Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellinen mielipiteesi tästä läskistä ämmästä (kuva)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noissa läskinatsien linkittämissä kuvissa on sellaisia hivenen pulleita kauniita naisia.

Tuosta ei enää voi sanoa sanaa, kurvikas, koska esim tuo maha on kuin pullataikina, hyvin kohonnut sellainen.

Vierailija
22/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa jo etukäteen millaisia mielipiteitä tässä halutaan. Kas kun ei kysynyt suoraan mielipiteitä oksettavasta sotanorsusta.

Ihailtava nainen, kun uskaltaa noin julkisesti paljastaa vartalonsa ja olla esimerkkinä muille ylipainoisille painonpudottajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet saisivat olla hieman enemmän koukussa.

Muistuttaa vartaloltaan miestäni. Toimistotyö tekee miehistä vähän pulleita. Sokerinen kahvi ja leivokset. Kukapa niiltä voisi kieltäytyä ja viikonlopun oluset.

Normaali hyvinvointiyhteiskunnan vartalo. Mieheni juoksee kolmesti viikossa 10km. Enempää ei jää aikaa urheiluun, kun on vaativa työura. Sääli sinällään, kun on niin hyvässä kunnossa vaikka on läski. Kyllä minä välillä kaipaan sitä opiskeluaikojen solakkaa miestä.

Paremmat tulot ja paremmat eväät leivänpäällä ja autokin. Minä itse en liho niin herkästi, kuin mieheni.

Vierailija
24/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat tulot ja paremmat eväät leivänpäällä ja autokin. Minä itse en liho niin herkästi, kuin mieheni.

Silti ihmiset äänestävät kokoomusta. Vaikka kaikki ylimääräinen kertyy takapihalle, autotalliin ja vyötärölle.

Ei vaan voida luopua (läskeistään). Jenkeillähän tämä on koitunut ongelmaksi asti. Osa kansasta näkee nälkää ja osa vetelee heijareita Kalifornian auringossa...

Pitäisi verottaa enemmän niin loppuisi herkuttelu.

Vierailija
25/25 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteissa varmaan aika tyrmäävä. Hienoa että kuntoilee massaa poispäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi