voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Loistavaa että puku vihdoin on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että Munsalan kansallispukuun kuuluu kiinteänä osana airot.
Airojen lisäksi kiinteänä osana pukuun kuuluu kompassi.
Kompassilla otetaan suunta kohti Ruotsia, unelmien onnelaa ja karistetaan mongooli-turaanien
inha maa jaloistaan.
Kansalan munsallispuku on minulla kaapissa odottamassa vappuparaatia!
Minulla on sellainen liivihame, jossa helmaosa on Munsalan kansallispuvun kangasta, tosin puuvillalangasta kudottuna. Made by Vuorelma. Yläosa on musta liivi. Tein itselleni liian ison (XL ainakin). Kiinnostaako ketään?
Torissa on juuri myynnissä yksi munsalan kansallispuku, käykäähän katsomassa olisko jollekin pukua kipeästi kaipaavalle sopiva 🙈
Ihanaa että kohta voi taas tavata sukulaisia ja pukeutua kansallispukuun.
Saisiko toisenkin Munsalan kansallispuvun juhannukseksi?
Saisiko?
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Olen Vantaalta mutta nyt en ehdi.
Täti vaan kirjoitti:
Minulla on sellainen liivihame, jossa helmaosa on Munsalan kansallispuvun kangasta, tosin puuvillalangasta kudottuna. Made by Vuorelma. Yläosa on musta liivi. Tein itselleni liian ison (XL ainakin). Kiinnostaako ketään?
Montaakin kiinnostaa, jos olet Helsingissä tai Vantaalla.
Ketju on aloitettu jo 2009. Miksi joku alkanut nostaa vanhoja ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Kuule, minäpä tiedän. Tehdään sulle sellaiset twerk-pöksyt,voit sitten twerkata.siihen menee paaaljon vähemmän kangastakin!
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä muualle kun et tiedä asiasta mitään. Oo suu hilijaa niin saat sokerin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla hetki aikaa keskustella twerkkauksesta...
Munsalan kansallispukuni on ihana kun joku ystävällinen vihdoin teki minulle munsalan kansallispuvun. Asun vantaalla ja minulla on munsalan kansallispuku. Kiitos.
Voisko joku tehdä minullekin Munsalan kansallispukun?
Mä asun Vantaalla ja minulla ei vielä ole Munsalan kansallispukua. Kaikilla muilla on. Voiko joku ystävällisesti tehdä mulle Munsalan kansallispukun? Maksan reilun palkan 100 eur + materiaalit. KAIKILLA VANTAALLA ON MUNSALAN KANSALLISPUKU PAITSI MINULLA VOIKO JOKU TEHDÄ MINULLE MUNSALAN KANSALLISPUKU ASUN VANTAALLA.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tehdä minullekin Munsalan kansallispukun?
Ei.
ennätys? kirjoitti:
onpas kummaa,tätä ketjua ei voi poistaa vaikka on vuodelta 2009!
oletko kokeillut delete-nappia?
Munsalan kansallispuvut ovat uuden hallituksen myötä muodissa. "Munsalan soutajat" olivat kuuluisia maanpettureita, jotka pakenivat Munsalasta soutuvenein Ruotsin puolelle, jotta eivät joutuisi puolustamaan Suomea sodassa. Hallitus on Munsalan soutajien kunniajäseniä.