Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan paska! Mies veti kännit, kun olin töissä. Lapset kotona hänen kanssa.

Vierailija
05.05.2011 |

=(. Olen NIIN pettynyt ja järkyttynyt! Lapset olivat mua vastassa, ja kertoivat, että iskä oli juonut ja käyttäytynyt omituisesti. Voi helvetti sentään!! Mitä mun pitää tehdä? Toki keskustella, joo. Mutta tiedän, että hän "vetoaa" stressiin ym. Ei kai KUKAAN voi tehdä omille lapsilleen näin?!? Harvoin kotona muutenkin, kun on yrittäjä, ja sit kun on, ni vetää kännit! Törkeä mies!! Pitäskö tuosta päästä eroon koko ihmisestä?? Kuitenkin on lasten isä...auttakaa, apua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvästikään voi kontrolloida juomistaan, joten ongelma. Mies hoitoon ja sitten harkitsette jatkoa.

Vierailija
2/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko puhut niinkuin äiti lapselleen??

Kunnon raivarit ja uhkauksia, ne tehoaa paremmin jos tuollaiseen enää mikään tehoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna sanoisin, että tämä on vihoviimeinen kerta, ja jos toistuu IKINÄ, niin muutat saman tien pois. Ja pidä huoli, että miehesi ymmärtää sinun olevan tosissasi.

Tapasin juuri puistossa isän, joka ulkoili vauvan kanssa ja veteli samalla Kossua. Oli kännissä kuin käki. Soitin poliisit, ja voin vain toivoa, että lapsi otettiin pois isältä lopullisesti sen sijaan, että annetaan aina vain uusi mahdollisuus.

Vierailija
4/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska tuurijuoppo. tosin isänsä kyllä viettää viinanhuuruisia päiviä paljonkin nyt yli 70-vuotiaana...on kyllä iahn perseestä tämä touhu!!!

Vierailija
5/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli yrittäjä. Siinä hommassa ei näytä kaikkien pää kestävän :(

Meillä lapset oli sillon 5v ja 8v. Ja näitä kännittelyjä on tullut siitä lähtien noin 2-3 kertaa vuodessa.

Vetää pikku hiprakat ja tekee lapsille samalla ruokaa ym... Käy ulkona naureskelemassa naapurien kanssa (mua hävettää se ihan kamalasti).

Joka kerran jälkeen olen antanut miehen kuulla kunnian mutta hän ei ymmärrä mitä jäkätän.. Sanoo että ei ole kaatokännissä jne... Sanoo minua tiukkapipoiseksi pirttihirmuksi joka säätelee hänen elämäänsä..

Vierailija
6/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu sille päälle osumaan. Pystyn jopa "lukemaan", milloin nollauskännit lähestyy...aika sairasta! Tätä en kyllä aavistanut, kun on aikas tiukkaa töissä hänellä parhaillaan, niin en olis voinu kuvitella, että nyt just vetäis vielä kännit siihen! Ja se mua loukkaa ihan hirveästi, ettei voi viettää lasten kanssa aikaa normaalisti silloin, kun joskus kotona on! AAARRGH!

Vierailija
7/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppuaikoina kännit olivat enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Olen todella pahoillani että lapset joutuivat katselemaan tuollaista. Nyt ollaan jo erottu, mutta juopottelu jatkuu, eikä lapsia ole kiva päästää isälleen kun ei tiedä meinaako hän olla selvin päin.

Vierailija
8/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lasten (1v, 3v, 9v) kanssa siskoni luona ja kotiin tullessamme mies on vähän "remontoinut" .

Kello oli jotain viisi päivällä, ja mies aivan umpipäissään. Oli juonut muutaman kaljan, ja niiden loputtua oli tyhjentänyt vielä vinkkupullon.

Mies yritti ottaa lapsia syliin (on oikeasti hyvä isä selvinpäin), ja kielsin häntä koskemasta lapsiin siinä kunnossa. Luulin hänen ymärtäneen, mutta ei. Heti kun silmäni vältti, kävi hakemassa 1v:n syliinsä, ja kun yritin ottaa lasta takaisin, mies hermostuu ja työntää minua pois. Ukko oli niin kännissä, ettei meinannut pysyä pystyssä. Sain lapsen onneksi takaisin, mutta mies päättikin mennä hakemaan 3v:n syliin. Lapsi ihan paniikissa, kun minä huudan ja itken ja raivoan. Mies työnsi minua pois joka kerta kun yritin mennä väliin. Pari kertaa sai lapset syliinsä ja kerran jopa kaatui 3v sylissään (!!)

Jossain vaiheessa huusin 9v:lle että hakee naapurit apuun. Uhkasin soittaa poliisit, kun mies ei laskenut lasta sylistään. Omat keinot eivät riittäneet, mies työnsi minua joka kerta pois niin, että itsekin kaaduin 1v sylissäni.

Soitin poliisit ja naapurikin tuli hätiin. Mies antoi lopulta periksi ja me muut menimme naapurille yöksi.

Asumme okt:ssa ja oli noloa, kun poliisit sitten lopulta tulivat meidän pihaan Juteltiin rauhallisesti ja siinä vaiheessa mieskin oli jo vähän selvinnyt. Poliisit kysyivät, ilmoittavatko lastensuojeluun. Sanoin, että sopii minun puolestani. Ehkä mies tajuaa tilanteensa tällä tavalla.

Kuitenkaan lastensuojelusta ei ole kuulunut mitään. Harmi. Olisin niin tahtonut, että mieheni olisi joutunut heidän "kynsiin" juomisensa takia. Mies ei myönnä, että hänellä on ongelma. Sanoin silloin, että jos tällainen toistuu, minä muutan lasten kanssa pois. Vielä asumme saman katon alla, mutta suhteemme on etäinen, varmaan loppusuoralla.

Vierailija
9/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähditkö sinä vai mies? Miten hän reagoi eroon? Mä olen käytännössä ihan yh. Lapsen hän vie aamulla hoitoon, kun itse olen jo töissä, mutta muuten ei rikkaa ristiin laita. Ja huomenaamuna hän vie lapsen hoitoon haiskahtaen =((.

Vierailija
10/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla isoonisoon ääneen vaikka keskellä yötä. Soittelee aina kavereille, kun minusta ei ole hänelle seuraa. Meilläkin on tunne puoli jo todella köyhää, koska en saa häneltä mitään. Eikä meillä ole seksiäkään enää kuin ehkä kerran vuodessa, kokeilun vuoksi lähinnä sekin. Ei ihan kauheasti kiihota mieheni.

Vierailija
11/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet perhetyöntekijäöiden kanssa tästä tapauksesta, mutta silti on vielä moni asia käymättä läpi. Mies on sitä mieltä, että minä ylireagoin, kun kutsuin poliisit. Minun vika, että lapsia pelotti, kun minä huusin. Minun olisi pinäyt vain pyytää nätisti, niin hän olisi antanut lapset sylistään. hohhoijaa

Uskomaton äijä. Ei suostu menemään mihinkään A-klinikalle, vaikka tämä ei todellakaan ole eka kerta kun on kännissä keskellä päivää. Tämä oli vain eka kerta, kun käyttäytyi uhkaavasti. En ole ennen pelännyt miestä kännissä, lähinnä vain inhonnut.

Mies ei edes muista alkuiltaa, kun tulimme kotiin,. Silti hän on sitä mieltä, että minä liioittelen, ylireagoin ym. Hän (kuten ei muukaan samanlainen) pysty myöntämään totuutta ja omaa ongelmaansa.

AP:lle suosittelen, että rauhallisella hetkellä juttelette asiasta. Ehdotat miehellesi vaikka A-klinikalla käyntiä, jos sinun ukkosi vaikka suostuisi.

Meille siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Tiedän, että siellä voi käydä myös juopon omaiset vaikka yksin hakemassa tukea.

Miehellä on ollut tapana tissutella kesälomalla joka helvetin päivä. Ärsyttävä tapa, ja hävettää, kun mies tekee pihahommia tölkki toisessa kädessä. Vituttaa. Olen lähes varma, että tämän kesän jälkeen suhteemme on ohi. Enää en jaksa.

Vierailija
12/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa. Se on varmasti lähinnä mulla, hänen mielestään, kun en ymmärrä, kuinka helvetin raskasta hänellä on. Ja välilläpitää vahan "rentoutua". =vetää kännit, sösseltää ja uuvahtaa. Niinpä taas huomiseen on virtaa...Mut ehkä tosiaan menen itse sinne A-klinikalle. Jos sieltä sais jotain ajatusta tähän tilanteeseen..mua pelottaa, mitä tauleman pitää. En jaksaisi erotakaan, mut...

Vierailija
13/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eroa ensin monta vuotta ja sen päälle vielä yritin erota muutaman vuoden ajan, kun mies ei olisi päästänyt minua lähtemään eikä itselläni ollut rahaa eikä paikkaa minne mennä lasten kanssa. Olin koko tän ajan käytännössä yh. Kun vihdoin, ystävättäreni avulla, sain miehen lähtemään, hän kosti eikä maksanut elareita. Nyt pari vuotta on mennyt ihan ok, hän maksaa minkä nyt maksaa ja on muuttanut tänne lähistölle asumaan. On lapsille ihan hyvä isä niin kauan kun on selvin päin. Toisaalta lapset ovat jo siinä iässä että osaavat itse lähteä kotiin jos isä kännää tai muuten ei miellytä.

Vierailija
14/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten isän lähelle. Tiedän, että aika taitaa olla lähellä. Siis eron aika. Mutta oikeasti se on ihan valtava vuutos meidän perheelle, eikä voimia olisi. Mutta puntaroin...kiitos.

Vierailija
15/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää vielä kiinni. Mut nää hunot on sit sellaisia, joita en tahdo enää kestää. Ja ns. tavallista arkea meillä ei ole ollenkaan, ne on vaan hetkiä.

Vierailija
16/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin mies sanoo, että välillä täytyy saada "nollata" kun hänelläkin on niin raskasta töissä. Rankkaa on joo, mutta mitä se känni siihen auttaa? En ymmärrä.

Mun vanhemmat on juoppoja, ja olen yrittänyt sanoa miehelleni, että tiedän, miltä lapsesta tuntuu, kun vanhemmat on kännissä. Vaikkei olisi uhkaava, niin silti pienestä lapsesta pelottaa, kun isä/äiti haisee pahalle, katsoo oudosti ja käyttäytyy muutenkin kummallisesti. Muistan, kun heräsin usein viikonloppuyönä, kun isäni kömpi yläkertaan ja kompuroi portaissa keskellä yötä. Öitiä heräteltiin siskon kanssa aamuisin joko keittiöstä tai vessasta. Ei paljon naurata.

Olen yrittänyt ottaa asenteen, että en minä itseni puolesta harmittele, mutta kun lapset kärsii. Mies kuitenkin rakastaa lapsiaan yli kaiken. Nykisin mies ei ole enää juurikaan vetänyt hirveitä perskännejä kotona (olen kieltänyt sen). Kaverin luona saa tehdä niinkuin huvittaa, kunhan ei tule kotin yöksi. Viikonloppuisin tietysti tissuttelee, mutta ei enää pahasti.

Pelkään silti, että kesällä taas alkaa enemmän juomaan, kun loma alkaa.

AP: Päihdelinkin nettisivuilla on keskustelupalsta, jossa voi jakaa näitä ajatuksia enemmän.

Vierailija
18/22 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavat isäänsä, mutta heitäkin hiukan pelottaa ja ahdistaa isän käytös. Sen kun huomaa miehen silmistä todella nopeasti, kun känni alkaa. Ja ihminen muuttuu ihan oudoksi. Kuin jokin riivattu häntä veisi. Sisäinen kiihko. Ja toisten ihmisten sumeilematon häirintä (puhelut yöllä) hävettävät. Mutta vain mua, ei häntä itseään. Käyn tuolla päihdesivustoilla. ap

Vierailija
19/22 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni käveli vain ohi tekemättä mitään, suomalaisia kun ovat.

Vierailija
20/22 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitti poliisit, kun iskä veti kossua lastenvaunujen kanssa

Varmaan moni käveli vain ohi tekemättä mitään, suomalaisia kun ovat.