Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilitä vähän tunteistasi ihastumisesta, anna vaan tulla ulos..

Vierailija
07.05.2011 |

Kaikki viestit ympäri maailman on tervetulleita!Kommentoin sitten..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestä haluaisit kuulla..? ;D

Vierailija
2/5 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihastunut mun mieheen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäks mun otsassa on ilmeisesti vain miesten silmiin erottuva teksti: "Kohtele mua huonosti, ni rakastun suhun hulluna!" Mut se ei liity ihastumiseen sitten enää se... Et sillä tavalla.

Vierailija
4/5 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun menee duuniin ja avaa duunisähköpostin ja siellä on joka aamu ihana höpsöttelyviesti, jossa kerrotaan miten ihana mä oon ja miten paljon mies mua haluaa... se on aika ihanaa :) :)

Tai kun juuri äsken oli kauhea puhelu/tekstarirumba, jossa sovittiin miten tapaan "yllättäin" "työkaverin" kauppakeskuksessa jonne olin lapsen kanssa lähdössä. Näin kävi, tavattiin "yllättäin" ja käytiin kahvilla ja jätskillä. Lapsi oli ihan onnessaan kun sai jäätelön ja kertoi isälleen, miten kivoja työkavereita äidillä on :D :D Se tuntui hassulta ja jännältä, ihan muulta kuin tää normaali tylsä arki.

Vierailija
5/5 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun menee duuniin ja avaa duunisähköpostin ja siellä on joka aamu ihana höpsöttelyviesti, jossa kerrotaan miten ihana mä oon ja miten paljon mies mua haluaa... se on aika ihanaa :) :)

Tai kun juuri äsken oli kauhea puhelu/tekstarirumba, jossa sovittiin miten tapaan "yllättäin" "työkaverin" kauppakeskuksessa jonne olin lapsen kanssa lähdössä. Näin kävi, tavattiin "yllättäin" ja käytiin kahvilla ja jätskillä. Lapsi oli ihan onnessaan kun sai jäätelön ja kertoi isälleen, miten kivoja työkavereita äidillä on :D :D Se tuntui hassulta ja jännältä, ihan muulta kuin tää normaali tylsä arki.