Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku energioihin ihmisten välisissä suhteissa?

Vierailija
06.05.2011 |

Siis kaikki tiedemiehet myöntävät elämän olevan pelkkää energiaa. Chakratyypitkin puhuvat energioista.

Jotkut sanovat, että ihmisillä on eri frekvensseillä olevia energioita. Meistä toiset olemme matalafrekvenssisiä ja toiset liikkumme korkeammilla taajuuksilla.

Kysymykseni kuuluu: Huomaatko sinä toisen ihmisen energiataajuuden? Jos, niin miten?

Minä olen aina ajatellut, että jos en ole toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin se johtuu erilaisista kiinnostuksen kohteista. Nyt mietin, että jos se onkin jotain hämärää energiaa...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kanssa vaan tulen heti toimeen kuin olisi aina tunnettu. Normisti olen varautunut ja ujo ja etäinen tarkkailija, mutta joidenkin ihmisten seurassa olen "oma itseni" tai avoimempi, tai olo on mukavampi. Mutta ei kaikilla muilla ole heidän kanssaa sama fiilis kuitenkaan kuin minulla, eli kyse täytyy olla jostain henkilökemiasta. Ja se, miten tulen toimeen näiden ihmisten kanssa, ei ole ulkonäöstäkään kiinni. Joidenkin kanssa vaan on ihan samalla taajuudella.

Ja sitten on vielä erikseen ne, joiden kanssa voi ajatella jotain fyysistä vakavampaa suhdetta. Eli vaikka tuo henkilökemia toimii, niin sitten ei kuitenkaan voisi ikimaailmassa ajatellakaan seurustelusuhdetta, hyi. Vaan ne suhdetyypit on ihan erikseen. Ja senkin tietää vaan heti jotenkin, ainakin minusta.

Vierailija
2/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aistin energioita/energiakenttiä.

Siitä on usein hötyä, mutta myös haittaa.

Pääkipu on nimittäin minulla yleistä. Aistiessani energioita, saatan joskus nähdä auroja, ja voisi vaikkapa sanoa, että olen oikea "auramangneetti" kaupassa/-tai jossain yleisessä paikassa ylipäätänsä.

Esim: Jos olen negatiivisella tuulella, huomaan pian vetäväni muidenkin negatiivisuutta puoleeni.

Samaa tapahtuu yleisesti, jos olen iloinen.

Eli kyllä siinä omat huonotpuolensa on.

Sama on koto puolessa. Jos olet negatiivinen jatkuvasti, ja tuot taloosi jonkun joka aistii tietämättään energioita, saattaa ajatella, että;- Huh täällä on vähä huonoilmapiiri.

Se on ihan yleistä, että ihmiset "turruttaa" omat aistinsa tietämätään/tajuamattaan.

Varsinkin nämä nykynuoret (olen yksi heistä), jotka ovat koneella ja kavereitten kanssa kaiket päivät. He turruttavat aistinsa jo ennenkuin pääsevät 4-luokan ohi yleensä. Se on tietenkin ikävää, mutta karu totuus.

Myös lapset esim 3-vanhat aistivat auroja, se selittääki miksi he voivat itkeä tiettyjen ihmisten sylissä, vaikka kuinka ihminen hymyilisi tälle.

Vauva asitii luonostaan, jos jokin on vikana, sillä heillä ei ole turtuneita aisteja. :´>

~ Anyways, itse kuulun nykynuoriin,mutta tajusin jo vuosi kaksi sitten, että aistin auroja ja energia kenttiä, en tiedä kuinka se voi olla mahdollista, mutta niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se tarkoittaa?

Vierailija
4/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ei näkyvää kiukkua, niin padottua sellaista.

Vierailija
5/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aura siellä ja mystinen energiapläjäys täällä. Ennustatte varmaan myös sujuvasti tulevaa, ja puhutte ylipäätänsä ties mitä roskaa suurimman osan hereilläoloajastanne. Olette kyllä todellakin pihalla, eikös toi ala olla jo aika vakavaa harhaisuutta? Mitähän seuraavaksi, vihreitä pikku-ukkoja verhojen takana?

Muistakaa nyt myös uskoa johonkin hemmetin horoskooppeihinkin sitten. Ei jestas, että voikin olla sekaista ja TYHMÄÄ touhua, ja tuollainen on jopa todella väärin toisia ihmisiä kohtaan, mikäli tyhmyyksissänne muodostelette toisista ihmisistä omiin harhoihinne perustuen enemmänkin "päätelmiänne", vaikkei toinen olisi avannut edes suutaan ja sanonut mitä todella itse aivoillaan mistäkin ajattelee ja niin edespäin.

Vierailija
6/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä suorastaan resonoin erään ihmisen kanssa.

Myös hiukkasilla on aaltoluonne.

Vierailija
7/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tiedeporukka myöntää ns. eteerikehon olemassaolon.

Minä uskon jossain määrin horoskooppeihin, sillä huomaan tulevani toimeen joka kerta samalla tavalla tiettyjen merkkien kanssa. Tunnen myös ihmisen, joka näkee auroja ja toisen, joka juttelee kasveille :). Ihan vaarattomia tyyppejä, omaperäisiä kylläkin. Ihmettelen miten vihaiseksi he saavat ns. tavikset täälläkin...suututtaako teitä se, kun oma elämänne on pelkkää suorittamista ja kärsimystä alusta loppuun?

Vauvat huomaavat todella hyvin, jos jotain on pielessä. Koitapa hymyillä huonona päivänä vauvalle, ei varmastikaan vastaa siihen. Koita samaa hyvänä päivänä ja vauva hihkuu riemusta!

Vierailija
8/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka työkaverin tai kenen tahansa kanssa. Kaveri seisoo paikallaan ja sinä lähestyt kämmen ojossa. Tietyssä kohdassa kätesi tuntee lämpöä. Se on ihmisen energiaa :)

Toisilla energiakenttä on laaja, toisilla hyvin matala.

Vierailija
9/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa kyllä.

Vaikutan ihmisiin aika voimakkaasti ja yleensä positiivisessa mielessä. Vaikka olisin hiljaa ja yrittäisin pysyä taustalla niin silti vaikutan ihmisiin.

Joskus harmittaa, mutta toisaalta olen pystynyt tukemaan niin monia ihmisiä ja tekemään niin paljon hyvää, että kaipa tälläkin on tarkoituksensa.

Vierailija
10/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmisillä EI olisi jotain energiaa joka jotenkin on aistittavissa (koska loppujen lopuksi kaikki muistot, kokemukset ja muut ovat vain aivokemiaa eli molekyylien liikettä, jotka viimekädessä johtuvat neljästä fysiikan perusvuorovaikutuksesta) niin silloin ihmisellä TÄYTYISI olla jonkinlainen sielu, joka vaikuttaa kokemukseen toisesta ihmisestä?

Ja energiahan on vain nimi, se voisi olla vaikka juuri ihmisen aiheuttamaa aaltoliikettä, muutoksi sähkö- ja magneettikentässä tai välittähähiukkasia, jotka toinen ihminen tuntee.

Vierailija
11/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"energiaksi" tai "kemiaksi" kutsutaan kaikkea sellaista, jota on olemassa, mutta mitä ei näe.

Vierailija
12/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan totta. Ihmiset vaan haluavat ajatella usein järjellä, koska tunnetasolla toimiminen on herkkävireistä ja tekee ihmisen haavoittuvaiseksi. Rahamaailma yms ei tunnusta muuta kuin järjen. Mut todellisuudessa ihmiset kommunikoi tunne-ja energiatasolla. Pienten vauvojen ja eläinten kohdalla tämä korostuu eriyisesti. JOkainen ihminen voisi tunnistaa toisen energiatason ja laadun, mutta suuri osa ei halua, vaan haluaa suojautua sinne järjen taakse. Ja sit ihmetellään miks ihmiset stressaantuu ja voi huonosti. Mä tunnen paljon ihmisiä joilla ei ole ylenmäärin kontrollintarvetta, eikä heidän näinollen tarvitse yrittää järkeillä kaikkea.

Energia ei ole ollenkaan hämärää; kyllähän pystyy hyvin vaistoamaan esim., sen että joku on aggressiivinen tai masentunut, koska hänen energiansa on silloin sellaista. Ja ihmiset jotka tekee elämäntapamuutoksen- heidän viehätysvoimansa nousee, koska heidän energiatasonsa nousee. Jos syö kevyttä ruokaa, energiataso nousee, jos paljon hiilaeita- se laskee. Tosi mystistä, eikö?? Harmi et niin harva ihminen luottaa omiin havaintoihinsa ja tuntemuksiinsa, koska se on kaiken hyvän perusta. Ostamis-mättö-suoritus-raha-kulttuuri sumentaa aistit ja myös heikentää ihmisen kykyä havaita energia-tason juttuja. Psykologia yms on SELITYSTÄ, vaikka olis kuinka toimivaa, mut elämä tapahtuu oikeasti energiatasolla.

Vierailija
13/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tiedeporukka myöntää ns. eteerikehon olemassaolon.

Minä uskon jossain määrin horoskooppeihin, sillä huomaan tulevani toimeen joka kerta samalla tavalla tiettyjen merkkien kanssa. Tunnen myös ihmisen, joka näkee auroja ja toisen, joka juttelee kasveille :). Ihan vaarattomia tyyppejä, omaperäisiä kylläkin. Ihmettelen miten vihaiseksi he saavat ns. tavikset täälläkin...suututtaako teitä se, kun oma elämänne on pelkkää suorittamista ja kärsimystä alusta loppuun?

Vauvat huomaavat todella hyvin, jos jotain on pielessä. Koitapa hymyillä huonona päivänä vauvalle, ei varmastikaan vastaa siihen. Koita samaa hyvänä päivänä ja vauva hihkuu riemusta!

Kaukana siitä. Että kiitos vaan. :) Ja olen myös hyvin tunteikas ihminen, järkevyyden lisäksi. Mutta siis; mä en onneksi ole harhainen enkä hörhö. Pysyy riittävällä tavalla järki päässä ja jalat maassa.

Tulen joidenkin kanssa paremmin toimeen kuin toisten, mutta siinä on niin monista muista ihan selitettävissä olevista asioista kyse. Joku saattaa muistuttaa vaikkapa hyvää lapsuudenystävääni, joku jakaa samat kiinnostuksen kohteet ja puhuu samalla tyylillä kuin minä, joku on muuten vaan niin miellyttävä koska... jne. jne. Jostakin ihmisestä en taas, jopa epäreilua kyllä, alussa pidä, koska hän muistuttaa vaikka jotakin minua kohtaan ilkeästi käyttäytynyttä tyyppiä menneisyydestä. Mutta mielipiteeni voi siinäkin muuttua, kun tajuan ajatelleeni epäreilusti hänestä, kun ollaan tutstuttu. Voisin kertoa laidasta laitaan tuolaisia ihan selitettävissä olevia esimerkkejä, en nyt vaan jaksa. Ja mitä tulee vaikkapa vierastaviin vauvoihin, niin oletkos koskaan kuullut sellaisesta luontaisesta asiasta kuin vierastaminen, noin niinkuin esimerkiksi? Kuuluu yleensä kehitykseen, plus että jotkut ovat temperamentiltaan ujoja muutenkin, eli myöhemminkin aina saattaavat tilanteissa "vierastaa". Eikä sillä ole vastapuolen kanssa, siis yhtään mitään tekemistä. Eikä varsinkaan minkään hiton hörhöilyiden kanssa.

Ja sitten tietenkin, jos olen vihaisella tuulella, niin tottakai sen huomaa. Silloin minulla on vihaiset ilmeet ja asennot, vihainen äänensävy ja puhun vihaisia asioita. Ja sama sitten toisinpäin, olen iloinen... Ei mitään niin kovin suurta hörhöilyn tarvetta tuossakaan! Ihan vaan nisäkkäiden eloa toistensa kanssa ja viestimistä sanojen lisäksi siis kehollisestikin.

Ja tuolle yhdelle; ai että ihmisen lähellä tuntee hänestä lähtevän lämmön esimerkiksi kädellään? No tottakai tuntee, sehän on elossa oleva ihminen (tai hevonen, koira, kissa, marsu...) joten tottakai hänen elimistönsä tuottama lämpö tuntuu siinä lähellä olevalle, jos ojentaa käden.

Ääh uskokaa mun puolesta vaikka joulupukkiin. Sama se mulle, kun onneksi seuransa voi aina aika pitkälti valita. Kun havaitsen liiallista sekoilua ja hörhöyttä nostan äkkiä kytkintä. :)

Vierailija
14/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tiedeporukka myöntää ns. eteerikehon olemassaolon. Minä uskon jossain määrin horoskooppeihin, sillä huomaan tulevani toimeen joka kerta samalla tavalla tiettyjen merkkien kanssa. Tunnen myös ihmisen, joka näkee auroja ja toisen, joka juttelee kasveille :). Ihan vaarattomia tyyppejä, omaperäisiä kylläkin. Ihmettelen miten vihaiseksi he saavat ns. tavikset täälläkin...suututtaako teitä se, kun oma elämänne on pelkkää suorittamista ja kärsimystä alusta loppuun? Vauvat huomaavat todella hyvin, jos jotain on pielessä. Koitapa hymyillä huonona päivänä vauvalle, ei varmastikaan vastaa siihen. Koita samaa hyvänä päivänä ja vauva hihkuu riemusta!

Kaukana siitä. Että kiitos vaan. :) Ja olen myös hyvin tunteikas ihminen, järkevyyden lisäksi. Mutta siis; mä en onneksi ole harhainen enkä hörhö. Pysyy riittävällä tavalla järki päässä ja jalat maassa. Tulen joidenkin kanssa paremmin toimeen kuin toisten, mutta siinä on niin monista muista ihan selitettävissä olevista asioista kyse. Joku saattaa muistuttaa vaikkapa hyvää lapsuudenystävääni, joku jakaa samat kiinnostuksen kohteet ja puhuu samalla tyylillä kuin minä, joku on muuten vaan niin miellyttävä koska... jne. jne. Jostakin ihmisestä en taas, jopa epäreilua kyllä, alussa pidä, koska hän muistuttaa vaikka jotakin minua kohtaan ilkeästi käyttäytynyttä tyyppiä menneisyydestä. Mutta mielipiteeni voi siinäkin muuttua, kun tajuan ajatelleeni epäreilusti hänestä, kun ollaan tutstuttu. Voisin kertoa laidasta laitaan tuolaisia ihan selitettävissä olevia esimerkkejä, en nyt vaan jaksa. Ja mitä tulee vaikkapa vierastaviin vauvoihin, niin oletkos koskaan kuullut sellaisesta luontaisesta asiasta kuin vierastaminen, noin niinkuin esimerkiksi? Kuuluu yleensä kehitykseen, plus että jotkut ovat temperamentiltaan ujoja muutenkin, eli myöhemminkin aina saattaavat tilanteissa "vierastaa". Eikä sillä ole vastapuolen kanssa, siis yhtään mitään tekemistä. Eikä varsinkaan minkään hiton hörhöilyiden kanssa. Ja sitten tietenkin, jos olen vihaisella tuulella, niin tottakai sen huomaa. Silloin minulla on vihaiset ilmeet ja asennot, vihainen äänensävy ja puhun vihaisia asioita. Ja sama sitten toisinpäin, olen iloinen... Ei mitään niin kovin suurta hörhöilyn tarvetta tuossakaan! Ihan vaan nisäkkäiden eloa toistensa kanssa ja viestimistä sanojen lisäksi siis kehollisestikin. Ja tuolle yhdelle; ai että ihmisen lähellä tuntee hänestä lähtevän lämmön esimerkiksi kädellään? No tottakai tuntee, sehän on elossa oleva ihminen (tai hevonen, koira, kissa, marsu...) joten tottakai hänen elimistönsä tuottama lämpö tuntuu siinä lähellä olevalle, jos ojentaa käden. Ääh uskokaa mun puolesta vaikka joulupukkiin. Sama se mulle, kun onneksi seuransa voi aina aika pitkälti valita. Kun havaitsen liiallista sekoilua ja hörhöyttä nostan äkkiä kytkintä. :)

et puhu vihaisia etkä ilmeile:D, niin kyllä suuri osa ihmisistä VAISTOAA sun olevan vihainen, koska sinusta huokuu vihamielinen energia. Yhtä typerä juttu kuin se et vanhemmat luulee ettei lapset tiedä asioita koska niitä ei ole heille kerrottu. Ja lapset taas kerran vaistoaa tasan ne oikeat asiat. Mut taidatkin olla pesunkestävä järjenkäyttäjä- eli et kovinkaan sielukas ja herkkä:) Ja tiedoksi et yyberjärkeilijän ja hörhön välimaastoon mahtuu paljon ihan normaalia porukkaa, joilla menee tuolla energiatasolla ihan hyvin. Jos sä et jotain ymmärrä niin ei setarkoita etteikö sitä olisi, ehkä itse olet vaan epäherkkä tai muuten rajoittunut:) Sitä se tietäminen teettää.

Vierailija
15/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa se on lämpöenergiakin ;) Jokaisessa elävässä olennossa on energiansa ja sehän voidaan todellakin vaikka mitata. Ei se mitään sekoilua ole!

Vierailija
16/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, joku on nostanut vanhan ketjuni.

Aloitin tämän ketjun sen takia, että itse olen muuttunut. Olen aina ollut tuollainen kuten nuo pari vastaajaa, eli kaukana hörhöstä, hyvinkin tiedenainen.

Sitten elämän myllyn läpi mentäessä olen tullut herkemmäksi. Ja se herkkyys kohdistuu myös toisiin ihmisiin.... Olen aivan hämilläni, kuinka tunnen toisen ihmisen tunteet. Tunnen hänen tunteensa fyysisesti. Minä kirjaimellisesti myös "näen", miltä toisesta ihmisestä tuntuu.

Tämä kauhistuttaa, hämmentää ja hämmästyttää minua. Tämä tiedenainen on nykyään aivan sekaisin.

Vierailija
17/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vievät energiaani paljon.

LOL

Vierailija
18/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tiedeporukka myöntää ns. eteerikehon olemassaolon. Minä uskon jossain määrin horoskooppeihin, sillä huomaan tulevani toimeen joka kerta samalla tavalla tiettyjen merkkien kanssa. Tunnen myös ihmisen, joka näkee auroja ja toisen, joka juttelee kasveille :). Ihan vaarattomia tyyppejä, omaperäisiä kylläkin. Ihmettelen miten vihaiseksi he saavat ns. tavikset täälläkin...suututtaako teitä se, kun oma elämänne on pelkkää suorittamista ja kärsimystä alusta loppuun? Vauvat huomaavat todella hyvin, jos jotain on pielessä. Koitapa hymyillä huonona päivänä vauvalle, ei varmastikaan vastaa siihen. Koita samaa hyvänä päivänä ja vauva hihkuu riemusta!

Kaukana siitä. Että kiitos vaan. :) Ja olen myös hyvin tunteikas ihminen, järkevyyden lisäksi. Mutta siis; mä en onneksi ole harhainen enkä hörhö. Pysyy riittävällä tavalla järki päässä ja jalat maassa. Tulen joidenkin kanssa paremmin toimeen kuin toisten, mutta siinä on niin monista muista ihan selitettävissä olevista asioista kyse. Joku saattaa muistuttaa vaikkapa hyvää lapsuudenystävääni, joku jakaa samat kiinnostuksen kohteet ja puhuu samalla tyylillä kuin minä, joku on muuten vaan niin miellyttävä koska... jne. jne. Jostakin ihmisestä en taas, jopa epäreilua kyllä, alussa pidä, koska hän muistuttaa vaikka jotakin minua kohtaan ilkeästi käyttäytynyttä tyyppiä menneisyydestä. Mutta mielipiteeni voi siinäkin muuttua, kun tajuan ajatelleeni epäreilusti hänestä, kun ollaan tutstuttu. Voisin kertoa laidasta laitaan tuolaisia ihan selitettävissä olevia esimerkkejä, en nyt vaan jaksa. Ja mitä tulee vaikkapa vierastaviin vauvoihin, niin oletkos koskaan kuullut sellaisesta luontaisesta asiasta kuin vierastaminen, noin niinkuin esimerkiksi? Kuuluu yleensä kehitykseen, plus että jotkut ovat temperamentiltaan ujoja muutenkin, eli myöhemminkin aina saattaavat tilanteissa "vierastaa". Eikä sillä ole vastapuolen kanssa, siis yhtään mitään tekemistä. Eikä varsinkaan minkään hiton hörhöilyiden kanssa. Ja sitten tietenkin, jos olen vihaisella tuulella, niin tottakai sen huomaa. Silloin minulla on vihaiset ilmeet ja asennot, vihainen äänensävy ja puhun vihaisia asioita. Ja sama sitten toisinpäin, olen iloinen... Ei mitään niin kovin suurta hörhöilyn tarvetta tuossakaan! Ihan vaan nisäkkäiden eloa toistensa kanssa ja viestimistä sanojen lisäksi siis kehollisestikin. Ja tuolle yhdelle; ai että ihmisen lähellä tuntee hänestä lähtevän lämmön esimerkiksi kädellään? No tottakai tuntee, sehän on elossa oleva ihminen (tai hevonen, koira, kissa, marsu...) joten tottakai hänen elimistönsä tuottama lämpö tuntuu siinä lähellä olevalle, jos ojentaa käden. Ääh uskokaa mun puolesta vaikka joulupukkiin. Sama se mulle, kun onneksi seuransa voi aina aika pitkälti valita. Kun havaitsen liiallista sekoilua ja hörhöyttä nostan äkkiä kytkintä. :)

et puhu vihaisia etkä ilmeile:D, niin kyllä suuri osa ihmisistä VAISTOAA sun olevan vihainen, koska sinusta huokuu vihamielinen energia. Yhtä typerä juttu kuin se et vanhemmat luulee ettei lapset tiedä asioita koska niitä ei ole heille kerrottu. Ja lapset taas kerran vaistoaa tasan ne oikeat asiat. Mut taidatkin olla pesunkestävä järjenkäyttäjä- eli et kovinkaan sielukas ja herkkä:) Ja tiedoksi et yyberjärkeilijän ja hörhön välimaastoon mahtuu paljon ihan normaalia porukkaa, joilla menee tuolla energiatasolla ihan hyvin. Jos sä et jotain ymmärrä niin ei setarkoita etteikö sitä olisi, ehkä itse olet vaan epäherkkä tai muuten rajoittunut:) Sitä se tietäminen teettää.

Eivätkä nuo ominaisuudet todellakaan ainakaan omalla kohdallani sulje pois järkevyyttä ja tervettä älynkäyttöä. Mutta on sitten vissiin tyypillistä kaltaisillenne hörhöileville luulla tietävänsä suunnilleen muiden ajatuksetkin. Sellainen on todella sairaalloisen ylimielistä, siis ihan todella sairasta! Oikeasti. Onhan täällä palstalla kaikenmaailman näkijöitäkin (justiinsa juu) ja muita sekaisin olevia missä lie hattaroissa eleleviä. :/

Joo, en jaksa enää ottaa osaa tähän keskusteluun sanotte mitä sanotte. Kannattaisi varmaan vaan katsoa ettei ihan lähde mopo käsistänne.

Vierailija
19/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa. Se ei ole teiltä pois.

Vierailija
20/53 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kyllä ehkä sarjaan chakratyypit. Ammatiltani olen luonnontieteilijä. Uskon, että kohtaamme muita ihmisiä myös aivan toisilla kuin vain fyysisillä ja sanattoman/sanallisen kommunikaation tasoilla. Toiset ovat valmiimpia tuohon kohtaamiseen kuin toiset. Tämä "6.aistini" auttaa minua paljon työssäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän