Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttää pahasti siltä, että armas mieheni ei ole hommannut mulle mitään

Vierailija
07.05.2011 |

lahjaa huomiseksi. Jos näin on niin otan sen kyllä henk. kohtaisena loukkauksena. En vaadi kallista en, vain jotain pientä äitienpäiväksi. Jos sitä ei vaivauduta hankkimaan niin mä yksinkertaisesti suutun.

Nytkin jo vituttaa valmiiksi, muu perhe vaan harrastaa omiaan ja mun hommaksi jää siivous ja ruuanlaitto.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös, että on siitä kauhean pahoillaan. En halua lisätä hänen surkeuttaan näyttämällä nurjaa naamaa. Päinvastoin: mies on nyt töissä ja minä lasten kanssa kotona. Aion käydä kaupassa, leipoa itse halvalla sen täytekakun (mies ei osaa leipoa) ja laittaa pöytään kukat ja kynttilät. Yllätän hänet illalla, ongelma on ratkaistu!

Hän saa aamulla lasten kanssa kattaa aamupalan ja antaa minun nukkua pitkään. Kyllä siitä äitienpäivä tulee! Voin saada lahajani myöhemmin, sitten kun on parempi tilanne.

Vierailija
2/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi äiti?eikö riitä lasten koulussa tai päiväkodissa tekemät jutut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenkin kuuluu musitaa vaimoaan äitienpäivänä! Sen vaimon takia mies on saanut lapsia!! Tottakai vaimoaan pitää muistaaa!!!!!! Äitienpäivä on äitienjuhla, jolloin muistetana akikkia äitejä! Eikä voi olla rahasta kiinni. Ihna pieni musitaminen ei varmasti maksa paljoakaan!

Vierailija
4/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös, että on siitä kauhean pahoillaan. En halua lisätä hänen surkeuttaan näyttämällä nurjaa naamaa. Päinvastoin: mies on nyt töissä ja minä lasten kanssa kotona. Aion käydä kaupassa, leipoa itse halvalla sen täytekakun (mies ei osaa leipoa) ja laittaa pöytään kukat ja kynttilät. Yllätän hänet illalla, ongelma on ratkaistu!

Hän saa aamulla lasten kanssa kattaa aamupalan ja antaa minun nukkua pitkään. Kyllä siitä äitienpäivä tulee! Voin saada lahajani myöhemmin, sitten kun on parempi tilanne.

Ihana asenne, virkistävä poikkeus täällä av:lla. Oikein hyvää äitienpäivää Sinulle ja kaikille muillekin äideille :)

Vierailija
5/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse valita säälitkö itseäsi ja olet vittuuntunut (ja pilaat siinä sivussa kaikkien muidenkin viikonlopun), vai laitatko ruuan tulemaan ja menet hetkeksi ulos aurinkoon.

Ahdistaako muuten erilaiset juhlapyhät muita kansoja yhtä paljon kuin suomalaisia? Ei osata muistaa, ei arvostaa, ei kiittää. Hirveetä jännitystä ja pahaa mieltä jo etukäteen, pettymystä aikana ja jälkeen. Ollaan me outoa sakkia. :)

Vierailija
6/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOI VITTU MITEN MAUTON ÄMMÄ! Kyllä se on niin ihanaa leikkiä tuollaista vaatimatonta pikkuviamoa!!! Tajuatko, että sinun klatiastesi naisten takia naisten asema on edelleenkin mitä on!!! Kotityöt kuuluu automaattisesti aina naisile! Ja kuka tahansa osaa kakun tehdä jos vain kokkikirjasta ohjeen katsoo! Jos ei osaa, niin sitten pitää olla aivokentissä jotain katkoksia pahemman kerran! Ei voi olla liikaa vaadittu,. että se mies tekisi KERRAN VUODESSA kotityöt ja laittaisi kodin nätiksi! Ei se siellä töissä kutienkaan 24h ole!! PYH TEITÄ!

Vierailija
7/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lasten tekemiä yllätyksiä. Mies hommaa syötävää ja lapset hoitava lahjat. Minä ja mies ostamme sitten omille äideillemme jotain, kukkia vaikka. Tärkeintä on, että piipahdetaan.

Vierailija
8/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on ollut kipeänä jo monta päivää, että ei olis kauppaan päässytkään mitään hankkimaan. Myös poika on kipeänä, eli mä olen sairaanhoitaja tän äitienpäivän, jos eivät huomiseksi parannu..

No varauduin äitienpäivään jo ostamalla itselleni sydämen mallisen pakastekakun sekä ruusun. Kyllä mä jukolauta nyt ainakin sen olen ansainnut äitinä, vaikka mies ei sitä tajunnutkaan (ja poika on liian pieni muistaakseen).. ;)

Ikuisuusaiheesta itse olen sitä mieltä, että äitienpäivänä kaikkia äitejä juhlitaan. Mies olisi voinut muistamalla osoittaa arvostavansa sitä, että olen synnyttänyt ja hoitanut hänen poikansa.

Vierailija
9/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mies ostaisi minulle vaikka auton ja veisi maailman ääriin kuplajuomat siemailemaan, jos voisi sen tarjota. Mutta nyt on tilanne se, että kolikot on laitettava vaippapakettiin. Tuntui pahalta, kun näin hänen surkean ilmeensä ennen töihin lähtöä.

Voimme juhlia sitten... vaikka juhannuksena! Ja saan toivomani korun jonakin toisena yllättävänä päivänä :)

Vierailija
10/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse valita säälitkö itseäsi ja olet vittuuntunut (ja pilaat siinä sivussa kaikkien muidenkin viikonlopun), vai laitatko ruuan tulemaan ja menet hetkeksi ulos aurinkoon.

Ahdistaako muuten erilaiset juhlapyhät muita kansoja yhtä paljon kuin suomalaisia? Ei osata muistaa, ei arvostaa, ei kiittää. Hirveetä jännitystä ja pahaa mieltä jo etukäteen, pettymystä aikana ja jälkeen. Ollaan me outoa sakkia. :)

Ahdistaa. Olen asunut Italaissa.

Vierailija
11/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miehesi äiti? eikö riitä lasten koulussa tai päiväkodissa tekemät jutut?

Huominen päivä on muuten äitienpäivä, ei oman äidin päivä. Vai luuletko että pressalla on montakymmentä äitiä joille se niitä merkkejään jakaa? On tainnut Tarja ja edeltäjänsä käsittää tän homman ihan väärin, sun on paras informoida niitä mitä pikimmin.

Ja ei riitä, minä olen joka vuosi ostanut miehelle isänpäivälahjan. Tehnyt kakut ym. ilahduttaakseni häntä. Olen myös ollut kolme kertaa raskaana ja synnyttänyt, en vain siksi että olisin itse halunnut vaan koska myös mies on niitä lapsia halunnut. Jos yhtenä päivänä vuodesta haluan että myös mies muistaa minua niin se ei ole paljon vaadittu, varsinkin kun mies saa tässä huushollissa liki kaiken valmiina.

ap

Vierailija
12/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tuon kakunleipojan lähettämästä ja sitten melkein vielä enemmän tästä äitienpäiväntoivotuksesta. IHana asenne molemmilla. Hyvää äitienpäivää teille kummallekin!

Ihana asenne, virkistävä poikkeus täällä av:lla. Oikein hyvää äitienpäivää Sinulle ja kaikille muillekin äideille :)

Vierailija
13/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mua oksettaa!! Miehet seisoo ja naiset kumartaa!!

Eikö äiti saisi olla prinsessa edes äitienpäivänä???? Ja naistenpäivänkin tää palsta oli täynnä naisia, jotka olviat sitä mieltä,e ttei moista knnata juhlia!!

Millon se meidän hetki sitten olisi???

HYI HYI HYI

Vierailija
14/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminenkin sujuu vitutuksen voimalla nopeesti. Sen vaan sanon, että jos sitä lahjaa ei huomenna ole, niin turha on miehen odottaa marraskuussa yhtään mitään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

ap

Vierailija
15/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja knnat on katossa, rai rai!

Vierailija
16/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mietipä miksi miehesi ei sinua muista. Miten olet metsääsi huutanut?

Vierailija
17/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me ollaan niin ihania naisia ja meillä on niin ihana asenne! Miehet ei tee koskaan mitään mut ihanaa tää on silti!! Me eletään lasten aknssa kotiäiteinä ja kyllähän se on niin vallan ihanaa elämää!! Mitäpä sitä ihminen mistään nauttimaan1 Nainen on luoto synnyttämään ja nuolemaan miehen persettä! voi hellan lettas sentäs ku me ollaan niin saatanan positiivisia että!!!!! YRJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

Vierailija
18/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUUTEN TODELLAKAAN OLE AP!!!!!!

Vierailija
19/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA ON SENTÄÄN MIES joka muistaa mua!!!!

Vierailija
20/37 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinako se siellä riehuu siidereissään?