Halpiskahvit X-tra tai muut, mitä niistä pystyy juomaan? Kahvi niin kallista.
Onko joku kokeillut noita kauppojen halpoja kahveja? miltä ne maistuu, mitä kannattaa ostaa?
Juhlamokka maksaa niin hirveästi nykyään.
Kommentit (27)
K-kaupan Costa Rica on hyvää, mutta se uudehko Pirkka -kahvi on ihan kamalaa. Ja siihen mikään keittimen puhtaus vaikuta, jos kahvin laatu on heikko..
Prismassa saa 2pkt kulta katriinaa alle 3 eurolla, viimeks tais olla 2,89.. sitä me ollaan ostettu, se on niillä jonkinlainen sisäänvetotuote.. Alimmillaan sen hinta oli 1,30€ tietämillä
Prisman tarjoukseen alle 3€/pkt, mutta vaan 2/talous
Ehodottomasti Arkimokka. Maistuu mun mielestä ihan samalle kun Kulta katriina ja taitaa olla euron halvempi.
Pirkan kahvi on aivan kammottavaa!! X-tra puolestaan ihan juotavaa, mielestäni hintaansa (noin 1.8 euroa/pkt) ihan mainio vaihtoehto.
maksan sen 1-2€ enemmän kahvipaketista, että saan hyvää kahvia. Luultavasti tekin pistätte rahaa johonkin muuhun joutavaan ja sitten pihtaatte kahvin ostossa.
Rainbow on suht siedettävää (XTRA TÄYTTÄ KURAA)
Minusta Suomessa on halpa kahvi, tai ainakin on ollut.
Meillä maksaa puoli kiloa kunnon kahvia 5-7 euroa merkistä riippuen. Tosin hinnat on melko samat kahviliikkeissäkin, jos haluaa vastajauhettua.
Terveisin Keski-Euroopasta
Meillä juodaan vaan Juhlamokkaa, jota ostetaan reilusti aina kun on tarjouksessa. Ihan hiljattain oli sekä Cittarissa että Prismassa 2pkt/5euroa. Kyllä siinä mies ja minä oltiin eri taloutta, jotta saatiin neljä pakettia molemmista kaupoista.
Pirkka kahvi on aivan järkyttävää kuraa, mieluummin olen ilman vaikka olisi millaiset kahvihimot päällä.
Rainbow maistuu ihan oikeesti hyvältä.
Rainbow ehdottomasti. Pirkan costa rica on myös ihan hyvä ja Kulta Katriinaa ostan jos käyn Lidlissä.
Kahvista on tullut uudelleen sisäänvetotuote. Kyllä nauratti, kun Cittarissa oli kahvia halvalla ja yksi tyyppi perheineen osti jokainen kolme kertaa taloussatsin. Kävivät välillä vaihtamassa paitaa autolla ja menivät sitten eri kassan kautta :) Kuulin vain, kun kertoi jollekin kaverilleen siellä hyllyvälissä asiasta. Puoleenpäivään mennessä oli koko julmetun iso kahvivuori ostettu.
Vieläkö myydään Gevaliaa? Se oli halpaa. Sitähän mainostettiin joskus lauseella "kahvia kutsumattomille vieraille". Minusta se kuulosti aina siltä, että "voi perkele, taas nuo on oven takana, onneksi meillä on sitä pahaa kahvia, ei ne sitä jaksa montaa kuppia lipittää ja lähtee äkkiä..."
Rainbow ei häpeä esim. Kulta Katriinalle yhtään, aivan yhtä hyvää!
Kahvipaketista saa 56 kuppia kahvia. Kuinka paljon kahvia ihminen juo, jos euron tai kahden hintaero muodostuu jonkinlaiseksi ongelmaksi?
Suosittelen Lidlin vihreää ja punaista. Noihin kun olen tottunut, niin esim Juhlamokka ei enää maistu hyvältä.
Tää ei ole halpa vaihtoehto, mutta kun on hyvän kahvin makuun päässyt, niin vaikea on enää huonoa juoda. Meillä on sähköinen kahvimylly ja useimmiten Presidentti tummapaahto-papuja. Joskus jotain ulkomaalaista paahtoa kuten Keniaa. Verrattuna valmiiksijauhettuun Presidenttiin on tuo itse jauhettu paljon parempaa... Nyt pitää taas laittaa mylly käyntiin ja keitellä iltapäiväkahvit, harmi vaan kun ei ole mitään imelää kahvileipää..
on vähän halvempi ja monesti tarjouksessa esim 2pkt/5e. Kyllähän sitä juo. Meillä on sitä kaapissa varakahvina :))
Ostan kuitenkin kalliimpaa jos vaan raaskin.
mutta Mokkaa halvempaa kuitenkin ja mun mielestä hyvä arkikahvi =)
elikkäs costa ricaa tulee ostettua, pannujauhatusta.