Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?
Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Miltä tuntuu olla iso vit tuinen ?
Hyvältä se tuntuu enimmäkseen. Ei ole aiheuttanut ongelmia.
Huh. Onneksi on pienet munat. Penis on sitten keskiarvon yläpuolella. Se on ehkä tosi hankalaa vaikka urheilussa jos on isot munat.
Lääkäri sanoi että mitä isommat vehkeet,niin sitä huonommin ne vanhenmuuten toimii.
Vielä jos on tupakoitsija tai on verenpaine tautia ja ylipainoa niin vielä entistä huonommin toimii.
Ja sanoohan se järkikin että asia on näin.
Naisille vinkki katselkaa normaali painoisia tupakoimattomia miehiä joilla ei ole verenpaine lääkitystä niin saatte kunnon seksiä suurella todennäköisyydellä.
Todella hirveältä. Itsellä on noin 11-12 cm pitkä, aika ohut ( en ole paksuutta mitannut ) Kyllähän se vaikuttaa aika paljon itsetuntoon, eikä voi oikein naisia lähestyä seksuaalisessa mielessä tai uskallakaan kun pelkää että nolaa itsensä ja ettei nainen ei nauti seksistä laisinkaan.
Lisättäköön vielä tuohon että olisi edes vähä paksumpi niin olisi sitä rohkeampi. Kerrankin kävi niin että puuma nainen oli reilut 50 vähä yli haluamassa seksiä mutta en viitsinyt lähteä matkaan, tän pieni munaisuuden takia. Olisiha se pettynyt kokoon kun varmasti kuvitteli saavan isoa ja nuorta miestä mutta totuus ois ollut toinen ja oli kaikenlisäksi pettämässä miestään, ei ollut hänen mies kotona. Kyllä tää harmittaa vietävästi että tekee tää ongelma itsensä pelokkaaksi ja rajoittuneeksi naisten seurassa ja naisten kanssa hommissa koska totuus on että ei naiset halua varsinkaan yhden illan jutussa pientä vaan 15 cm ylöspäin. Tuo 15cm on jo sen verran pitkä että siinä ei varmasti haittaa onko älyttömän paksu vai ei mutta kyllä jo tällänen 11-12 cm on oikeesti munan pituudes niin paljon lyhyempi kun tuo 15cm.
Ikävää mutta pakko hyväksyä. Kaikki naisystäväni ostaneet itselleen lelun suhteen kestettyä vuoden tai alle ja se dildo aina ollut yli 15cm pitkä ja paksumpi kuin minun erektiossa 11cm vehje mikä kaiken lisäksi näyttää naurettavalta 198cm suht lihaksikkaassa vartalossa löysänä noin 6cm nakkina. Eniten ärsyttää kun naiset eivät vaan voi tunnustaa että koolla on väliä... kyllä me pienimunaiset tiedetään mikä on asian laita. Juu ei... mitkään kieli tai sormitemput ei korvaa isompaa penistä vaikka niin väitetään.
Mieluummin olisin 175cm pitkä jos penis kasvaisi kokoa vähintään 15cm ja suht paksuksi.
Minua naisena ihmetyttää enemmänkin se kuinka pienet aivot näillä peniskyselijöillä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Pienet munat ovat kätevät nukkuessa. Ei haittaa kääntymisiä. Naidessa ei paljoa haittaa, kun pillun etuosa on varsinainen tuntolein.
Minulle parhaimmat pisteet emättimessä ovat kyllä siellä emättimen pohjassa. Tykkään, että penis on riittävän pitkä osuakseen näihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin olen pärjänny. Lapsia on tehty ja naisia ollu aina kun olen halunnut. Osaan käyttäytyä, olen kuulemma turvallinen ja sängyssä otan naisen tarpeet huomioon. En mä ole ikinä kokenu mitään alemmuuskompleksia, vaikkei jalkovälissä mitään hirmuista perseenrepijää olekaan.
Ei sitä kuulu pyllyyn laittaa vaan pilluun. Eikä koskaan ole yksikään penis minua repinut, lämmittelyt kun on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet munat ovat kätevät nukkuessa. Ei haittaa kääntymisiä. Naidessa ei paljoa haittaa, kun pillun etuosa on varsinainen tuntolein.
Minulle parhaimmat pisteet emättimessä ovat kyllä siellä emättimen pohjassa. Tykkään, että penis on riittävän pitkä osuakseen näihin.
Tää ei loppupeleissä ole hirveän yleistä, kun osa naisista nauttii vain klitoriksen ulkoisen osan koskettelusta ja isolla osalla tunto on tosiaan pillun etuosassa aika lähellä suuaukkoa. Joten tuo edellinen kirjoittaja ei varmaan vain ole koskaan sattunut sänkyyn sinun kaltaisesi naisen kanssa.
Hyvin, ei ongelmia 52 eletyn vuoden aikana. Naisia ollut ja seksiä ollut kivaa. Pari nyt parikymppistä poikaakin tullut siitettyä sillä. Komeita, fiksuja ja pitkiä nuoria miehiä ovat. Ei valittamista siis.
Pienimunaisena olen keskittynyt nuoriin kavereihin,joilla on vielä tiukka anus. Ei revi paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
12 cm munalla se on 100 % todennäköisyydellä kohdunsuu jota olet paukuttanut. Pohja on noin 18-20 cm syvyydellä, kun nainen on kiihottunut.
Ja minä kun olen aina luullut, että emätin päättyy kohdunsuuhun.
Tutkipa miten pessaari asetetaan paikalleen. Kohdunsuun napukka on emättimen yläosassa ja pessaarilla on sekä leveyttä että pituutta.
Ihan hyvä on kun on vain luumun kokoiset. Appelsiinin kokoiset olisivat jo aikamoinen ongelma.
Jos on iso reikä ni ne lihakset voi olla vaikka kuin timmit sen nakin ympärillä. Sulla sentään 16cm, mun miehellä 13...
Tuntuu mahtavalta.
Minulla on lepoasennossa onneton muna - jotain ehkä 4-5 senttinen pötikkä.
Onneksi juhlakunnossa sentään 16-17 cm, joten keskivertoa lienen...
Hyvältä. 15/11.5 nakki on ihan sopiva petipuuhiin itselle, ja tuntuu kumppaneillekin olleen. Jos haluaa isompaa, ei kannata olla kanssani. Eipä ole seksin takia koskaan suhteet hajonneet. Nättejä naisiakin ollut, joten hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin olen pärjänny. Lapsia on tehty ja naisia ollu aina kun olen halunnut. Osaan käyttäytyä, olen kuulemma turvallinen ja sängyssä otan naisen tarpeet huomioon. En mä ole ikinä kokenu mitään alemmuuskompleksia, vaikkei jalkovälissä mitään hirmuista perseenrepijää olekaan.
Ei sitä kuulu pyllyyn laittaa vaan pilluun. Eikä koskaan ole yksikään penis minua repinut, lämmittelyt kun on kunnossa.
Pillu antaa paremmat puristelut. Pylly on tiukka vain siitä alusta. Keskikokoa ja kyllä sen eron huomasi kun laittoi lelun josta muna menee läpi. Antaa lisää paksuutta jonka kuuli ensimmäisistä työnnöistä alkaen. Piti ihan varmuuden vuoksi kysyä sattuuko? ei satu jatka, jatka...