Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaas, meillä on saneerausalan yritys, mutta mistä saatais asiakkaita???

Vierailija
07.05.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen satsaaminen kannattaa.

Vierailija
2/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritykselle jossa omistaja kyselee asiakkaita vauvapalstalta.

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan uusi firma? varmaan on vaikea päästä markkinoille koska niitä on ihan älyttömästi

Vierailija
4/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemällä tosi kunnolla työt, niin jo alkaa puheet kulkea ihmisten kesken ja sitten asiakkaita on varmasti jo liikakin.

Vierailija
5/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tollasia juttuja olis pitänyt miettiä jo firmaa perustettaessa..

Vierailija
6/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toimivimmat tavat:

-Yhteystiedot kuntoon, eli helppo löytää netistä ym. ja myös puhelinnumerot saa (ja niihin vastataan) hyvin, ja sama juttu sähköpostin kanssa.

-Puskaradio on hyvä hyvästä työstä kerrotaan tutuille (ja vielä enemmän epäonnistuneista töistä!) hyvä maine, hyvä työn jälki, ok hinnat, ja nopea työskentely sekä sopimuksista ja työajoista kiinni pitäminen niin asiakkaita riittää.

-Mieti missä kannattaa mainostaa, esim. sellaisilla alueilla joissa tarvetta useammalla, pari tyytyväistä asiakasta sana leviää saatte lisää asiakkaita jne.

-Moni homma menee suhteilla, joita kannattaa koittaa luoda muihin alan ihmisiin/firmoihin.

Vierailija
7/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puskaradio on paras mainostaja. Yleensä yritys perustetaan siinä vaiheessa, kun jo on asiakaspiiri olemassa (entisten työsuhteiden kautta).

Vierailija
8/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempi kun myy yrityksen pois.

Vierailija
9/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itse halua olla ilkeä, mutta vilpitön oli ihmetykseni kun luin tämän aloituskysymyksen.

Luulin oikeasti että saadakseen luvat yritykselleen, pitää olla esittää liikeidea ja sen mahdollistavat asiakasrakenteet ja markkinointisuunnitelmat, tai ei saa koko firmaa pystyyn. Eli miten te itse ajattelitte markkinoida? Keitä te ajattelitte asiakkaiksenne? Tehkää ensin asiakaskohderyhmä ja sitten rupeatte miettimään markkinointia. Varmaan kannattaisi kääntyä markkinoinnin ammattilaisen puoleen jos on kovin hakusessa tämä puoli.

Vierailija
10/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim remonttialan yritykset lupaavat kyllä tulla katsomaan ja tekemään tarjouksen sisäremontista, mutta eipä näy eikä kuulu.... Ensimmäinen vinkkini on se että älä koskaan lupaa mitään sellaista asiakkaalle jota et pysty pitämään. Se että toteutus on myöhemmin ei ole niinkään paha kun että luvataan ensi viikolla ja sitten ei ole aikaa edes ottaa yhteyttä ilmottaakseen, että homma viivästyy. Kun tekee minkä lupaa ja senkin vielä laadukkaasti ja ripeästi, eikä asiakas maksa ylimääräisistä tupakkatauoista, puskaradio alkaa toimia.

Vierailija
11/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös yritys ja sen toiminta on käynnistynyt pikkuhiljaa. Hankin ensin kokemusta työskentelemällä erilaisissa firmoissa. Tein työni hyvin. Sitten tein töitä yksityisesti jollekin, joka tykkäsi ja suositteli minua seuraavalle jne. Seuraava askel oli perustaa oma yritys. Minulta ovat töitä tilanneet sekä entiset työnantajani että asiakkaat, jotka ovat suositelleet minua. En ole mainostanut ollenkaan. Itse uskon, että työ puhuu puolestaan. Kunnioita muita, heidän toiveitaan ja ole valmis tekemään töitä. Älä esitä parempaa kuin olet, ota vain sellaisia töitä vastaan, joissa tiedät olevasi hyvä.