Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa naimisiinmenosta ystäville, joita ei juhliin kutsuttu?

Vierailija
05.05.2011 |

Menemme ihan "kaikessa hiljaisuudessa" naimisiin, ja juhlimme vain perheen kesken, hyvin pienimuotoisesti ja epämuodollisesti.

Miten kertoa naimisiinmenosta ystäville?

Siten, ettei kukaan loukkaannu, kun en aikomuksistani ole kertonut, saati juhliin kutsunut?

Tekstiviesti? Kirje valokuvan kera?

Antakaa neuvoja! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ilmoitettiin tekstiviestillä kaikille seuraavana aamuna. Näin tieto tavoitti kaikki samaan aikaan. Kaikki olivat onnesta mykistyneitä, eikä kukaan ollut pahoillaan, ettei heitä oltu kutsuttu. Juhlimme ihan vain omien perheiden ja parin valitun sukulaisperheen kesken.

vaihtoehtoon minäkin olisin kallistumassa, kun asiaa olen miettinyt.

Ap

Vierailija
2/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitäisi kertoa? Vai odotatteko kenties lahjoja ;)

Itse vaihdoin vain facebooksissa statukseen naimissa käyttäjän... kanssa

vain, että ystäväni saattaisivat loukkaantua, jos en heille niin isosta asiasta ilmoittaisi.

Lahjoja emme halua keneltäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim näillä sanoilla kun tapaatte seuraavan kerran:

Menemme ihan "kaikessa hiljaisuudessa" naimisiin, ja juhlimme vain perheen kesken, hyvin pienimuotoisesti ja epämuodollisesti.

Vierailija
4/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sinne kutsuta muitakaan kavereita.

Sanot, niinkuin asia on. "Juhlimme vain pienimuotoisesti, sinne ei tule kuin muutamia sukulaisia hääparin lisäksi".

Jos tollaisesta suuttuu, niin on omatpa on ongelmansa.

Se olisi eri juttu, jos jotkut ystävät sinne kutsuttaisiin ja toisia ei.

Vierailija
5/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä olisi kohteliasta kertoa kasvokkain tai edes puhelimessa. Tekstiviesti kuulostaa vähän "pelkurimaiselta".

Minusta kannattaa miettiä erottaa pienet häät ja ison asian pitäminen salaisuutena.

Mikään ei estä pieniä häitä pitämästä, mutta kyllä mä miettisin motiivejani miksi asian pitää olla salaisuus. Eihän ystävän tarvitse häihin osallistua, mutta moni esimerkiksi haluaisi vaikka osallistua niin, että toivottaisi onnea.

Vierailija
6/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältytte jupinalta ja huokailuilta eikä kukaan pääse yrittämään mielenne muuttamista.

Häiden jälkeen ilmoitus paikallislehteen? Kortti häämatkalta? Ei ainakaan kirjettä valokuvan kera, koska ette ole lähettämässä kiitoskorttia. Tai kerrotte vasta jälkeenpäin sitä mukaa kun tapaatte ystäviänne.

Ihan turha kenenkään on loukkaantua, kun ette kutsu ketään ystävistänne. Eri asia olisi, jos kutsuisitte vain osan.

Vierailija
7/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin viime kesän naimisiin juuri vain läheisten läsnäollessa. Etukäteen vain pari kaverii ties asiasta. Myöhemmin sit oon kertonu, et musta tuli ruova eikä kukaan oo herneitä nenäänsä vetäny.

Vierailija
8/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten kertoa häistä kavereille, joita ei ole kutsuttu, kun häihin kuitenkin kutsutaan n. 20 kaveripariskuntaa??

Meillä on todella laaja kaveripiiri ja kovasti yritetään kutsua ne selkeästi läheisimmät, sekä myös ne kenen häissä ollaan itse oltu, mutta valitettavasti "rannalle" jää vielä liian moni, jotka myös mielelläni soisin olevan siellä.

Tekee tosi pahaa puhua häistä näiden kaverien kuullen :(.

Vierailija
9/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tieto tavoitti kaikki samaan aikaan. Kaikki olivat onnesta mykistyneitä, eikä kukaan ollut pahoillaan, ettei heitä oltu kutsuttu. Juhlimme ihan vain omien perheiden ja parin valitun sukulaisperheen kesken.

Vierailija
10/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-mailia että me mentiin salaa naimisiin 5.5.2011. t. anne ja viljami

Vierailija
11/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tosi pienet tai sitten suosiolla isot...

mutta miten kertoa häistä kavereille, joita ei ole kutsuttu, kun häihin kuitenkin kutsutaan n. 20 kaveripariskuntaa?? Meillä on todella laaja kaveripiiri ja kovasti yritetään kutsua ne selkeästi läheisimmät, sekä myös ne kenen häissä ollaan itse oltu, mutta valitettavasti "rannalle" jää vielä liian moni, jotka myös mielelläni soisin olevan siellä. Tekee tosi pahaa puhua häistä näiden kaverien kuullen :(.

Vierailija
12/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ystävieni kanssa jossain tekemisissä olisin, en todellakaan rupeasi ilmoittelemaan kirjein ja kuvin :D

Vierailija
13/13 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitäisi kertoa? Vai odotatteko kenties lahjoja ;)

Itse vaihdoin vain facebooksissa statukseen naimissa käyttäjän... kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi