Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v liian teinimäinen pukeutuminen...

Vierailija
06.05.2011 |

naapurin rouvasta on tulossa mummo muutaman vuoden iässä.

Ennen pukeutui asiallisesti jakkupukuihin mutta nyt kun viimoinenkin lapsi on täysi-ikäinen ja hän itse täytti 50v niin pukkaa kriisiä joka ilmenee outoina vaatteina ja aurinkolasit on aivan liian nuorten tyyliä hänelle.En kehtaa liikkua tuon kike elomaan kaksoisolennon kanssa.Liikaa kaikkea!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rauhoittua. Parempi olis sullekin, että lopettaisit tämän toisten ihmisten kyttäyksen ja hankkisit vaikka jonkun harrastuksen. Harrastatko mitään?

Vierailija
2/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mummo muutaman vuoden iässä?

taidat vaan olla kateellinen, jos sun kroppaas ja naamaas ei muotikamat käy

t. 49 v 5 lapsen äiti, joka pukeutuu just niin ku haluaa, vaikka punaisiin pillifarkkuihin, hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa muutaman vuoden iässä olis kyllä asiallista pukeutua esim. muumi-collegeasuun.

Vierailija
4/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua toisten pukeutuminenkin hävettää. Mitä ihmeen väliä sillä on miten toiset pukeutuu? Paljon kamalammalta minusta kuulostaa tuo "asiallinen jakkupuku". Sehän on vaan ihanaa että ihmisillä on erilaisia pukeutumistyylejä ja rohkeutta olla persoonallisia. Mikä syy se ikä on pukeutua tylsästi?

45-vuotta, kolme lasta ja tennarit jalassa, korvat täynnä lävistyksiä. Eikä hävetä yhtään.

Vierailija
5/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meikkaustaitoa vaan näyttää koiranpennulta?

Vierailija
6/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä????

Mistä sä tiedät saako naapurisi lapsenlapsia???

Vierailija
7/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa teinipmuodista voi poimia jotain omaan tyyliin sopivaa. Kaikki riippuu kokonaisuudesta ja tyylitajusta.

Vierailija
8/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään.Voi liila tuulipuku sentään!

Vierailija
9/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti hankkia joku harrastus, että saisit muuta ajateltavaa. Etkö sä itse ymmärrä ollenkaan, että tämmöinen kyttäys ja siitä raportointi on sairasta?

Vierailija
10/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pukeutua missäkin iässä. Ei kutenkaan mummoksi itseään tarvi pukea vaikka amummo jo olisikin.

Mun 40v sisko pukeutuu kuin teinipissis ja naama vanhempi kuin 40 vuotiaan. Keltaiset hampaat tupakoinnista ja täynnä hammaskoruja, kamalan näköistä.

Napalävistys roikkuvassa vatsanahassa, korvanlehdet täynnä renkaita, nappeja ja ketjuja.

Uusin villitys tatuoinnit, paljon pikkuisia kuvia joka paikassa.

En kulje julkisilla paikoilla siskoni kanssa jos ei ole ihan pakko.

Vierailija
11/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisten vähän pitäis katsoa peiliin miten pukeutua missäkin iässä.

Voitko selittää mitä se on sulta pois jos joku haluaa pukeutua erilailla kuin sinä? Mistä sä ne standardit ja ikäsuositukset kaivat? Miten 32-vuotiaan kuuluu pukeutua? Entä 48-vuotiaan?

Vierailija
12/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vastuussa vain omasta pukeutumisestani.

Vierailija
13/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten aivan turhaa on vetää tuohon joku "iänmukainen tyyli", sellaista ei enää ole.

Joskus 50-70-luvuilla nainen alkoi näyttää mummolta heti perheen perustettuaan, käyttää nutturaa ja jakkupukua.

Luojan kiitos siitä on jo päästy (ap:tä ehkä lukuunottamatta, hahah).

Napakorut ja -paidat eivät pue oikeasti yhtään ketään. Mutta viisikymppisen ei todellakaan tarvitse alkaa kaihtaa farkkuja tai toppeja vain IKÄNSÄ vuoksi.

Vierailija
14/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisella jauheella jolla ympyröidään silmät.Lisäski itsestäänruskettavien käyttö kannattaa suuremmissa juhlissa jättää ammattilaisen käsiin koska näyttää hullunkuriselta kun käsissä näkyy valkoiset kädet ja muuten on ruskea.Hampaat voi valkaista.

Vierailija
15/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot suosii farkkuja ja FARKKUTAKKEJA.Myös eläinsuojelureppu ja matalat korot kuuluu heille.

Vierailija
16/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisellaan olla taas teini.

Ehkä oikeammin sitten olisi sanoa, että kropan mukaan ja sehän useimmilla muuttuu iän myötä. Tosi harvassa ne joilla 4 tai 5 kymppisenä samanlainen kroppa kuin teininä.

Vedetään lantiofarkkuja ja makkarat tursuaa yli äyräiden, paidat kittanoita ja niitä koko ajan kiskotaan sinne ja tänne.

Kaunista katsottavaa kun mahamakkara pursuaa yli farkun vyötärön ja siinä vielä roikkuu napakoru.

Harva suomalainen perusnainen 4 tai 5 kymppisenä omaa sellaisen kropan, että voisi oikeasti käyttää pillivarkkuja.

Eikö teillä naiset ole esteettistä silmää ollenkaan?

Ei farkkuja tarvi missään iässä heittää koppaan, äitimmekin käyttää vieläkin farkkuja vaikka on yli 60, se vaan riippuu millaista mallia käyttää.

Vierailija
17/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mulle nyt heti, miten mun pitää pukeutua kelvatakseni että sitten tiedän.

Mun nuorimmainen on tosin tuolloin vasta 12-vuotias (olen ns. mummoäiti), auttaako se mitään?

Vierailija
18/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatelkaa nyt vaikka Aira Samulinia. Tosi kornia yrittää näyttää teiniltä, kyllähän kaikki näkee, että on jo 40 tullu täyteen.. ja 50..ja 60..ja 80..

Ja kehtaa käyttää minihameita ja verkkosukkiksia ;D

Vierailija
19/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisella jauheella jolla ympyröidään silmät.Lisäksi itsestäänruskettavien käyttö kannattaa suuremmissa juhlissa jättää ammattilaisen käsiin koska näyttää hullunkuriselta kun käsissä näkyy valkoiset rajat ja muuten on ruskea.Hampaat voi valkaista.

Vierailija
20/29 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisellaan olla taas teini.

Ehkä oikeammin sitten olisi sanoa, että kropan mukaan ja sehän useimmilla muuttuu iän myötä. Tosi harvassa ne joilla 4 tai 5 kymppisenä samanlainen kroppa kuin teininä.

Vedetään lantiofarkkuja ja makkarat tursuaa yli äyräiden, paidat kittanoita ja niitä koko ajan kiskotaan sinne ja tänne.

Kaunista katsottavaa kun mahamakkara pursuaa yli farkun vyötärön ja siinä vielä roikkuu napakoru.

Harva suomalainen perusnainen 4 tai 5 kymppisenä omaa sellaisen kropan, että voisi oikeasti käyttää pillivarkkuja.

Eikö teillä naiset ole esteettistä silmää ollenkaan?

Ei farkkuja tarvi missään iässä heittää koppaan, äitimmekin käyttää vieläkin farkkuja vaikka on yli 60, se vaan riippuu millaista mallia käyttää.

kun farkut on sinusta jotenkin NUORENTAVA ASIA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme