50v liian teinimäinen pukeutuminen...
naapurin rouvasta on tulossa mummo muutaman vuoden iässä.
Ennen pukeutui asiallisesti jakkupukuihin mutta nyt kun viimoinenkin lapsi on täysi-ikäinen ja hän itse täytti 50v niin pukkaa kriisiä joka ilmenee outoina vaatteina ja aurinkolasit on aivan liian nuorten tyyliä hänelle.En kehtaa liikkua tuon kike elomaan kaksoisolennon kanssa.Liikaa kaikkea!
Kommentit (29)
ja mä pukeudun just miten mua huvittaa.
välillä pilleissä ja doc martenseissa, välillä jakkupuvussa.
ja mulle on aivan sama, mitä joku rajoittunut palsta mamma on musta mieltä.
minä 168 cm/55 kg 49 v ( jota töissä luullaan 30v, en ole oikaissut) pukeudun ihan miten haluan: välillä jakkupukuun, välillä toppi ja rikkinäiset pillifarkut, välillä leggarit ja tunika
Alkää kateelliset huudelko
ap:n kaltaiselta pikkusielulta?
Mistä olet kateellinen tuolle naiselle?
että kyllä mä ostan vaatteeni Fiorellasta koska ne mulle sopii. Niin huudelkaa vaan kateelliset.
Eiköhän jokainen saa pukeutua juuri kuten haluaa. Miten se on muka joltain toiselta pois jos 50v käyttää nuorekkaita vaatteita? Eiköhän tärkeintä ole että se kuka niitä vaatteita käyttää tuntee itse olonsa mukavaksi.
aatelkaa nyt vaikka Aira Samulinia. Tosi kornia yrittää näyttää teiniltä, kyllähän kaikki näkee, että on jo 40 tullu täyteen.. ja 50..ja 60..ja 80..
Ja kehtaa käyttää minihameita ja verkkosukkiksia ;D
Ihailen ihan älyttömästi Airaa. Mahtava nainen, ja parasta on, ettei mieti mitä muut tuumaa verkkosukkahousuistaan ja minareistaan, vaan mennä kipsuttaa piikkareilla jos siltä tuntuu! Kunpa muutkin uskaltaisivat olla enemmän sellaisia kuin haluavat.