Uskooko joku energioihin ihmisten välisissä suhteissa?
Siis kaikki tiedemiehet myöntävät elämän olevan pelkkää energiaa. Chakratyypitkin puhuvat energioista.
Jotkut sanovat, että ihmisillä on eri frekvensseillä olevia energioita. Meistä toiset olemme matalafrekvenssisiä ja toiset liikkumme korkeammilla taajuuksilla.
Kysymykseni kuuluu: Huomaatko sinä toisen ihmisen energiataajuuden? Jos, niin miten?
Minä olen aina ajatellut, että jos en ole toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin se johtuu erilaisista kiinnostuksen kohteista. Nyt mietin, että jos se onkin jotain hämärää energiaa...
Kommentit (53)
Ja myös tason, jolla ovat täällä.
Sen huomaa ihmisestä hyvin nopeasti. Jännää on, että kuopuksemme on meidän perheen kehityksen korkeimmalla tasolla.
miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus.
ap
Olen itsekin erehtyväinen enkä mikään pyhimys. :)
mitä tarkoitan kummallekin. Kerro kuitenkin, mitä itse ajattelet. Kyllä noita "kirkkaita" katseita on ihmisissä vähemmän. Uskovaisia on paaaljon enemmän kuin kirkkaita katseita. ap kyselee
miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus.
ap
Opettelet meditoimaan ja tuntemaan energiakeskuksesi. Opettelet katsomaan, jos joku chakroistasi on tukossa ja opettelet avaamaan ne.
jos siis opin avaamaan omat tukokseni, niin tekeekö se automaattisesti sen, että huomaan muiden energiat myös? Ei kai....?
ap
miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus. ap
Opettelet meditoimaan ja tuntemaan energiakeskuksesi. Opettelet katsomaan, jos joku chakroistasi on tukossa ja opettelet avaamaan ne.
jos siis opin avaamaan omat tukokseni, niin tekeekö se automaattisesti sen, että huomaan muiden energiat myös? Ei kai....?
ap
miten minä voin oppia aistimaan ne energiat? Vai onko se vain tiettyjen ihmisten yksinoikeus. ap
Mutta jos oma energiakenttä ei ole tasapainossa, toi ei ole mitenkään mahdollista.
Jos et ole sitten syntynyt "välittäjäksi". Sellaiset aistivat kaiken, vaikka eivät ehkä haluaisikaan.
Sun uskomuksesi ei tosiaan ole yhtään sen parempi kuin kenenkään muunkaan
ap kyselee
Kuulun kyllä ehkä sarjaan chakratyypit. Ammatiltani olen luonnontieteilijä. Uskon, että kohtaamme muita ihmisiä myös aivan toisilla kuin vain fyysisillä ja sanattoman/sanallisen kommunikaation tasoilla. Toiset ovat valmiimpia tuohon kohtaamiseen kuin toiset. Tämä "6.aistini" auttaa minua paljon työssäni.
Jotkut ihmiset ovat piristävää seuraa, ja parhaissa suhteissa kumpikin saa toiselta lisäenergiaa.
Sitten on niitä energiasyöppöjä, jotka vie viimeisetkit rippeet. Pahimmat rosvoaa yhdella puhelinkeskustelulla puolen päivän energiat niin että keskustelun jälkeen on pakko saada levätä :(
Tämä ei ehkä ole sama juttu, mitä ap tarkoitti, mutta energiaa kumminkin.
Vaikka ihmisillä olisi aivan erilaiset mielenkiinnonkohteet, silti joistakin ihmisistä aistii jotain korkeampaa tietoisuutta ja tällä en viittaa mihinkään uskonnolliseen. Paljon olisi tästä ajatuksia, mutta nyt en viitsi avautua enempää. ;)
Tietyt piirteet toisissa ihmisissä herättävät varhaislapsuudessa koettuja tunnetiloja.
Kaikki ihmiset olisivat kaiken ikäänsä, jos luopuisivat siitä ajattelutavasta, että
lasten kertomat asiat johtuvat mielikuvituksesta, mitään muuta ei ole kuin rationaalinen maailma.
Pitää kerätä rahaa, materiaa, ollakseen hyvä ja kelvollinen ihminen.
Oikeastaan, ei kenenkään tarvitse tehdä muuta kuin pyrkiä olemaan onnellinen.
Hyvin harvat aikuiset ovat tällaisia.
Mutta eihän se tarkoita, että ihminen olisi paha, jos on ymmärtämätön.