5/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimmat eivät ole ns. parempia. Asenteesi vaatimattomamman näköisiin huomaa jo tekstistä, millainen se mahtaa olla puheissa tai käytöksessä? Ja muutenkin, kuten jo aikaisemmin on mainittu, kauniita kohdellaan paremmin + heillä on "sädekehävaikutus", jossa kauniiseen ihmiseen valheellisesti liitetään myös muita hyviä ominaisuuksia, joita heissä ei välttämättä ole. 

Vierailija
6/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole koskaan nähnyt että kaunista kohdellaan huonosti, et varmasti itse ole kovin kaunis 😂 ja kauneudella tarkoitan nyt ns aitoa kauneutta, ei mitään jee olen 180cm 50kg,tai sitten jotain Feikki tyyppejä.

Vierailija
7/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut puolin enkä toisin.

Olen aika klassinen ja symmetrinen kasvonpiirteiltäni ja ns. mallinmitoissa, eli sinällään varmaankin stereotyyppisesti länsimaisittain hyvännäköinen, oma kauneusihanteen taas poikkeaa tästä aika paljonkin.

En koe tarpeelliseksi tietoisesti miellyttää ihmisiä, mutta olen peruskohtelias ja sinällään helppoa seuraa, että pystyn keskustelemaan aika laajasti erilaisista aiheista. Yleensä ihmiset peilaavat jossain määrin vastapuolen käytöstä, joten ystävällisyys ja avoimuus riisuu useimmat aseista. Ihan puolin ja toisin. Ja jos olen nähnyt mielestäni jonkun älyttömän kauniin naisen, niin olen ehkä jollain tasolla ehkä kateellinenkin, mutta toisaalta jos tilanne sallii, niin olen monesti käynyt tän sanomassakin ihan suoraan kyseiselle ihmiselle. Ihan vaan sellaisena "sori, älä käsitä väärin mutta sä olet ihan älyttömän kaunis/sulla on upea tyyli" tms. Se ei ole minulta pois, mutta en muista että kukaan olisi tuosta loukkaantunut.

Vierailija
8/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi sädekehä vaikutus ehk koskee enempi niitä, jotka sulautuu esim länsimaiseen ihanteeseen kaikilla muillakin tavoilla - tietty pukeutuminen, vartalo mallit, tietty neutraalius ja tietty laimea käytös ym, ei toi liity oikeesti kauniisiin ihmisiin, kauniita nimenomaan panetellaan jatkuvasti!??

Vierailija
9/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on kuin kauneus, katsojan silmässä.

Entinen ystävätär oli laiha ja korkeakoulutettu. Kaunis ja näpsä, pukeutui tyylikkäästi, kiusasi minua ja aiheutti paljon haittaa minulle. Olen hiukan pulska, harmaa apuhoitaja. Tavallinen, tosi tavallinen. En voi käsittää miksi hän halusi pahaa, kun olin aina muodollisen ystävällinen.

Se on joissakin ihmisissä, pahuus.

On kai tervettä kateutta esim urheilussa, jossa kilpailun tarkoitus on parantaa tulosta.

Mutta sitten on sitä vääränlaista kateutta joka on pahuutta.

Ei liity ulkonäköön eikä ulkoisiin puitteisiin.

Vierailija
10/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sitä kauneutta on niin monenlaista. Se mitä ennen pidettiin friikkinä on nyt muotia.

Että kyllä se vika on kateessa, joka ei ole sinut itsensä kanssa.

Jos hyväksyy elämänsä puutteineen, sietää muitakin.

Muita ei voi muuttaa, vain itseä voi. Hyvien ei tarvi talloa muita.

Vierailija
11/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suurin osa naisista jotka mua on kiusanneet, on olleet kateellisia. Ja se on aina tullut jossain vaiheessa ilmi. Muutama kauniskin on mukaan mahtunut, mutta itsekin olen kaunis joten en voi sanoa ettäkö olisi kauniimpia olleet.

Yksi kaunis kiusasi siksi, koska hänellä ei ollut lainkaan rintoja, sekä olin puhelias ja hän itse sulkeutunut.

Yksi kaunis kiusasi siksi, että oli dominoiva luonne ja halusi ns olla itse äänessä ym.sekä olin naisellisempi kuin hän.

Kolmas kaunis kiusasi, hän oli huonosti voiva esim Alko ongelma (koitti väittää mua Alko ongelmaiseksi ym).

Sitten miljoona muuta harmaata ja vanhaa kiusannut koska olen paljon kauniimpi ja ihmisenä varmasti mukavampi ym. Heistä suurin osa ei ole kiusannut näitä itsensä kaltaisia, rumia ja tyhmiä. Valitettavasti.

Vierailija
12/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korppi korpin silmää noki.

Vierailija
13/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuskortti on kyllä niin kulunut juttu, ettei paremmsata väliä.

Vierailija
14/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin suurin osa naisista jotka mua on kiusanneet, on olleet kateellisia. Ja se on aina tullut jossain vaiheessa ilmi. Muutama kauniskin on mukaan mahtunut, mutta itsekin olen kaunis joten en voi sanoa ettäkö olisi kauniimpia olleet.

Yksi kaunis kiusasi siksi, koska hänellä ei ollut lainkaan rintoja, sekä olin puhelias ja hän itse sulkeutunut.

Yksi kaunis kiusasi siksi, että oli dominoiva luonne ja halusi ns olla itse äänessä ym.sekä olin naisellisempi kuin hän.

Kolmas kaunis kiusasi, hän oli huonosti voiva esim Alko ongelma (koitti väittää mua Alko ongelmaiseksi ym).

Sitten miljoona muuta harmaata ja vanhaa kiusannut koska olen paljon kauniimpi ja ihmisenä varmasti mukavampi ym. Heistä suurin osa ei ole kiusannut näitä itsensä kaltaisia, rumia ja tyhmiä. Valitettavasti.

Olet täynnä itseäsi ja "kauneuttasi" ja vielä ihmettelet.

Vierailija
15/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan häiriintyneet löytävät aina aiheen piikittelylle. Syy voi olla korkea elintaso, menestys työelämässä, koulutus, puolison status, kauneus jne.

Vierailija
16/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole koskaan nähnyt että kaunista kohdellaan huonosti, et varmasti itse ole kovin kaunis 😂 ja kauneudella tarkoitan nyt ns aitoa kauneutta, ei mitään jee olen 180cm 50kg,tai sitten jotain Feikki tyyppejä.

Ahaa, olet kateellinen pitkille.

Vierailija
17/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet arvelemaan toisen kauneutta? "Et varmasti itse ole kovin kaunis..." Ei "kaunista" kohdella huonosti; mutta jos "kaunis" on tollo ulkonäkönsä vanki, silloin hän luonnollisesti kuulee negatiivista.

Vierailija
18/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ny vallan kaunis olet. Mukavana en sinua pidä. Olet typerä.

Vierailija
19/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko vaatimattomilla oikeus kohdella ns parempia todella huonosti" - ei kaunis ole yhtään sen parempi.

Vierailija
20/30 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kateus ole rumien yksinoikeus. Kyllä muutkin sen osaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi