Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-d ultra

Vierailija
06.05.2011 |

Kaipaisin tuoreita kokemuksia 4-d ultrasta pääkaupunkiseudulla? Kumpaa suosittelet Femeda vai Felicitas vai joku muu? Saako kelakorvauksen molemmissa automaattisesti? Kävitkö lisäksi rakenneultran julkisella puolella? Itse harkitsen rakenneultran korvaamista tuolla 4-d ultralla. Minkähänlaiset jonot tuonne on...??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on erikseen lääkärin lähete (eli on joku SYY ultraan).

Veronmaksajien tarkoitus ei ole maksaa huvittelu-ultria. Kunta tarjoaa rakenneultran verorahoilla.

Maksoin itsekin koko summan, oli hiukan yli 200e.

Vierailija
2/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän rakenneultran tarjoaa kunta, joten miksi haluat korvata sen 4d:llä? Mene molempiin =)

Itse kävin femadassa 4d:ssä rv 25+3, sain kelakorvauksen vaikka mitään syytä ultralle ei ollut, sain sen mieheltäni äitienpäivä lahjaksi viime vuonna. Puhelimessa meille sanottiin, että rv 22 asti saa kelakorvauksen, mutta siitä huolimatta mekin sen saimme vaikka viikot olivat ylittyneet tuon rajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään kunnan tarjoama rakenneultra 4d:nä. Olen ilmeisen onnekas. :)

Vierailija
4/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vajaa 5vkoa sitten femedassa. Ja sain kelakorvauksen, kelakorvauksen saa automaattisesti ennen jotakin tiettyä raskausviikkoa (katso femedan sivuilta mikä viikko se on tai soita sinne) Mitään kamalia jonoja sinne ei ole, koska itse jouduin kolmesti aikaa siirtämään ja aina onnistui hyvin.

Ihana kokemus kaikenkaikkiaan ja hauskan näköistä tuo 4d kuvamatsku. Cd levylle tulee materiaali automaattisesti myös. Maksoi 170e.

Vierailija
5/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että nr 5 ei tiedä mistä puhuu. Ainakin femedassa kelakorvauksen saa ihan ilman mitään lääkärin lähetteitä, kunhan ei ole tiettyä rv ylittynyt, rn nyt muista paljonko oli. Ja minä en mennyt kunnalliseen ollenkaan, koska ei siinä ole mitään hjärkeä/hyötyä. Ne olisi olleet niin lähekkäin ja tuolla 4d:ssä ne tekee kaiken tarvittavan

Vierailija
6/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin kuullut, että useinmiten Femedassa ainakin saa kelakorvauksen, tietääkö miten Felicitaksessa toimitaan? Onko siellä hankalaampaa?

Niin ja useita syötä mennä 4-d ultraan, erittelemättä sen enempää. Tietenkin ns. viihdearvo on myös yksi syy, tämä on kuitenkin todennäköisesti viimeinen raskauteni.

kiitos tähän astisille kommentoijille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi