Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku energioihin ihmisten välisissä suhteissa?

Vierailija
06.05.2011 |

Siis kaikki tiedemiehet myöntävät elämän olevan pelkkää energiaa. Chakratyypitkin puhuvat energioista.

Jotkut sanovat, että ihmisillä on eri frekvensseillä olevia energioita. Meistä toiset olemme matalafrekvenssisiä ja toiset liikkumme korkeammilla taajuuksilla.

Kysymykseni kuuluu: Huomaatko sinä toisen ihmisen energiataajuuden? Jos, niin miten?

Minä olen aina ajatellut, että jos en ole toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin se johtuu erilaisista kiinnostuksen kohteista. Nyt mietin, että jos se onkin jotain hämärää energiaa...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

prosentuaalisesti, miten paljon on matalaenergisiä ja korkeaenergisiä ihmisiä?

miten sen huomaat? Voinko minä oppia huomaamaan sen? ap

"Korkeat energiat" ovat puhtaita. Eikä se tarkoita, että ihmisen tarvitsisi olla minkään lajin uskovainen, tai edes uskoa itse tällaisiin juttuihin. Useinkin tällaisia hyvin puhtaita energioita löytää ihmisiltä, jotka kulkevat täysin omia polkujaan. Yhteistä heille on yleensä se, että kenelläkään heistä ei yleensä ole ollut helppo elämä. Joku saattaa olla kokenut erittäin huonon lapsuuden. Joku saattaa olla henkisesti sairas, joku toinen fyysisesti sairas. Joku saattaa olla kehitysvammainenkin, mutta nää energiat ovat samat. On toki niitäkin, jotka eivät ole kokeneet tässä elämässä mitään kamaluuksia ja energiakenttä on silti ollut aina korkeataajuuksinen. Tällaiset ihmiset ovat sitten yleensä syntyneetkin korkeammalta tasolta. Eli he ovat niitä, jotka ovat tulleet tänne omasta vapaasta tahdostaan.

Matalaenergisten ihmisten lähellä ei halua olla. Heidän ympärillään on ikäänkuin "tyhjiö", johon he yrittävät vetää kokoajan muitten energiaa. Ihmisten, eläintenkin. Eläimetkin välttävät heitä juuri tästä syystä.

Kaikki ihmiset olisivat kaiken ikäänsä, jos luopuisivat siitä ajattelutavasta, että

lasten kertomat asiat johtuvat mielikuvituksesta, mitään muuta ei ole kuin rationaalinen maailma.

Pitää kerätä rahaa, materiaa, ollakseen hyvä ja kelvollinen ihminen.

Oikeastaan, ei kenenkään tarvitse tehdä muuta kuin pyrkiä olemaan onnellinen.

Hyvin harvat aikuiset ovat tällaisia.

Mutta eihän se tarkoita, että ihminen olisi paha, jos on ymmärtämätön.

Vierailija
42/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös tason, jolla ovat täällä.

Sen huomaa ihmisestä hyvin nopeasti. Jännää on, että kuopuksemme on meidän perheen kehityksen korkeimmalla tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus.

ap

Vierailija
44/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin erehtyväinen enkä mikään pyhimys. :)

mitä tarkoitan kummallekin. Kerro kuitenkin, mitä itse ajattelet. Kyllä noita "kirkkaita" katseita on ihmisissä vähemmän. Uskovaisia on paaaljon enemmän kuin kirkkaita katseita. ap kyselee

Vierailija
45/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus.

ap

Opettelet meditoimaan ja tuntemaan energiakeskuksesi. Opettelet katsomaan, jos joku chakroistasi on tukossa ja opettelet avaamaan ne.

Vierailija
46/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis opin avaamaan omat tukokseni, niin tekeekö se automaattisesti sen, että huomaan muiden energiat myös? Ei kai....?

ap

miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus. ap

Opettelet meditoimaan ja tuntemaan energiakeskuksesi. Opettelet katsomaan, jos joku chakroistasi on tukossa ja opettelet avaamaan ne.

Vierailija
47/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis opin avaamaan omat tukokseni, niin tekeekö se automaattisesti sen, että huomaan muiden energiat myös? Ei kai....?

ap

miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus. ap

Mutta jos oma energiakenttä ei ole tasapainossa, toi ei ole mitenkään mahdollista.

Jos et ole sitten syntynyt "välittäjäksi". Sellaiset aistivat kaiken, vaikka eivät ehkä haluaisikaan.

Vierailija
48/53 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun uskomuksesi ei tosiaan ole yhtään sen parempi kuin kenenkään muunkaan

Vierailija
49/53 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kyselee

Kuulun kyllä ehkä sarjaan chakratyypit. Ammatiltani olen luonnontieteilijä. Uskon, että kohtaamme muita ihmisiä myös aivan toisilla kuin vain fyysisillä ja sanattoman/sanallisen kommunikaation tasoilla. Toiset ovat valmiimpia tuohon kohtaamiseen kuin toiset. Tämä "6.aistini" auttaa minua paljon työssäni.

Vierailija
50/53 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat piristävää seuraa, ja parhaissa suhteissa kumpikin saa toiselta lisäenergiaa.

Sitten on niitä energiasyöppöjä, jotka vie viimeisetkit rippeet. Pahimmat rosvoaa yhdella puhelinkeskustelulla puolen päivän energiat niin että keskustelun jälkeen on pakko saada levätä :(

Tämä ei ehkä ole sama juttu, mitä ap tarkoitti, mutta energiaa kumminkin.

Vierailija
51/53 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihmisillä olisi aivan erilaiset mielenkiinnonkohteet, silti joistakin ihmisistä aistii jotain korkeampaa tietoisuutta ja tällä en viittaa mihinkään uskonnolliseen. Paljon olisi tästä ajatuksia, mutta nyt en viitsi avautua enempää. ;)

Vierailija
52/53 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vievät energiaani paljon.

Vierailija
53/53 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt piirteet toisissa ihmisissä herättävät varhaislapsuudessa koettuja tunnetiloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi