Näyttää pahasti siltä, että armas mieheni ei ole hommannut mulle mitään
lahjaa huomiseksi. Jos näin on niin otan sen kyllä henk. kohtaisena loukkauksena. En vaadi kallista en, vain jotain pientä äitienpäiväksi. Jos sitä ei vaivauduta hankkimaan niin mä yksinkertaisesti suutun.
Nytkin jo vituttaa valmiiksi, muu perhe vaan harrastaa omiaan ja mun hommaksi jää siivous ja ruuanlaitto.
Kommentit (37)
jotka saa äidit,jotka ansaitsevat merkkinsä :) meillä muistetaan toisiamme muulloinkin,kun vain kerran vuodessa,joten en kaipaa mieheltäni lahjoja tai muutakaan huomenna,hyvin olen viimeset 11 vuotta selvinnyt äitienpäivästä hengissä ilman kiukkuja,lapsen päiväkodissa ja sittemmin koulussa tekemät jutut ilahduttaa tietenkin.
Ja kakunkin aion tehdä ihan itse ;)
Meillä mies ilmoitti keskiviikkona, etten saa mennä penkomaan pojan hoitokassia, arvasin, että siellä on jotain hoidossa tehtyä. Enkä todellakaan ole odottanut mitään muuta, meillä miehellä ei tällä hetkellä ole minkäänlaisia tuloja joten ei myöskään ole varaa lahjoihin (minä kyllä siirrän miehelle rahaa, mutta omatkaan tulot eivät suuret ole, joten kaikki menee elämiseen). Tänään kuitenkin vihjaisi, että mun pitäis mennä illalla ajoissa nukkumaan, koska olis jotain "valmisteluja" tehtävänä. Jännittää aika paljon :)
niin mietipä miksi miehesi ei sinua muista. Miten olet metsääsi huutanut?
En rajoita miehen tekemisiä, en nalkuta, en riitele. Isänpäivänä ostan lahjan ja teen kakun. Joo, voinhan mä toki olla rasittava ihminen, sitä en kiellä, mutta toisaalta ei toi mieskään aina helpoimmasta päästä ole. Ja jos mies ei mun kanssa halua olla niin senkun lähtee, en mä siinä roiku.
Ja oikeasti mä tiedän miksei se ole mitään hommannut, ei se ehdi koska se pelaa liki kaiket vapaa-aikansa netissä. Mihinkään muuhun ei aikaa tunnu riittävän. Se ehkä tässä eniten vituttaa, netti menee kaiken edelle. Huominen on taas todennäköisesti vain uusi osoitus siitä kuinka paljon tämä perhe miehelle merkitsee, eli ei yhtään mitään. Nyt mä en vaan aio sitä enää niellä vaan kerron mielipiteeni miehelle selvin sanoin.
ap
Martinako se siellä riehuu siidereissään?
Joo marttinahan se täällä!!!! Sä oot varmasti paljon parempi äiti kun minä marttina, jolla on omakin elämä!!! Oikein hyvää äitenpäivää sullekin!!! Naiset on niin ihania aina tosiilleen!!!
kauheassa krapulassa..
Sanoin vaan että enpä ole hänen äitinsä.
Ja meillä lapset laittaa aamupalan+antaa lahjat :)
EN YMMÄRRÄ MITEN JOKU VOI OLLA ONNELLINEN OLEMALLA KOTIÄITI JA SITTNE SIITÄ TYÖSTÄ EI VIELÄ MUISTETA!!!!!! NO OMAPA ON VALINTANNE!
TERVEISIN, SE JONKA MIELESTÄ ON KIVA SAADA PALAUTETTA JA ARVOSTUSTA TEKEMÄSTÄÄN TRYÖSTÄ!!
EKA MÄ LAUANTAI-ILTANA HIKIHATUSSA SIIVOON JA TEEN KAKUT(MIES KATTO SILLÄ VÄLIN JÄÄKIEKKOO) SIT SUNNUNTAIAAMUNA HERÄÄN MIEHEN PIERASUUN JA JOUDUN HAJUHAITTOJE TAKIA MENEMÄÄN SOHVALLE! KUN HERÄÄN SOHVALTA, MENEN PESEMÄÄN MEIEHN JALAT JA AAMIASEKSI JUON SEN PESUVEDEN!! AI ETTÄ TÄÄ ELÄMÄ ON IHANAA! ILLALLA PYLLISTÄN MIEHELLE!!!
EKA MÄ LAUANTAI-ILTANA HIKIHATUSSA SIIVOON JA TEEN KAKUT(MIES KATTO SILLÄ VÄLIN JÄÄKIEKKOO) SIT SUNNUNTAIAAMUNA HERÄÄN MIEHEN PIERASUUN JA JOUDUN HAJUHAITTOJE TAKIA MENEMÄÄN SOHVALLE! KUN HERÄÄN SOHVALTA, MENEN PESEMÄÄN MEIEHN JALAT JA AAMIASEKSI JUON SEN PESUVEDEN!! AI ETTÄ TÄÄ ELÄMÄ ON IHANAA! ILLALLA PYLLISTÄN MIEHELLE!!!
NIIN UNOHDINKO SANOO ET MÄ OON NIIN POSITIIVINEN!! MUSITAMINEN ON TÄRKEINTÄ!! SIIS MIEHEN MUISTAMINEN!!!
Mä en oo saamassa mitään lahjaa, tiedän sen jo. Syy: ei ole sitten pennin pyörylää rahaa. Olis tietysti ollu kiva saada jotain vauvaamme liittyvää, esim. muki hänen kuvallaan tms, mutta ehkä myöhemmin. En muuten ymmärrä naisia,jotka vaativat äitienpäivänä miehiltään jotain koruja sun muuta mitkä ei liity lapseen/lapsiin mitenkään. Ne on mun mielestä naistenpäivän juttu. Mut enivei.. Mies suunnitteli leipovansa kakun mulle, mistä olin tosi yllättynyt ja iloinen. Saas nähdä saako se hommattua rahat aineksiin tai muutenkaan aikaiseksi koko kakkua.
Sen tiedän,että hän tulee vauvamme kanssa herättämään mut aamulla vähintään kahvikupin kera, ja kyllä, SE RIITTÄÄ MULLE! Toiveena on ollut,että mut jotenkin huomioidaan, ja tuolla tavallahan mut huomioidaan. Mä olen tosi tyytyväinen.
Sitä paitsi, tää on mun eka äitienpäiväni äitinä, joten eipä tässä kamalasti ole ehditty tehdä mistä pitäis kiitellä ;) Käymme mummullani,miehen äidillä sekä oman äitini haudalla. Muu jää arvoitukseksi.
T. äklöpositiivinen naisten asemaa heikentävä nössö ? :D
Vauvan kanssa kahdestaan. Mies jätti jo odotusaikana. Noin vertailukohdaksi vain ;)
Me sovittiin nyk. aviomiehen kanssa jo kauan sitten, ennen ku oltiin edes kihloissa, että lahjoista ei ikinä ikinä ikinä tulla ottamaan mitään paineita, sääntöjä, pakkoja tai velvollisuuksia. Jos törmää jossain kivaan juttuun niin sen voi kullalle ostaa oli sitten synttäri, äitienpäivä, isänpäivä, joulu, juhannus tai ihan tavallinen arki. Ei saa olla niin kauhean vakavaa. Toisten sanelemia sääntöjä pyh. Paljon vapaampi olla ilman niitä.
Sitten mä huolestun jos mieheltä ei tuu enää haleja ja pusuja, tai se ei enää hymyile ja kato mua rakastavasti. Onneks ei mitään huolta oo. Lahjoista viis. Niillä ei oikeesti oo väliä.
Se on kyl totta että kotitöihin tarttee osallistuu, mut siinki täytyy puhuu ja sopii. Jos mä olettaisin että koska nyt on se ja se juhlapäivä ni mies varmasti tajuaa tehdä just oikeat asiat, niin pepullee olis menny tämäki avioliitto jo ajat sitten. Paineeton koti on tasa-arvonen koti.
Tiedän myös, että on siitä kauhean pahoillaan. En halua lisätä hänen surkeuttaan näyttämällä nurjaa naamaa. Päinvastoin: mies on nyt töissä ja minä lasten kanssa kotona. Aion käydä kaupassa, leipoa itse halvalla sen täytekakun (mies ei osaa leipoa) ja laittaa pöytään kukat ja kynttilät. Yllätän hänet illalla, ongelma on ratkaistu!
Hän saa aamulla lasten kanssa kattaa aamupalan ja antaa minun nukkua pitkään. Kyllä siitä äitienpäivä tulee! Voin saada lahajani myöhemmin, sitten kun on parempi tilanne.
KYLLÄ ON TAAS NIIN MAUTONTA! MINÄ RAIVOAN! NO VOI VITTU MITEN MAUTON ÄMMÄ! Kyllä se on niin ihanaa leikkiä tuollaista vaatimatonta pikkuviamoa!!! Tajuatko, että sinun klatiastesi naisten takia naisten asema on edelleenkin mitä on!!! Kotityöt kuuluu automaattisesti aina naisile! Ja kuka tahansa osaa kakun tehdä jos vain kokkikirjasta ohjeen katsoo! Jos ei osaa, niin sitten pitää olla aivokentissä jotain katkoksia pahemman kerran! Ei voi olla liikaa vaadittu,. että se mies tekisi KERRAN VUODESSA kotityöt ja laittaisi kodin nätiksi! Ei se siellä töissä kutienkaan 24h ole!! PYH TEITÄ!
Mautonta tai ei niin sinä vaikutat aika sekopää akalta. Säälin miestäsi
ap, miten olet itse muistanut omaa äitiäs?
Samoin viedään anopin haudalle, vaikkei se edes ole mun eikä lasten äiti.
ap
ei millään lailla huomioinut ensimmäistä äitienpäivääni.Vaikka itse olin juhlistanut hänen isänpäiväänsä.Pahoitin todellakin mieleni.Myt kun tulee neljäs ä-päivä, en jaksa odottaa mitään.En myöskään juhli isänpäivää.Tämä on paska kuvio, sillä tulen perheestä missä juhlat ovat tärkeitä, iloisia asioita.Ne rikkovat mukavasti arkea ja niillä juhlistetaan vuoden kiertoa.Ja harmittaa ettei lapsi opi sitä että muitakin (eikä vain häntä) juhlitaan.
en toivo mitään muuta kuin että herään aamulla päivään joka nyt sattuu nimeltään olemaan äitienpäivä.. Mutta kun olen äiti joka ikinen päivä niin miksi pitäis sillon yhtenäpäivänä hehkuttaa... :D :D Ja vaikkein mitään mieheltäni ollut vailla, sain etukäteen ihannan hemmottelun kylpylässä perheeni kanssa.. Ja mielestäni ei ole miehen tehtävä minulle äitienpäivä lahjoja jne kannella eikä varsinkaan aamiaista sänkyyn vaan lapseni jahka joskus isompana haluaa. Rakastan miestäni vaikka hän ei muistaisi onnitella äitienpäivänä edes..
Voimia sulle ap itsesi kanssa että jaksat kiukutella huomisen ja pilata perheenne muidenkin jäsenten sunnuntain. =)
NIIN UNOHDINKO SANOO ET MÄ OON NIIN POSITIIVINEN!! MUSITAMINEN ON TÄRKEINTÄ!! SIIS MIEHEN MUISTAMINEN!!!
mä ostin miehelleni ekana isänpäivänä Tiimarista mukin, jossa luki maailman paras isä. Kun löysin sen odottelin -50 % kuponkitarjouksia.
Juhlapäivänä tein kakun, katoin pöydän kauniisti.
Rahaa meni tähän alle 5 euroa ja halvemmallakin pääsee.
Ei ykköslahja ole se mikä maksaa eniten vaan se että se on tehty/ostettu ajatuksella.
Itse en saanut mitään äitienpäivänä ja nostin siitä niin kovan metelin ettei enää ikinä uskalla moista tehdä. En tarvitse timantteja vaan pientä muistamista.
Nyt on tulossa kirjekuori. Siellä on ehkä liput jonnekin, mikäs sen mukavempaa !