Mun jäy sääliksi nykynuoria, heti kun koettelevat rajojaan (joo sitähän me ei koskaan tehty!)
rävähtää poliisit ja sosiaalitantat peikalle ja kaikki kirjataan nuoren tulevaisuutta varten.
Me saatiin törttöillä ja ehkä jotain opittiinkin, mutta ainakaan ne ei seuranneet meitä loppuelämää.
Kommentit (10)
rävähtää poliisit ja sosiaalitantat peikalle ja kaikki kirjataan nuoren tulevaisuutta varten.
Me saatiin törttöillä ja ehkä jotain opittiinkin, mutta ainakaan ne ei seuranneet meitä loppuelämää.
Mut olis varmaan jo huostaanotettu moneen kertaa, jos nyt olisin teini. Tai ainakin olisin lastensuojelun erityistarkkailussa. Eikä mun mielestäni mun kasvatuksessani nyt kovin pahasti mikään pieleen mennyt. Mä nyt satuin vaan olemaan kovapäinen ja uppiniskainen ja ihmettelen välillä itsekin, että miten hitossa äiti ylipäätään kesti mua nakkaamatta pellolle kokonaan ;D
Tuli musta ihan kunnollinen. Oikeesti. Kantapään kautta vaan piti oppia.
Mut olis varmaan jo huostaanotettu moneen kertaa, jos nyt olisin teini. Tai ainakin olisin lastensuojelun erityistarkkailussa. Eikä mun mielestäni mun kasvatuksessani nyt kovin pahasti mikään pieleen mennyt. Mä nyt satuin vaan olemaan kovapäinen ja uppiniskainen ja ihmettelen välillä itsekin, että miten hitossa äiti ylipäätään kesti mua nakkaamatta pellolle kokonaan ;D
Ja nyt näyttää että oma lapsi yhtä kovakalloinen ja utelias! Miten tässä vielä käykään...??!!!
ovat nimenomaan tehneet muhkean tilin! Kuten tiedätkin, enemmnän kuin olisi koksaan voinut tehdä palkkatyöllä säästämällä. _Reaali_hinnat ovat kaikkien aikojen tapissa, jopa paljon korkeammalla kuin 80-luvun lopulla: http://www.tilastokeskus.fi/til/ashi/2011/01/ashi_2011_01_2011-04-28_ti…. Nykynuori hajotkoon aamuihinsa!!!!
nykynuori koettelee rajojaan... ääliömäisen megalomaanisen asuntolainan kanssa painiskellessaan. No, jäävätpähän seinien spreijaukset yms. typeryydet tekemättä kun velkaorjuus kutsuu jo muutenkin! Nöyriä ovat, ja pehmoisia.
mutta enpä tiedä mitä tuolle oikein voisi tehdäkään, paitsi ehkä muuttaa pois suomesta :)
Ja nyt näyttää että oma lapsi yhtä kovakalloinen ja utelias! Miten tässä vielä käykään...??!!!
Niin lopetin jo laskemisen, että kuinka monta kertaa samansorttisista tempauksista olis ite ollut otsikoissa.. *viheltelee*
Omien mukuloiden on nyt vaan uskottava, että äitee on jo kokeillut kaiken kokeilemisen arvoisen ja tietää mistä puhuu. Älkööt tehkö niinkuin minä tein tai muuten joutuu sossun tätien kanssa kahnauksiin. Ja lööppeihin.
Nää phoinpitelyt tuli ekana mieleen ja olen helvetin tyytyväinen, että sossut yms. on paikalla kun näitä ripitetään ja rangaistaan. Kyllä jokaisella ihmisellä ikään katsomatta pitää olla päässä omatuntoo joka sanoo, että ketään ei lyödä.
...Av saivartelijoille: poikkeuksena taapero joka ei ymmärrä vielä.
Nää phoinpitelyt tuli ekana mieleen ja olen helvetin tyytyväinen, että sossut yms. on paikalla kun näitä ripitetään ja rangaistaan. Kyllä jokaisella ihmisellä ikään katsomatta pitää olla päässä omatuntoo joka sanoo, että ketään ei lyödä.
...Av saivartelijoille: poikkeuksena taapero joka ei ymmärrä vielä.
alaikäisenä mopolla rellestelyt ja alaikäisenä viisi vuotta vanhemman kundin kanssa seukkailut, yömyöhään (ilman lupaa) kylillä hengailut, kaljan naukkailut liian nuorena, poliisille haistattelut, näpistelyt... ja sen sellaiset... Angstia, angstia.
Se, että itse olen koheltanut ja tyhmäillyt, ei tarkoita, että sen hyväksyisin omalta tenavalta...
heitä ensiasunnon ostajina. Tai sit kiskurivuokrien maksajana. Hauskaa varmaan kun on syntynyt sellaisena aikana ettei voi oikein tehdä mitään häviämättä :)