minkä ikäisenä teille alkoi ilmaantumaan harmaita hiuksia päähänne
Kommentit (25)
ja muutamia näkyy mutta ei häiritsevästi
eli ihan vähän aikaa sitten. Nyppäsin sen kauhuissani pois ja ainakaan vielä se ei ole kutsunut kavereita kylään. Hrr, ei tarvis vielä tullakaan.
Vähän aikaa sitten näin jutun, et jennifer lopezillakin alko hiukset harmaantua jo alle 3kymppisenä :0
googlettakaa jos ette usko:)
mutta kaverini on 33v ja hän sanoi että sillä ensimmäiset tuli alle 30v:nä.
Hän on tummahiuksinen ja värjää säännöllisesti sillä niitä harmaita on paljon.
Kai se on ihan yksilöllistä miten niitä tulee, jos tulee ollenkaan.
Se harmittaa, että harmaa hiuslaatu on tuollaista karkeaa ja erilaista, erottuu senkin takia niin hyvin muuten vaaleista ja sileistä hiuksistani.
Mieheni on 38 ja ohimot täysin harmaat, samoin partakarvoista osa.
Toisilla hiukset ohenevat ja toisilla harmaantuvat. Joillakin molemmat. Mulla oli työkaveri (40+), jolla todella ohut tukka. Hänellä runsasta harmaantumista jo kolmekymppisenä ollut. Jos ei värjää, se harva pehko on pelkkää harmautta!
muutama harmaa korvien yläpuolelle.
-ikää 48 v ja blondi.
vasta 32v. Miehelläkin samanikäisellä olen bongannut pari harmaata hiusta. Ihanaa vanheta yhdessä jo näin nuorena :)
Taas tänään, kun näin H&M:llä niitä parikymppisiä pimuja pystytisseineen. Siis myyjinä! Rasittaa käydäkin sillä. Vanha haahka...
mulla alkanu harmaantua kulmakarvat :( Normaalisti mustat ja tuuheat, nyt seassa tosi paljon ihan valkoisia karvoja, joita nypin..
Hiuksissa ei vielä. Ja ikää siis 35v.
40v olen. Enkä tod. aio nyppiä enkä värjätä niitä. Mikäli sukuani katsoo, niin valitettavasti ei taida olla toiveita kovin aikaisesta harmaantumisesta... jos tuo perinnöllistä on...
kun löysin av:n. Eipä ole pöllömpää palstaa nähty.
juuri kampaajaltani kysyin, et näkyykö harmaita. Ei näkynyt,
En ole koskaan värjännyt hiuksiani.
Äitinikin sai harmaita tosi myöhään, joskus n. 70- vuotiaana.
Tukkani on melkein musta ja karhea.
Eka harmaa löytyi 25 iässä. Nyt niitä on tosi paljon ja ikää himpun vaille 40.
Vanhemmatkin harmaantui nuorena ja heillä oli jo 50v iässä kummallakin ihan harmaat hiukset. Vanhemmilla sisaruksillanikin on kaikilla jo tosi paljon harmaata vaikka kaikki alle 50 vuotiaita.
En värjää allergioiden takia. Ja hiukseni ovat edelleen tosi paksut.
Eka harmaa löytyi 25 iässä. Nyt niitä on tosi paljon ja ikää himpun vaille 40.
Vanhemmatkin harmaantui nuorena ja heillä oli jo 50v iässä kummallakin ihan harmaat hiukset. Vanhemmilla sisaruksillanikin on kaikilla jo tosi paljon harmaata vaikka kaikki alle 50 vuotiaita.
En värjää allergioiden takia. Ja hiukseni ovat edelleen tosi paksut.
nyt olen 45v eikä vieläkään ole kuin jokunen jotka nypin pois pinseteillä kun näen.