Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten nopeasi synnytettyään äiti päivittänyt fb-profiiliaan?

Vierailija
05.05.2011 |

Ehkä tämä on pitkä aika jollekin, mutta minulle järkytys: 3h 21 min. Ja päivitetty titetenkin facebook mobilella, ja tuossa ajassa todennäköisesti vielä synnytysosastolta.

Mikä nykyajan äitejä vaivaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. vartti lapsen syntymästä. :D

Lapsi vietiin tarkkailuun ja itse todellakin tarvitsin raitista ilmaa koko raskauden jatkuneen levon jälkeen.

Ensimmäisessä synnytyksessä ei oltu vielä lasta punnittukaan kun jo soitin ekan puhelun.

Jorvissa ei ainakaan noin nopeasti pääse mihinkään salista....

Ja mä päivitin fb:n kotiin tultuani. Ymmärrän ap:n pointin, mutta laittaisin ehkä itsekin nopeasti jos olisi kännykässä fb.

Kerran kyllä rupes jo kyrpii ku yks isä päivitteli synnytystä parin minuutin välein reilun vuorokauden. Olisi helvetin puupää ollu sen vaimon kanssa ja laittanu puhelin kiinni.

Vierailija
22/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä ap:lle: elämään saa sisältöä esim. laajentamalla ystäväpiiriä tai hankkimalla uusia harrastuksia.

Kerran erään ystäväni mies kommentoi Fesen kautta synnytyksen kulkua, tyyliin "X cm auki". Siinä oli todellakin liikaa infoa, mutta en minä ainakaan ole kyttäillyt, kuinka pian kukin laittaa tiedon syntymästä. Innollahan niitä ystävien vauvauutisia aina odotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissäni 30 min synnytyksen jälkeen kirjoitti facebookkiin. Sillä on sellainen kännykkä jolla pääsee nettiin.

Vierailija
24/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri teki niin.. Päivitti koko sairaalassa olo aikansa (synnytys käynnistettiin), niin päivitti tuntemuksiaan koko ajan ja kun ei enää ite pystyny, mies jatkoi.. :D

Vierailija
25/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin uutiset viidennen synnyttyä vartin päästä, ulkoa.

Kyllä se lapsi on rakas vaikka säilyttääkin toimintakykynsä.

Vierailija
26/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta! Näin se on sitte varmaan tehtävä :D

17

mun kaveri teki niin.. Päivitti koko sairaalassa olo aikansa (synnytys käynnistettiin), niin päivitti tuntemuksiaan koko ajan ja kun ei enää ite pystyny, mies jatkoi.. :D

Vierailija
27/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla facebookia kännykässä? Kyllähän siinä aikaa menee, jos pitää mennä kirjaston koneelle surffailemaan. Voi mennä kuukausikin ennen kuin saa tiedon faceen.

Lähetitkö kuitenkin tekstareita, soittelitko? Paljonko meni rahaa ;)

Itse makoilin muutaman tunnin päästä synnytyksestä perhehuoneen parisängyllä ja ihmettelin, että mitä sitä tekisi, kun ei väsytä ja vauva vaan nukkuu. Olisi nettiyhteys ollut silloin poikaa...

Vierailija
28/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä napanuoran katkaisussa, pesuissa yms. kyllä vierähtää hetki. Ihan ei kehtaisi tuossa vaiheessa statusta päivittää.

Vierailija
29/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännyllä tekstarit tärkeille ja heti huoneeseen päästyä fb:hen eli noin 2h synnytyksen jälkeen. eipä tarvinnut ilmoitella kymmenille erikseen ja sai kommentit sinne fb:hen. Myös minä otin ne talteen sieltä paperille:)

Vierailija
30/30 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kertonut kellekään. Lapsi täyttää ensi viikolla vuoden. Facebookiin en mene, kun siellä vain juorut leviää. Minun lapsi, MINUN.

T: paras Äiti ikinä

Mäkin komppaan, näinhän se pitäiskin tehdä hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan