Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
21/358 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matami ei ole myöskään ketterä liikkumaan ja löytämään omia herkullisimpia kohtiaan. Älkää kaatako kaikkea vastuuta miehelle.

Voisin kuvitella, että 2 metrinen äijänköriläs ei välttämättä ole kovinkaan ketterä liikkumaan ja löytämään naisen herkullisimpia kohtia.

Vierailija
22/358 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep.. mikä on pieni??? mulla mitat: levossa n. 6cm ja seisokissa 10cm, tollanen ohut..noloo joo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pienimunaisimmat ovat kovimpia tappelemaan ja tälläisen ne naiset valitsevat itselleen.

Suurimunaiset putoaa laakista se on eläinmaailman juttuja.

Kyllä pienimunainen on kova.

-pienimunainen 9cm

Vierailija
24/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kengurut? En ole ainakaan koskaan kuullut. Enkä tiedä niiden munien koosta. Saattaahan munat olla varsin isot, mutta itse penis lyhyt.

Suurimunaiset putoaa laakista se on eläinmaailman juttuja.

Vierailija
25/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei pääty, kyllä sinne pohjalle on vielä matkaa.

Pitää varoa missä kulmassa tökkii, kun kohdunsuun ohitse pääsee niin naiseen ei satu sillai.

http://www.solunetti.fi/fi/histologia/lisaantymiselimet/

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ldk00…

Sun kannattaa piirtää aiheesta uusi kuva, niin saadaan tämäkin yleiseen tietoon. Nythän kaikki kuvat aiheesta on selvästi piirretty väärin. Aika noloa lääketieteen kannalta.

Vierailija
26/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yletyn keskisormellani vaimon kohdun suulle, mutta silti 17 cm pitkä kaluni mahtuu kokonaan pilluun. Olet sinä aika nolo, ellet tajua tätä juttua.

Sun kannattaa piirtää aiheesta uusi kuva, niin saadaan tämäkin yleiseen tietoon. Nythän kaikki kuvat aiheesta on selvästi piirretty väärin. Aika noloa lääketieteen kannalta.

Vierailija
27/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellainen, jossa on läpileikkaus kiihottuneesta pillusta. Voi olla hankala löytää sellaista.

Melkein sama, jos joku väittää sinulle, että penis on jäykkä ja sojottaa yleensä suoraan eteenpäin tai hieman ylöspäin. Sitten sinä annat linkin johonkin kuvaan, jossa on löysänä. Ja sitten alat inttämään.

Vierailija
28/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on pieni muna. Hävettää saunailloissa. Seksi ei tunnu kummallekkaan hyvältä. Parisuhteen aloittaminen on raskasta, kun tietää olevansa pettymys.

Vierailija
29/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo olet. Yletyn keskisormellani vaimon kohdun suulle, mutta silti 17 cm pitkä kaluni mahtuu kokonaan pilluun. Olet sinä aika nolo, ellet tajua tätä juttua.

SINÄ koetat opettaa täällä uutta anatomiaa, jota ei mikään lääketieteen oppikirja tunne ja MINÄ olen sitten nolo?

Emätin päättyy kohdunsuuhun, kuten noist kuvista näet. Se että sinun 17 senttisesi kuitenkin mahtuu vaimosi emättimeen johtuu siitä, että emätin venyy. Kuten voit niiltä samoilta sivuilta opiskella. Ei sen takia tarvitse sisäelimien paikkaa vaihtaa.

Vierailija
30/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu ei kuitenkaan ole siinä vaiheessa syvimmässä kohdassa, vaan penis menee kohdunsuun ohi. Mikähän teini tai muuten yksinkertainen siellä viisastelee?

Se että sinun 17 senttisesi kuitenkin mahtuu vaimosi emättimeen johtuu siitä, että emätin venyy. Kuten voit niiltä samoilta sivuilta opiskella. Ei sen takia tarvitse sisäelimien paikkaa vaihtaa.

Vierailija
31/358 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen "riittävyyttä" jollekin naiselle ei voi päätellä siitä, että se osuu kivuliaasti kohdunsuulle. Se ei kerro kuin korkeintaan sen, että asento tai peniksen kulma on huono.

Vierailija
32/358 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoon se on ainakin vaikuttanut. Lapsena jossain vaiheessa huomasi ettei ollut samanlainen kuin muut.

No, koulun pakkosuihkut olivat hanurista. yritin keksiä kaikenlaista ettei kaverit oisi huomanneet.

Saunominen mökeillä, joo. Porukassa meni siitäkin hommasta hohto.

Nuorena sain mietiskellä kaikkea rippileireistä lähtien, ettei tarvitsisi esiintyä alasti.

Aika paljon on kyllä vaikuttanut elämään. Olin +30 ennen kuin opin hyväksymään itseni.

Mikä asia naisilla voisi vaikuttaa samalla tavalla itsetuntoon?

Vehje on velttona karvojen seassa, mutta venyy sitten noin 13-14 sentin paikkeille ja halkaisija noin 4 senttiä.

Vierailija
34/358 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsaukko. XD

Vierailija
35/358 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja AnuSaukko meteorologi....

Vierailija
36/358 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu kamalalta, nololta, hävettävältä ja ties miltä. Levossa kikkelini on n 3cm tappi, varustettuna runsaalla esinahalla, näyttää todella hölmöltä, joku voisi väittää rumaksikin. Saunailtoja välttelen parhaani mukaan, kuten myös uimahalleja, ne kerrat kun olen niissä käynyt olen saanut epämääräisiä mulkoiluita ja katseita, tunnen oloni todella epämukavaksi.

Erektiossa pituutta kertyy huimat 10cm ja ympärysmitta tyvestä 10cm, terskasta 8,5cm.

Suhteita ei ole ollut ja pelkona on mahdollisen kumppanin reaktio.. Ei ole helppoa ei.

Vierailija
37/358 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin tekstini läpi ja havaitsin, että olin käyttänyt hyvinkin huonoa kieltä, pahoittelut siitä, mutta tuskinpa tämä eka kerta on, kun teikäläiset kirosanoja lukevat. Antavat toki huonon kuvan minusta, mutta...

Vierailija
38/358 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. verikulli.

Eli velttona mitätön kapistus mutta juhlakunnossa keskiverto (16-19 cm, riippuu mistä mittaa).

Nykyinen, tai 42 edellistä kumppania ei ole koskaan kommentoineet negatiivisesti, mutta itseä kyllä häiritsee saunailloissa tai naturannoilla lepotilan pienuus. Kylmällä ilmoilla puhutaan kolmen sentin nysästä, helteillä ehkä kuudesta.

Myönnän että mieluummin ottaisin kullin joka on velttona kookas ja vaikka pienenisi erektiossa, jos saisin valita. Mutta nykyistä tai koettua seksielämääni ei vaihtaisi pois.

Nysälläkin tulee toimeen:-)

ole 16 - 19 vaan noin 13-14.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
39/358 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pieni 12 cm. Lisävaivana olen niin ujo, että uuden naisystävän kanssa ei heti seiso. Silti aikuisiällä ei yksikään nainen ole nauranut tai jättänyt hommaa siihen, vaan ovat halunneet yrittää uudelleen. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä ja halunneet lisää nimenomaan seksiä. Hyvää tuuria varmasti, mutta myös harkintaa: en kiirehtinyt sänkyyn ja sinne päästyämme keskityin hellimään ja olemaan mieliksi. Minulla on heikko itsetunto monesta muusta syystä, mutta kiitos ihanien naisten, ei peniksen kokoon tai seisokkiin liittyen. Nyt olen pitkäaikaisessa suhteessa, jossa ei tarvitse jännittää ollenkaan. Jos vielä joudun deittailemaan ja vastaan tulee ensimmäinen nirppanokka, joka nauraa, oma on vahinkonsa.

Vierailija
40/358 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten keskiverto sopii monelle aivan hyvin. Olen itse pienikokoinen nainen, enkä ole ikinä kaivannut mitään 20 senttistä sisääni, joskin jos miehelläni sellainen olisi, senkin kanssa olisi tultava toimeen ;). Seksissä on niin monesta muustakin kyse. Ja tiedän - tässä nyt kysyttiin pienimunaisten kokemuksia. Mutta hitto soikoon - pieni ja ponteva on aina parempi, kuin iso ja veltto. Huono tuuri teille on osunut naisten suhteen, jos ovat todella useiden kommenttien kaltaiset palautteet antaneet!Kyllä se on edelleen tärkeintä mitä ja miten asioita siellä vällyjen alla tekee, kuin millä...