Uskooko joku energioihin ihmisten välisissä suhteissa?
Siis kaikki tiedemiehet myöntävät elämän olevan pelkkää energiaa. Chakratyypitkin puhuvat energioista.
Jotkut sanovat, että ihmisillä on eri frekvensseillä olevia energioita. Meistä toiset olemme matalafrekvenssisiä ja toiset liikkumme korkeammilla taajuuksilla.
Kysymykseni kuuluu: Huomaatko sinä toisen ihmisen energiataajuuden? Jos, niin miten?
Minä olen aina ajatellut, että jos en ole toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin se johtuu erilaisista kiinnostuksen kohteista. Nyt mietin, että jos se onkin jotain hämärää energiaa...
Kommentit (53)
energioihin, vaan luonnetyyppeihin ja kokemuksiin.
Ehkäpä näiti tyyppejä on seitsemän erilaista, kuten ilmestyskirjan seitsemän seurakuntaakin?
Olen uskossa.
Siis kaikki tiedemiehet myöntävät elämän olevan pelkkää energiaa. Chakratyypitkin puhuvat energioista.
Jotkut sanovat, että ihmisillä on eri frekvensseillä olevia energioita. Meistä toiset olemme matalafrekvenssisiä ja toiset liikkumme korkeammilla taajuuksilla.
Kysymykseni kuuluu: Huomaatko sinä toisen ihmisen energiataajuuden? Jos, niin miten?
Minä olen aina ajatellut, että jos en ole toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin se johtuu erilaisista kiinnostuksen kohteista. Nyt mietin, että jos se onkin jotain hämärää energiaa...
kerra suolletaan mitä absurdeinta paskaa.
Mikään luonnontiede ei tunne teidän "energioitanne".
Tietyt piirteet toisissa ihmisissä herättävät varhaislapsuudessa koettuja tunnetiloja.
aivan samaa mieltä. Tämän kummempiin energioihin en usko. Olen huomannut valitsevani täsmälleen samanlaisia miehiä kuin isäni oli, ja siksipä suhteeni menevät aina samaa kaavaa päin persettä.
proffa on minulle sanonut, että kaikki on viime kädessä energiaa ja joka puolella on magnetismia.
Minä itse en siis ole näitä chakratyyppejä, vaan tämän proffan sanojen mukaan olen alkanut ajattelemaan tätä enemmän.
En osannut kysyä tältä proffalta tarkennuksia.
ap
Siis kaikki tiedemiehet myöntävät elämän olevan pelkkää energiaa. Chakratyypitkin puhuvat energioista. Jotkut sanovat, että ihmisillä on eri frekvensseillä olevia energioita. Meistä toiset olemme matalafrekvenssisiä ja toiset liikkumme korkeammilla taajuuksilla. Kysymykseni kuuluu: Huomaatko sinä toisen ihmisen energiataajuuden? Jos, niin miten? Minä olen aina ajatellut, että jos en ole toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin se johtuu erilaisista kiinnostuksen kohteista. Nyt mietin, että jos se onkin jotain hämärää energiaa...
kerra suolletaan mitä absurdeinta paskaa. Mikään luonnontiede ei tunne teidän "energioitanne".
"Korkeat energiat" ovat puhtaita. Eikä se tarkoita, että ihmisen tarvitsisi olla minkään lajin uskovainen, tai edes uskoa itse tällaisiin juttuihin. Useinkin tällaisia hyvin puhtaita energioita löytää ihmisiltä, jotka kulkevat täysin omia polkujaan.
Yhteistä heille on yleensä se, että kenelläkään heistä ei yleensä ole ollut helppo elämä.
Joku saattaa olla kokenut erittäin huonon lapsuuden. Joku saattaa olla henkisesti sairas, joku toinen fyysisesti sairas. Joku saattaa olla kehitysvammainenkin, mutta nää energiat ovat samat.
On toki niitäkin, jotka eivät ole kokeneet tässä elämässä mitään kamaluuksia ja energiakenttä on silti ollut aina korkeataajuuksinen.
Tällaiset ihmiset ovat sitten yleensä syntyneetkin korkeammalta tasolta. Eli he ovat niitä, jotka ovat tulleet tänne omasta vapaasta tahdostaan.
miten sen huomaat? Voinko minä oppia huomaamaan sen?
ap
"Korkeat energiat" ovat puhtaita. Eikä se tarkoita, että ihmisen tarvitsisi olla minkään lajin uskovainen, tai edes uskoa itse tällaisiin juttuihin. Useinkin tällaisia hyvin puhtaita energioita löytää ihmisiltä, jotka kulkevat täysin omia polkujaan. Yhteistä heille on yleensä se, että kenelläkään heistä ei yleensä ole ollut helppo elämä. Joku saattaa olla kokenut erittäin huonon lapsuuden. Joku saattaa olla henkisesti sairas, joku toinen fyysisesti sairas. Joku saattaa olla kehitysvammainenkin, mutta nää energiat ovat samat. On toki niitäkin, jotka eivät ole kokeneet tässä elämässä mitään kamaluuksia ja energiakenttä on silti ollut aina korkeataajuuksinen. Tällaiset ihmiset ovat sitten yleensä syntyneetkin korkeammalta tasolta. Eli he ovat niitä, jotka ovat tulleet tänne omasta vapaasta tahdostaan.
"Korkeat energiat" ovat puhtaita. Eikä se tarkoita, että ihmisen tarvitsisi olla minkään lajin uskovainen, tai edes uskoa itse tällaisiin juttuihin. Useinkin tällaisia hyvin puhtaita energioita löytää ihmisiltä, jotka kulkevat täysin omia polkujaan.
Yhteistä heille on yleensä se, että kenelläkään heistä ei yleensä ole ollut helppo elämä.
Joku saattaa olla kokenut erittäin huonon lapsuuden. Joku saattaa olla henkisesti sairas, joku toinen fyysisesti sairas. Joku saattaa olla kehitysvammainenkin, mutta nää energiat ovat samat.
On toki niitäkin, jotka eivät ole kokeneet tässä elämässä mitään kamaluuksia ja energiakenttä on silti ollut aina korkeataajuuksinen.
Tällaiset ihmiset ovat sitten yleensä syntyneetkin korkeammalta tasolta. Eli he ovat niitä, jotka ovat tulleet tänne omasta vapaasta tahdostaan.
Nyt tais kirjoittajilta jäädä antipsykootit ottamatta pidemmältä aikaa...
Katsokaa tätä linkkiä:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Psykooseista+n%C3%A4kyy+miten+ajat+…
Joidenkin ihmisten kanssa vaan tulen heti toimeen kuin olisi aina tunnettu. Normisti olen varautunut ja ujo ja etäinen tarkkailija, mutta joidenkin ihmisten seurassa olen "oma itseni" tai avoimempi, tai olo on mukavampi. Mutta ei kaikilla muilla ole heidän kanssaa sama fiilis kuitenkaan kuin minulla, eli kyse täytyy olla jostain henkilökemiasta. Ja se, miten tulen toimeen näiden ihmisten kanssa, ei ole ulkonäöstäkään kiinni. Joidenkin kanssa vaan on ihan samalla taajuudella. Ja sitten on vielä erikseen ne, joiden kanssa voi ajatella jotain fyysistä vakavampaa suhdetta. Eli vaikka tuo henkilökemia toimii, niin sitten ei kuitenkaan voisi ikimaailmassa ajatellakaan seurustelusuhdetta, hyi. Vaan ne suhdetyypit on ihan erikseen. Ja senkin tietää vaan heti jotenkin, ainakin minusta.
Toisten kanssa "kemiat" kohtaa, toisten kanssa ei sitten pätkääkään. Mutta sitä en tiedä, onko se jotain hämärää energiaa vai mitä sitten.
mielenkiinnolla luen näitä kommentteja. :) On vaistoja, elämässä nähtyä ja koettua ja jotain mitään en halua selittää. Onneksi ihan kaikkea en tiedä, aisti, koe ja halua selittää... Olenhan ihminen lilassa aurassa. ;)
toinen syy, miksi minä olen tästä kiinnostunut on se, että jollain ihmisillä on niin "kirkas" katse. (kuin Katri-Helenalla, ainakin kuvien perusteella). Olen miettinyt, miksi näin on ja mistä se kertoo.
ap
miten sen huomaat? Voinko minä oppia huomaamaan sen?
ap
"Korkeat energiat" ovat puhtaita. Eikä se tarkoita, että ihmisen tarvitsisi olla minkään lajin uskovainen, tai edes uskoa itse tällaisiin juttuihin. Useinkin tällaisia hyvin puhtaita energioita löytää ihmisiltä, jotka kulkevat täysin omia polkujaan. Yhteistä heille on yleensä se, että kenelläkään heistä ei yleensä ole ollut helppo elämä. Joku saattaa olla kokenut erittäin huonon lapsuuden. Joku saattaa olla henkisesti sairas, joku toinen fyysisesti sairas. Joku saattaa olla kehitysvammainenkin, mutta nää energiat ovat samat. On toki niitäkin, jotka eivät ole kokeneet tässä elämässä mitään kamaluuksia ja energiakenttä on silti ollut aina korkeataajuuksinen. Tällaiset ihmiset ovat sitten yleensä syntyneetkin korkeammalta tasolta. Eli he ovat niitä, jotka ovat tulleet tänne omasta vapaasta tahdostaan.
Matalaenergisten ihmisten lähellä ei halua olla.
Heidän ympärillään on ikäänkuin "tyhjiö", johon he yrittävät vetää kokoajan muitten energiaa. Ihmisten, eläintenkin.
Eläimetkin välttävät heitä juuri tästä syystä.
prosentuaalisesti, miten paljon on matalaenergisiä ja korkeaenergisiä ihmisiä?
miten sen huomaat? Voinko minä oppia huomaamaan sen? ap
Matalaenergisten ihmisten lähellä ei halua olla. Heidän ympärillään on ikäänkuin "tyhjiö", johon he yrittävät vetää kokoajan muitten energiaa. Ihmisten, eläintenkin. Eläimetkin välttävät heitä juuri tästä syystä.
mielenkiinnolla luen näitä kommentteja. :) On vaistoja, elämässä nähtyä ja koettua ja jotain mitään en halua selittää. Onneksi ihan kaikkea en tiedä, aisti, koe ja halua selittää... Olenhan ihminen lilassa aurassa. ;)
Olen syntynyt parantajaksi ja opettajaksi. En tien näyttäjäksi ;)
Nro 12.
toinen syy, miksi minä olen tästä kiinnostunut on se, että jollain ihmisillä on niin "kirkas" katse. (kuin Katri-Helenalla, ainakin kuvien perusteella). Olen miettinyt, miksi näin on ja mistä se kertoo. ap
Olen syntynyt parantajaksi ja opettajaksi. En tien näyttäjäksi ;) Nro 12.
toinen syy, miksi minä olen tästä kiinnostunut on se, että jollain ihmisillä on niin "kirkas" katse. (kuin Katri-Helenalla, ainakin kuvien perusteella). Olen miettinyt, miksi näin on ja mistä se kertoo. ap
Heillä on puhdas omatunto:)
Olen syntynyt parantajaksi ja opettajaksi. En tien näyttäjäksi ;) Nro 12.
mitä tarkoitan kummallekin. Kerro kuitenkin, mitä itse ajattelet.
Kyllä noita "kirkkaita" katseita on ihmisissä vähemmän. Uskovaisia on paaaljon enemmän kuin kirkkaita katseita.
ap kyselee
avautuisit nyt lisää.